Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 63 ... 88 89
arjenzvob

Thnx Mr10b. Zie het nu ook.
Desniettemin: flink gestegen en nu op meer dan 97%! Plek 7 in de Forum-poule. Mijn team is Ballondoshospital voor de geïnteresseerden 😉

hartstikkebedankt

Door kopmankeuze Sagan Trentin Alaphilippe valt de schade van het niet hebben van het hele rijtje Naesen, Kwiat, Van Aert, Mohoric, Valverde uiteindelijk nog mee maar echt best is het niet met alleen Matthews nog als scorende renner.

Jori

Poeh, hier toch wel klap door geen Sagan en juist Viv en Gav als kopman 1 en 2. Flipje wel als 3. Eigenlijk gestraft door mijn keuze om op safe te gaan, maar ook niet verwacht dat QS het hele peloton de vernieling in zou rijden op de poggio door daar zowel Styby als Gilbert te offeren. Verschillen daardoor erg groot en ook direct sterke schifting, wat weinig inhouden betekende. Ook wel meer van de koers daardoor genoten :)

Wel gered door 4x qs te hebben en verder nog namen als Naesen, Valverde, Trentin, Matthews.

Overigens is Kwiat ook weer een geval "niet te veel onderzoeken": zou eigenlijk niet msr rijden...

Laatst gewijzigd
jsprunk

Weet iemand waarom Vanmarcke niet op de startlijst van de E3 staat? Toch een pijnlijke keuze dan, voor dat geld had ik graag Lampaert of Van Aert geselecteerd..

SvenVDB

'@Jori: ik vind Sagan eerder de safe optie voor MSR :) Zowel voor de sprint als voor een aanval op de poggio de grootste kans om iets te rapen.

Hier mooi gestegen dankzij kopman Filip en op 2 Sagan.

Jori

'@Jsprunk: foutje vd voorlopige lijst, staat wel op de lijst van ddvl en gent wevelgem etc.

@sven: bedoelde meer dat ik zonder sagan dus moest kiezen tussen aanvallers en sprinters, en idee van sprinters was dat ze iig top 10 zouden halen, zelfs als er wat aanvallers vooruit bleven. Blijft wel steken dat ik een grote ruil incl. Sagan heb laten breken op het verliezen van.... Roelandts

Laatst gewijzigd
jsprunk

Hij staat er zowel in Scorito als op PCS niet op, daarom twijfelde ik of ik iets gemist had. Was toch gewoon een beetje ziek tijdens de Omloop, verder niks?

Jori

Scorito heeft altijd dramatische lijst, daar geloof ik niks van. E3 heeft gewoon klein foutje op voorlopige startlijst, die is overgenomen door PCS, net als Valgren met omloop. Zal gewoon aan de start staan, geen zorgen ;)

Laatst gewijzigd
bakfiets

5 renners bij de eerste 12 en 1 daarvan captain gemaakt. Helaas.... al met al toch een redelijke score.

Phoenix0000

Nummertje 1,2,7,10 en 12 vandaag. Geen van allen captain gemaakt. Viviani en Ala vaak gewisseld maar had nooit zo’n grote kopgroep verwacht en was ervan uitgegaan dat we wel voor plek 4 of 5 zouden gaan sprinten.

BrackenRidgeCycling

Gaviria 1e en Kristoff 3e kopman was geen succes. Kwiat red de meubelen voor mij

klumper

Wil bij mij nog niet echt vlotten dit jaar, gisteren opgeklommen naar een schamele 70,6 %.
De juiste kopmankeuze doet me momenteel de das om, had Sagan, Viviani en Trentin als kopmannen.
Verwachte een sprint, dus Ala, Naesen en Valverde op het bankje.

Hoop de komende weken de weg naar boven te vinden, met oa Sagan, GVa, Naesen en Stybar voor de kasseiklassiekers.

Treenert

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHH, ik ben ook zo'n dom varken.

Om 10.08 uur Sagan en Valverde, vanwege een gelezen Belgisch artikel, vervangen door Gaviria en Viviani.
Gelukkig wel Ala als eerste kopman maar toch balen.

kevinraar

777 punten gehaald ben flink gestegen van plek 2942 naar plek 1086 ben zeker tevreden

Rikaya

Ja bedankt Kevin! Door jou ben ik ook weer wat gestegen naar een mooie 21ste plek in het algemene klassement!
Wat is die Naessen goed zeg!
Wie worden je kopmannen voor de E3?

kevinraar

mij kopmannen worden
1 Terpstra
2 stybar
3 naesen

M@thijs

Denkdat ik de e3 safe speel en ga voor
Styby
Lampie
Gilbert

Poeksel

3/7e kans dat de winnaar daarbij zit, M@thijs!

Jasperdewaal11

Geweldig Kevin dus vanaf nu kan je het wel zelf lijkt me ?? Sterker nog misschien kan jij ons van advies voorzien.....

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

In alle koersen de verkeerde kopmannen opgesteld.
Ook hier Gaviria, Viviani en Sagan terwijl ik ook Flipje, Valverde en Naesen in mijn team heb.
Door de constante slechte kopmankeuze nu op een schamele 42%

BrackenRidgeCycling

'@Kevin wie zou je kopman maken? Stybar, WVA, GVA, Bob, Ollie, Matteo, Tiesj, Bling, Teuns, Kristoff, Maggie, Jasper of Gianni. HELP ik kom er niet uit!!

Jori

'@Ab: Viviani kwam op de poggio slecht te zitten doordat Styby aan begin wiel van Rowe aantikte en daardoor uiteindelijk Viviani met voet aan de grond kwam te staan en een goede positionering en dus race weg was. Toen direct signaal gegeven dat het voor Alaphilippe was en dus zijn Gilbert en Styby (geen idee hoe hij dan zo snel naar voren kwam, maar verhaal van Viviani) maar gaan doortrekken. Zonder QS (Gilbert en Styby dus) zou er nooit zo'n groot verschil zijn gemaakt. Ook was er om 1 of andere reden geen goede achtervolging vanuit de achtergrond (UAE, LS, FDJ?), dus valt dan net verkeerd.

E3 neig ik 1. GvA 2. Naesen 3.Styby met op bank dus Lampaert, Benoot, Vanmarcke,trentin.

Verder is er nog slecht nieuws: Matthews rijdt Catalonië en mist in ieder geval E3 en Gent-Wevelgem

Laatst gewijzigd
Mr10B

Pff, het zit ook allemaal niet echt mee. Maar goed, pas 4 van de 14? races gehad. Dus er is nog tijd om zaken recht te trekken.

Ab Normaal

'@Jori
E3 is voor mij makkelijk. Ik heb weinig rijdende renners dus wordt het 1. Naesen (wel erg sterk in MSR) 2. Terpstra 3. GvA
Dit jaar voor de allerlaatste keer ooit in welk spel dan ook Colbrelli gekozen. De man valt werkelijk altijd tegen, roept altijd dat ie sterker is dan ooit maar was weer in geen velden of wegen te kennen.
Tweederangs koersen die de echte grote mannen laten lopen, die zijn voor hem.
Matthews wordt is door die val inmiddels ook weggegooid geld. Kortom, waar het in de F1 altijd goed valt bij mij doet het dat in het klassiekerspel niet.

Poeksel

GvA leek op basis van de afgelopen twee jaar (derde en eerste) een logische kopman, maar hij was wel erg matig in MSR. De vraag is dan of dat een incident was, of slechte vorm. Daarvoor waren zijn resultaten wel behoorlijk, maar ik twijfel toch.

1 2 ... 63 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.