Zweeler 2019

1 2 3 4 ... 16 17
Sunrider

Bedankt Ivo en Maarten. Ik heb mijn tactiek gewijzigd na een negatieve score de laatse 2 jaar en doe alleen de Jaar en grote ronde spellen en voor de rest vaak RTY. Maar nu Zweeler 1 euro spellen heeft gelanceerd speel ik nu toch mee maar dan zonder veel te verliezen. Meespelen is gewoon leuk ook als de inleg en prijzen klein zijn.

Laatst gewijzigd
skylimit

Gefeliciteerd nog. Helemaal mee eens met jouw strekking. Ik vind 5,00 euro ook te gortig voor dagetappes in Tirreno-Adriatico en Parijs-Nice. Dat is voor mij toch wel een drempel, het moet wel leuk blijven. Het mag volgens Zweeler dan wel geen gokspel genoemd worden (het is een kennisspel), maar er komt toch ook een zeer grote faktor geluk bijkijken.
Jij pakt het ticket met een derde plaats, terwijl de andere met hetzelfde puntenaantal naast het ticket grijpt.

Maartenhartong

ik merk toch dat ik elke keer weer een team maak.. maar winnen doe ik zelden helaas.. zit me net niet mee.. helaas ook geen subleagues waardoor ik nog klein prijsje mee kan nemen.... ben ik daar de enige in?

zal subleague aanmaken voor de gene die nog wel meespelen.. voor milan sanremo wielerflits wachtwoord wf2019

voor grand prix de denain wielerflits wachtwoord wf2019
voor vuelta de catalunya ook wielerflits wachtwoord wf2019

zonde als er meer spelen en we niet meedoen met subleague...

helaas heb je aan mij een erg slechte dit jaar.. ik hoop op fantasy cycling 2019 budget... en 1e periode... maar voor beide moet ik nog erg lang wachten...

Bertsu

Ik pak nog wel eens sl-prijsje maar dan in andere subleagues. Een van Wielerflits lijkt me prima (zoals bij grote rondes) maar ik zie meestal weinig enthousiastelingen voor deze sl in ander rondes. En dan ga ik meestal in een andere.

Maartenhartong

Ik zie het.. weinig animo.. zodra er animo is ben ik van de partij in ieder geval... ik sluit me nu ook bij andere aan

Bertsu

Haha, 1 puntje te weinig voor een ticket

Maartenhartong

zonde.. ik vond dat ik al dichtbij was met 12e plek. maar ik kwam al 20 punten tekort. wel met de gewone versie mooi prijsje meegepikt met 3e plek.. was ook wel even nodig..

Bertsu

Prima prijs zie ik, noem ik geen prijsje...

Maartenhartong

Haha klopt

Bertsu

Nog een poging Maarten, voor de fantasy cobblestones; ww wielerflits

mk187

ingeschreven!
nu nog een team...

Maartenhartong

Aangemeld

arjenzvob

Aangemeld (Ballondoshospital)

Bertsu

Heel goed, succes!

HF2013

Ik doe ook met een team mee. Geen mega groot budget. Leuk!
Mis echt heel veel namen in m'n team, maar dat zal iedereen zo vergaan met dit budget. Ben toch tevreden met de mannen die ik heb.

LyndaLid

Ik sta er in het klassiekerspel meer dan goed voor moet ik zeggen... Ik sta op de 34e plek, met volgende renners in mijn team.

Kasseienrenners die al punten hebben gehaald:

Zdenek Stybar
Oliver Naesen
Wout Van Aert
Fernando Gaviria
Matteo Trentin
Mike Teunissen
Stefan Küng

En dan kasseienrenners die ik er nu pas "bij krijg", en dit is erg lekker:

Matthieu van der Poel
Sonny Colbrelli
Sep Vanmarcke

En dan daarna heb ik nog dit voor de Ardennen:

Julian Alaphillipe
Alejandro Valverde
Michael Matthews
Alexey Lutsenko
Tim Wellens
Jakob Fuglsang
Jack Haig
Laurens De Plus
Adam Yates

Ik durf te zeggen dat er wel eens iemand slechter voor heeft gestaan :) Ik sta dus nu al 34e en er zijn een hoop renners in mijn team die praktisch nog moeten beginnen: Vanmarcke, Van der Poel, Matthews, Colbrelli, Valverde....en zeker ook Adam Yates niet onderschatten voor Luik.

Laatst gewijzigd
Maartenhartong

ziet er goed uit!!! Ik sta op de 381e plek... bij mij kasseienrenners die al punten hebben gepakt
Van aert
Avermaet
Gaviria
Sagan
Trentin
Halvorsen
Cort

Ik krijg nog
Van de poel voor de kasseien
D v Poppel nog geen punten gehaald
Philipsen ook niet

Voor heuvels heb ik
Alaphilippr
Lutsenko
Gifslang
Sagan
Mathews
Oomen
Felline
Lp sanchez
De plus

Voor Schelde prijs
Nog kittel

Niet veel vertrouwen.. maar als sagan en avermaet Matthews en van de poel punten gaan pakken kan er wellicht nog iets moois komen

HF2013

Ik sta 3 plaatsen achter je LyndaLid.

Met name Stuyven moet de komende weken zijn prijs gaan waarmaken voor mijn team.

Ardennen ziet er wel ok uit geloof ik met Alaphilippe, Valverde, Lutsenko, Wellens, maar wellicht iets teveel focus op kasseien.

Bertsu

Een goed begin Wielerflitsers!

Maartenhartong

Zeker.. de subleague bied perspectief

Sunrider

Maar weinig teams doen mee aan deze subleague, meevaller. Heb weinig sprinters om om in G-W te scoren maar bewust gedaan. Wie speelt er als Glen485?

LyndaLid

De blessure van Vanmarcke is wel een grote aderlating... Sta er alsnog goed voor maar ik was 1 van ik geloof 9 teams uit de top 100 die hem had/heeft.

Sta nu wel met twee teams er goed voor, maar zie in mijn hoogst geplaatste team nog steeds het meeste potentieel. Zeker als Mathieu morgen er ook ff wat mannen oplegt.

glenn485

Dat ben ik! Goed begonnen, al verwacht ik niet echt het helemaal vol te houden, echt alles viel correct in de E3 prijs voor mij.

Sunrider

Aha Glenn458, ook hier op wielerfits dus. Een goed begin is het halve werk zegt men, succes!

Bertsu

Ook een subleague voor de Ronde!

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.