Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 22 ... 88 89
Jori

Qua voorseizoen kan je toch geheel Astana selecteren als kanshebber voor de Ardennen?

user27297

Al geweten welke koersen Jelle vanendert rijd?
Blijkbaar weinig bekend

Ralph123

Pogacar op de startlijst voor de Strade Bianche, verleidelijk. Als die nog een Ardennenklassieker meepakt neem ik hem mee..

Poeksel

Voor 500k heb je ook Carlos Barbero. Was weer goed vandaag en rijdt diverse klassiekers! ;)

Jori

Betancur is ook alweer los, ook natuurlijk niet onderschatten!

jsprunk

Straks gaan we nog allemaal voor Boy van Poppel!

user26813

Wat lekker dat het voorjaar er weer aankomt. Zit al de hele dag te puzzelen met langs de lijn op de radio... Heb een aardig teampje bij elkaar maar twijfel erg over of ik:

Van Baarle / Teunissen - Wellens
Pedersen - Vanendert
Colbrelli - de Vreese

Zal nemen. Van Baarle twijfel ik erg over zijn vorm dit jaar en SKY is zo onduidelijk over de doelen van hun renners. Pedersen zit wel met een sterke ploeg maar weet niet hoe vaak hij kopman mag zijn. Nog maar even lekker schuiven en dan proberen af te blijven...

jsprunk

Van Baarle twijfel over de vorm? In Australië was hij fantastisch. Waar baseer je op dat Pedersen beter in vorm zou zijn, want die heeft nog weinig laten zien?

Poeksel

Hoezo was Sky onduidelijk over de doelen van zijn renners? Ik vond het best duidelijk.

RRobson

Een renner van wie de klasse afdruipt, maar van wie ik maar niet kan inschatten in welk soort koersen hij volledig tot ontbolstering gaat komen: Kragh Andersen.

Wie kan me zeggen waar zijn focus nu ligt, want een renner die zowel Parijs-Tours wint als tweede wordt in de Algarve, wat moet je daar in hemelsnaam over denken?

Simonhout

Sonny heeft veel vertrouwen in zichzelf, lijkt mij een must have. Maar lastig kiezen tussen Tiesj Matthews en Demare. Demare is daarvan de snelste.

d00pzor

Ik vind niet dat je hoeft te kiezen Simon

Imbatido

Ik vind Soren Kragh Andersen ook lastig in te schatten. Zeer interessant geprijsd, en ben geneigd hem erin te klikken, maar zijn staat van dienst in het voorjaar is beperkt tot één keer finale in Gent-Wevelgem in 2017. Vorig jaar was hij min of meer kopman bij Sunweb maar kwam hij er nergens aan te pas. Ben er nog niet uit.

Lassayd

Ik twijfel erg tussen demare en colbrelli. Neig naar Demare maar voor 3500 terpstra nemen is ook verleidelijk. Nog eens even goed naar de balans in mijn team kijken denk ik.

Bling en Tiesj heb ik overigens ook.

Zadelpen

Niet echt mijn spel, het voorjaar. Duurt me te lang. Toch snel even een teampje geformeerd. Maar ga er niet te veel tijd meer aan besteden. Vind de rondes een stuk leuker.

Net topic door genomen, en schoot behoorlijk in de lach toen ik ineens een tweede Raar langs zag komen mwaha! Zo iets verzin je niet he, :-).

Ric

Zou kwiat is de Waalse klassiekers voor eigen kansen gaan? Of zou hij voor poels of Thomas moeten rijden? Ik blijf het zo interessant voor de 2 miljoen vinden....als hij weer voor eigen kansen gaat.

Andere gok:
1) gva - demare
2) sagan - colbrelli
Pff iemand???

Ralph123

'@Ric Elke combi met sagan wint

Poeksel

Google eens op Kwiatkowski 2019, Ric.

user27310

Mijn team begint ook vorm te krijgen maar ik twijfel nog of ik van Baarle of Moscon meeneem, helaas geen plek meer voor beide.

hupske

Zit te kijken voor goede teamgenoot voor Valgren. Dat lijkt mij Vermote, althans die was vorig jaar de kopman in de klassiekers(kwam niks van terecht). Echter staat er nu alleen nog omloop en Kuurne op zijn programma. Geen etappes voor hem.
Zal die er nog meer rijden dan dat?

laupie

'@hupske Je kan even alle races nagaan op PCS en kijken wie er voor Dimension Data opgesteld staan per race. Zijn dit nog veel open plekken voor het team dan is de kans groot dat Vermote een aantal opvult.

BrackenRidgeCycling

'@hupske wat dacht je van Eddy??

BrackenRidgeCycling

of die Italiaan, die rijdt er nu ook rond

hupske

Vooral te kijken naar budget natuurlijk. 750.000 is alles wat er nog over is :p.

[s] Maar kijk ik nu naar verwachte opstellingen van DD dan staat Vermote wel bijna elke etappe aan de start. [/s]
Kijk compleet verkeerd. Niks van waar wat ik nu zeg.

Laatst gewijzigd
laupie

Zouden jullie eerder Stuyven+Valgren doen, of Vanmarcke+ Aerts?

1 2 ... 22 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.