Zweeler 2019

« 1 2 3 4 ... 16 17
HF2013

De teams dienen 15 januari om 1.30u te zijn geregistreerd en betaald.
Dus maandagavond voor degenen die van last-minute houden.

Zelf wil ik dit weekend de laatste hand aan de teams leggen. Zie dat ik vorig jaar niet best heb gescoord met een 1529e positie in het jaarspel. Die 'prestatie' moet ik eenvoudig kunnen verbeteren.

Laatste man

Ja dit weekend mijn teams een maken. De (sub)top is echt fors breder geworden naar mijn mening. Ik zie een paar interessante renners qua budget/groep, maar veel keuzes zullen afhangen van geluk (wel of geen blessure, valpartij etc.).

Sunrider

Bedankt HF, Laatste man. Iedereen succes in 2019. Zelf kijk ik momenteel op TV naar de Santos down under classic. De afstand Brisbane - Adelaide is te ver om even te gaan kijken.

Sunrider

Lyndalid, ben je ingesneeuwd?
Wielerflits1 speelt dus met 9 man in beide subleagues, Wielerflits2 met 9 man in het gewone fantasy spel.

Laatst gewijzigd
Matisz

Heb enkel mijn team van budget betaald ben mijn gewone jaarspel vergeten te betalen. Wat een trieste affaire. Excuses alvast aan teamleden 😔

ivo001

Ik zag gisteravond nog 1 team onbetaald staan, ik dacht dat loopt nog wel los, het is immers een routinier. haha

pirazzi

Excuses aanvaard, maar je krijgt toch bericht van Zweeler als je nog onbetaalde teams hebt? Waarschijnlijk dat gemist dan. :)

Matisz

Klopt pirazzi maar ik zat op een of andere manier met 16 januari in mijn hoofd. Ach ja is 10 eur voor andere teams dzn 😀 ivo klopt ook routiniers kunnen zich vergissen 😀

Laatst gewijzigd
Edjahh

Heb het dit jaar bij de jaarspellen op één team gehouden, iets wat Zweeler sws zou moeten doen. Niet meer dan een team per spel. Misschien max 2 per spel. Het moet leuk blijven voor iedereen.

Timber

'@ Edjahh. Des te leuker als jij met jouw ene team iemand verslaat die 29 teams ingeschreven heeft toch. Met die gedachte speel ik meestal mee.

fringale

kan ik mijn ploeg (BLOTE MISERIE) voor fantasy cycling year budget nog aansluiten bij een subleague ?

ChefSpijker

Nee dat kan alleen tot de start van een spel.

Maartenhartong

Subleage gemaakt voor 1 e periode..
Wielerflits1 wachtwoord 1eperiode

HF2013

Leuk, ik zit erin. Ga waarschijnlijk maar voor één teampje.

Sunrider

Nog 1 plek vrij zie ik. Ik speel ook met 1 team.

mk187

check!

FaasjeWilkes

'@Sunrider Ik zie dat je je ticket maar vast geboekt hebt 😀. Goed bezig, proficiat!

Sunrider

Faasje bedankt! Na 2 seizoenen vruchteloos te hebben gepoogd een ticket te scoren is het nu met het eerste de beste spel raak!

Bertsu

Kijk, gefeliciteerd!
Hopelijk is het besmettelijk.

ivo001

Telt de ploegentijdrit niet mee bij de Vuelta a Colombia spellen? Zie dat de deadline voor deze nog 22u duurt? Staat niets over vermeld in de spelregels.

mk187

Nee telt niet mee. Spel start pas morgen v.a. de 2e etappe. Er staat op de voorpagina wel dat het spel over 5 etappes gaat al is het wel enigszins verwarrend omdat de ploegentijdrit wel bij de profielen staat.

Imbatido

Wanneer komt het voorjaarsspel online?

ChefSpijker

Op de kalender van een spel kun je altijd zien wat meetelt: https://nl.zweeler.com/game/cycling/FantasyTourColombia212019v2/calendar

Inderdaad dus geen ploegentijdrit bij Colombia. Daar kunnen buiten een juiste voorspelling toch nooit punten voor gescoord worden en aangezien er geen budgetspel is waarbij het klassement zwaar meeweegt is er voor gekozen om met de 2e etappe te starten

Het Voorjaarsklassiekersspel is bijna af en gaat morgen live. Een voorproefje onder voorbehoud:

1 Sagan, Peter 40 mln. Bora - Hansgrohe
2 Avermaet, Greg Van 37,3 mln. CCC Team
3 Gilbert, Philippe 25,8 mln. Deceuninck - Quick-Step
4 Terpstra, Niki 22,7 mln. Direct Energie
5 Stuyven, Jasper 22,1 mln. Trek - Segafredo
6 Benoot, Tiesj 20,9 mln. Lotto Soudal
7 Vanmarcke, Sep 20,8 mln. EF Education First Pro Cycling
8 Matthews, Michael 20,2 mln. Team Sunweb
9 Valgren, Michael 19,6 mln. Team Dimension Data
10 Alaphilippe, Julian 19,5 mln. Deceuninck - Quick-Step
11 Naesen, Oliver 18,7 mln. AG2R La Mondiale
12 Valverde, Alejandro 18,3 mln. Movistar Team
13 Stybar, Zdenek 17,4 mln. Deceuninck - Quick-Step
14 Kristoff, Alexander 16,5 mln. UAE Team Emirates
15 Colbrelli, Sonny 16,3 mln. Bahrain - Merida
16 Trentin, Matteo 15,7 mln. Mitchelton - Scott
17 Lampaert, Yves 15,6 mln. Deceuninck - Quick-Step
18 Degenkolb, John 15,5 mln. Trek - Segafredo
19 Aert, Wout Van 15,4 mln. Team Jumbo - Visma
20 Démare, Arnaud 15,1 mln. Groupama - FDJ
21 Kwiatkowski, Michal 15 mln. Team Sky
22 Moscon, Gianni 13,5 mln. Team Sky
23 Baarle, Dylan van 13,4 mln. Team Sky
24 Debusschere, Jens 13,2 mln. Team Katusha Alpecin
25 Viviani, Elia 12 mln. Deceuninck - Quick-Step

Laatst gewijzigd
Sunrider

Mooi Chef, hebben we weer wat om uit te pluizen.

ChefSpijker

Het puzzelen kan beginnen: https://nl.zweeler.com/game/cycling/FantasySpringCyClassicsGame2019/main.php

« 1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.