Wat lekker dat het voorjaar er weer aankomt. Zit al de hele dag te puzzelen met langs de lijn op de radio... Heb een aardig teampje bij elkaar maar twijfel erg over of ik:
Van Baarle / Teunissen - Wellens
Pedersen - Vanendert
Colbrelli - de Vreese
Zal nemen. Van Baarle twijfel ik erg over zijn vorm dit jaar en SKY is zo onduidelijk over de doelen van hun renners. Pedersen zit wel met een sterke ploeg maar weet niet hoe vaak hij kopman mag zijn. Nog maar even lekker schuiven en dan proberen af te blijven...
Een renner van wie de klasse afdruipt, maar van wie ik maar niet kan inschatten in welk soort koersen hij volledig tot ontbolstering gaat komen: Kragh Andersen.
Wie kan me zeggen waar zijn focus nu ligt, want een renner die zowel Parijs-Tours wint als tweede wordt in de Algarve, wat moet je daar in hemelsnaam over denken?
Ik vind Soren Kragh Andersen ook lastig in te schatten. Zeer interessant geprijsd, en ben geneigd hem erin te klikken, maar zijn staat van dienst in het voorjaar is beperkt tot één keer finale in Gent-Wevelgem in 2017. Vorig jaar was hij min of meer kopman bij Sunweb maar kwam hij er nergens aan te pas. Ben er nog niet uit.
Niet echt mijn spel, het voorjaar. Duurt me te lang. Toch snel even een teampje geformeerd. Maar ga er niet te veel tijd meer aan besteden. Vind de rondes een stuk leuker.
Net topic door genomen, en schoot behoorlijk in de lach toen ik ineens een tweede Raar langs zag komen mwaha! Zo iets verzin je niet he, :-).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.