Poeh, hier toch wel klap door geen Sagan en juist Viv en Gav als kopman 1 en 2. Flipje wel als 3. Eigenlijk gestraft door mijn keuze om op safe te gaan, maar ook niet verwacht dat QS het hele peloton de vernieling in zou rijden op de poggio door daar zowel Styby als Gilbert te offeren. Verschillen daardoor erg groot en ook direct sterke schifting, wat weinig inhouden betekende. Ook wel meer van de koers daardoor genoten :)
Wel gered door 4x qs te hebben en verder nog namen als Naesen, Valverde, Trentin, Matthews.
Overigens is Kwiat ook weer een geval "niet te veel onderzoeken": zou eigenlijk niet msr rijden...
'@Jsprunk: foutje vd voorlopige lijst, staat wel op de lijst van ddvl en gent wevelgem etc.
@sven: bedoelde meer dat ik zonder sagan dus moest kiezen tussen aanvallers en sprinters, en idee van sprinters was dat ze iig top 10 zouden halen, zelfs als er wat aanvallers vooruit bleven. Blijft wel steken dat ik een grote ruil incl. Sagan heb laten breken op het verliezen van.... Roelandts
Wil bij mij nog niet echt vlotten dit jaar, gisteren opgeklommen naar een schamele 70,6 %.
De juiste kopmankeuze doet me momenteel de das om, had Sagan, Viviani en Trentin als kopmannen.
Verwachte een sprint, dus Ala, Naesen en Valverde op het bankje.
Hoop de komende weken de weg naar boven te vinden, met oa Sagan, GVa, Naesen en Stybar voor de kasseiklassiekers.
'@Ab: Viviani kwam op de poggio slecht te zitten doordat Styby aan begin wiel van Rowe aantikte en daardoor uiteindelijk Viviani met voet aan de grond kwam te staan en een goede positionering en dus race weg was. Toen direct signaal gegeven dat het voor Alaphilippe was en dus zijn Gilbert en Styby (geen idee hoe hij dan zo snel naar voren kwam, maar verhaal van Viviani) maar gaan doortrekken. Zonder QS (Gilbert en Styby dus) zou er nooit zo'n groot verschil zijn gemaakt. Ook was er om 1 of andere reden geen goede achtervolging vanuit de achtergrond (UAE, LS, FDJ?), dus valt dan net verkeerd.
E3 neig ik 1. GvA 2. Naesen 3.Styby met op bank dus Lampaert, Benoot, Vanmarcke,trentin.
Verder is er nog slecht nieuws: Matthews rijdt Catalonië en mist in ieder geval E3 en Gent-Wevelgem
'@Jori
E3 is voor mij makkelijk. Ik heb weinig rijdende renners dus wordt het 1. Naesen (wel erg sterk in MSR) 2. Terpstra 3. GvA
Dit jaar voor de allerlaatste keer ooit in welk spel dan ook Colbrelli gekozen. De man valt werkelijk altijd tegen, roept altijd dat ie sterker is dan ooit maar was weer in geen velden of wegen te kennen.
Tweederangs koersen die de echte grote mannen laten lopen, die zijn voor hem.
Matthews wordt is door die val inmiddels ook weggegooid geld. Kortom, waar het in de F1 altijd goed valt bij mij doet het dat in het klassiekerspel niet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.