Zweeler 2019

1 2 ... 14 15 16 17
Bertsu

Heb wel eens een beter jaar gehad. Het jaarspel Ploegleider gewonnen, dat was wel geinig.
Ga nog goed in jaarspel WTA en darten, maar verder...

skylimit

De animo is wel een beetje afgenomen. Voor mij ligt dat aan een aantal factoren; het is een stuk lastiger geworden om prijsjes te winnen door de vermoedelijk toegenomen profesionalisering van de Zweelerdeelnemers. De verhoogde inleggelden vormen vaker een drempel. Vind het jammer dat er minder subleagues zijn. Soms is gebrek aan tijd ook de oorzaak om niet aan een spel mee te doen.

drikkes

Op zich zou in de jaarspellen de mogelijkheid ingeschreven moeten worden voor vervangingen van langdurig (bv langer dan 1 maand) geblesseerde renners.
Dat zou het naar mijn aanvoelen veel eerlijker maken.

mk187

Ja dat zou wel een goeie zijn! Nu kan je al na een paar maanden kansloos zijn met een beetje pech... Al besef ik me ook dat het veel rompslomp is voor Zweeler.
Sta dit jaar wel op winst maar volgens mij niet zoveel. Maar ach, ik heb er wel plezier van :)

Laatste man

Niet veel gewonnen, niet veel echt gespeeld en animo ook wat minder. Jaarspellen leuk om te volgen, maar mis een beetje de feeling. Ook zelf veel te druk.

Volgend jaar toch maar weer spelen.

Wielervolger

Volgend jaar beter

bbflood1

Dit jaar een goed jaar gehad, vooral door een 5e plaats in de giro. Jaarspel budget en regulier komt ook nog wat retour.
Ben benieuwd wat de nieuwe talentjes gaan kosten. Vond Hodeg en sossa wel erg duur dit jaar

berggie1987

Wat vinden jullie van het feit dat altijd voor aanvang van het spel al de percentages van de meest gekozen renners bekend zijn? Ik vind dat persoonlijk erg jammer.

Hierdoor worden bepaalde talenten die misschien maar bij een klein aantal deelnemers bekend zijn, toch gemeengoed en worden de mindere kenners erg bevoordeeld.

Ik vind het wel leuk om de percentages te zien, maar wat mij betreft zouden ze pas bij sluiting van de inschrijving bekend worden.

Wat is jullie mening?

user13566

Volledig mee eens. Zelf ontdekken is leuker en maakt het naar mijn mening eerlijker

Gonzalez de Galdeano

Volledig meen eens Berggie. Het is mij al jaren een doorn in het oog die percentages. Zo zijn er in onze subleague managers die steevast dat lijstje aanhouden. En die zijn dik beloond dit jaar met oa Pogacar.

Manicopus

Heets sticks in bulk, price from direct importer.
The heets for the Iqos tobacco heating system are an alternative to classic cigarettes at an affordable price.
HEETS iqos tobacco heating systems have already conquered world markets and are officially sold in more than 47 countries around the world.
We offer you wholesale Styles of such tastes Heets Amber, HEETS Yellow, HEETS Turquoise, HEETS Purple, HEETS Bronze, HEETS Green Zing.
Features of tastes:
Heets Bronze Label is a soft, fragrant blend with light notes of cocoa and dried fruit. In the block of 10 packs.
Heets Purple Label - Refreshing menthol taste with light fruit and berry notes.
Stick Heets tobacco for IQOS Parliament Amber Label - Classic rich taste.
Report an inaccuracy in the description
Heets Green Zing - Stickers for use with IQOS. This is a soft fragrant blend with light notes of lime. In the block of 10 packs.
Heets Turquoise Label - A refreshing menthol flavor.
Heets for IQOS Parliament Yellow Label - Classic light taste.
Flexible pricing policy
Wholesale from 500 blocks-$ 10,
from $ 500-9, from $ 1000-8.
We carry out delivery from the territory of Ukraine to the near and far abroad by the international transport company DHL Express.
Phone; +380941296767 Andrew
Viber; +380941296767
Telegram: +380941296767
Video https://www.youtube.com/watch?v=PqIbCsKVUCg&feature=youtu.be
Full range and prices on our website: http://stick-heets.com/

mk187

flikker toch op met je SPAM

Is het al tijd om een Zweeler 2020 topic te openen? :D

Bertsu

Waarom staat dit er nog op, verwijderen die shit.
En roken is ook nog eens ongezond...

Kannibaal van Schepdaal

Dit jaar mijn eerste deelname aan het Zweeler Wielerjaarspel, en meteen 5de (Fivezzz). Lange tijd 1ste gestaan, wel jammer. Simon Yates heeft me genekt.

En ik zou me zeker geen professionele speler noemen. Het kan dus.

De sleutel ligt hem volgens mij in de lage categorieën. Goed voorspellen wie van de jongelingen gaat doorbreken. Dit jaar had ik er met Evenepoel, van der Poel, Philipsen, e.a. een paar goeie.

Al speelt geluk met renners die lange tijd out zijn (bij mij Van Aert) natuurlijk wel een grote rol.

En ik was natuurlijk geen complete leek, deed al meermaals mee met de Zweller Giro, Tour en Vuelta, met als hoogtepunt winst in de Major League Tour van 2016.

Volledig eens dat het jammer is dat je voor het begin van het spel kan zien wat de percentages zijn van de gekozen renners. Liever pas zichtbaar na het begin van het spel.

Kannibaal van Schepdaal

Dit jaar mijn eerste deelname aan het Zweeler Wielerjaarspel, en meteen 5de (Fivezzz). Lange tijd 1ste gestaan, wel jammer. Simon Yates heeft me genekt.

En ik zou me zeker geen professionele speler noemen. Het kan dus.

De sleutel ligt hem volgens mij in de lage categorieën. Goed voorspellen wie van de jongelingen gaat doorbreken. Dit jaar had ik er met Evenepoel, van der Poel, Philipsen, e.a. een paar goeie.

Al speelt geluk met renners die lange tijd out zijn (bij mij Van Aert) natuurlijk wel een grote rol.

En ik was natuurlijk geen complete leek, deed al meermaals mee met de Zweeler Giro, Tour en Vuelta, met als hoogtepunt winst in de Major League Tour van 2016.

Volledig eens dat het jammer is dat je voor het begin van het spel kan zien wat de percentages zijn van de gekozen renners. Liever pas zichtbaar na het begin van het spel.

Gonzalez de Galdeano

Iemand enig idee wanneer het Wielerjaarspel online komt?

arnhem1967

Gonzalez de Galdeano, meestal halverwege Januari komt het wielerjaarspel online.

ChefSpijker

Dat zal weer ongeveer rond half december worden (vorig jaar was het 11 december). Tour Down Under is uiteraard weer de eerste koers en die start komend jaar een week later op 21 januari.

Laatst gewijzigd
Gonzalez de Galdeano

Dank voor je snelle reactie. Vorig jaar was het inderdaad wat later. De jaren ervoor kwam het spel steeds eind november online. Kun je al wat over de waarden van de renners loslaten?

drikkes

Goed dat jullie nog even wachten anders zou ik veel te veel ploegen maken.

drikkes

Laat die jaarspellen maar komen 😉

mk187

Inderdaad! Heb ook wel weer zin om te puzzelen! Ik zou bijna uit verveling meedoen aan een dartspelletje... :D

Piti18

Laat maar online komen inderdaad!

Bertsu

Bijna? Darts, skiën, handbal, van gekkigheid doe ik aan van alles mee...

robertus

Gokje WJ spel dit weekend online 💡

1 2 ... 14 15 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.