Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 70 ... 88 89
skylimit

Jungels, Lampaert, Roelandts, Naessen, Langeveld, Stuyven, Pedersen, Valgren, Politt, Ballerini, Van Baarle, Terpstra en Van der Poel aan de start in DDV. Niet slecht, keus genoeg:) Hopelijk levert het ook een mooi puntenaantal op.

bakfiets

Ik ga morgen voor 1. Naesen 2. Jungels en 3. Benoot. Ik heb 8 man aan de start.

kevinraar

ik heb nu deze kopmannen
1 naesen
2 terpstra
3 valverde

twijfel nog of ik krstoff kopman moet maken of niet

MRegter96

'@ivo001

Wat voor selectie heb jij als dit je kopmannen zijn voor morgen en je in de Scheldeprijs niemand hebt? Had je toch rekening mee kunnen houden vantevoren lijkt me?

MRegter96

'@primavoormij

In welke wereld zou je Ballerini verkiezen boven Stuyven?!

MRegter96

'@vevie

3 is vrij normaal voor de Scheldeprijs, als het sprinters zijn en ze rijden niet onder een slagboom door zou je prima moeten kunnen scoren. Ik heb er ook maar 4.

TrEb

'@kevin, hoezo geen Kristof? Hij heeft z'n vorm best wel laten zien en de afstand is voor hem geen probleem ( in combinatie met de weersverwachting)

skylimit

'@treb als de weersverwachting slecht is, kan het ook zomaar zijn dat de "favorieten" die ook zondag van start gaan het morgen misschien rustiger aan doen of zelfs afstappen.

ivo001

'@mregter96

Programma's van veel renners waren bij de deadline nog niet echt bekend, dus dat maakte het extra lastig.
Heb me meer gefocust op sprinters met inhoud, mijn team is als volgt:

P Sagan
Trentin
Gaviria
Demare
Colbrelli
Laporte
Garcia
Boasson Hagen
Roelandts

van Aert
van Avermaet
Lutsenko
Terpstra
van Baarle
Durbridge
Kung

Moscon
Valverde
Kwiatkowski
Alaphillipe

kevinraar

Treb geen idee wil graag alle 4 kopman maken maar dat kan helaad niet zou niettegenstaande wie ik eruit moet halen

MRegter96

'@ivo

Nee niet volledig maar je kunt kijken naar voorselecties en eerdere jaren, ik heb er 4 in de Scheldeprijs. Ipv namen als Garcia, Durbridge, Laporte, Roelandts en Hagen had je best 1, 2 misschien 3 sprinters kunnen nemen.

SvenVDB

Zien jullie Jungels de amstel gold race en waalse pijl nog rijden? Momenteel enkel ddv, rvv en lbl volgens pcs. Maar er is precies nog ruimte in zijn schema?

user26813

Heb maar 7 man aan de start dus moet gaan voor Terpstra, stuyven, Valverde :O

Gaviria EBH Moscon en Kung zijn de anderen

Laatst gewijzigd
Marsthinaikos

'@MRegter96 Beetje makkelijk hoor om mensen nu te zeggen wat voor een selectie ze hebben haha. Je kan er ook niet vanuit gaan dat renners koersen rijden die ze afgelopen jaar wel gereden hebben of jaren daarvoor. Ben dan wel benieuwd naar jou kopmannen van vandaag.

TrEb

Voor vandaag twijfel ik nog over Boasson als 3e kopman, dacht dat hij een rijder is die goed tegen kou en regen kan + vorig jaardeed hij het prima in DdV.

kevinraar

Treb Hoe zou jij mij Kopmannen doen ?

Jori

'@zico: Is redelijk bekend dat klassiekers en scheldeprijs eigenlijk niet goed mixen.
Specifieker, Roubaix en Scheldeprijs. Daarnaast waren van tevoren al duidelijk de namen Ackermann, Bouhanni, Greipel, Philipsen, Kittel. Bonifazio, Halvorsen, BvP, Dupont waren daarnaast renners die een hele goede kans erop maakten. DQS was wat lastiger in te schatten door het vreemde statement van de organisatie dat Viviani kwam meedoen. Enige opmerkelijke aan de scheldeprijs is dat Androni hem toch niet rijdt? had wel een wildcard

Gaviria vlak ik niet uit vandaag, maar hoef daar niet het risico mee te nemen gezien mijn andere kopmannen.
Ebh heeft inderdaad laten zien vorig jaar dat hij prima hier kan scoren na mindere resultaten eerder, maar blijft een risico.

@Sven: Heb je ons niet al genoeg pijn gedaan met Jungels? :p Maar serieuzere noot, Jungels ging na de kasseien kijken wat hij verder ging doen, ook LBL staat nog niet vast. En gezien hij nog moet voorbereiden op de Giro, lijkt mij dat hij een streep door de Ardennen zet na deze geweldige resultaten. Maarja, als je zo lekker rijdt, wil je dan wel op een berg gaan zitten?

TrEb

'@kevin,
ik zou Valverde vervangen door Kristoff. Ook vanwege wat de ploegleider van Movistar heeft aangegeven. 'Valverde is goed maar niet in topvorm'.

kevinraar

ok zal ik doen dan maar hopen dat kristoff het beter gaat doen dan valverde vorig jaar werd kristoff wel maar 76

Jasperdewaal11

Valverde wel goed maar niet in topvorm is nog steeds beter dan 90% van het peleton ;)

TrEb

'@Kevin, tja, het blijft altijd een gok. Kristoff is in ieder geval wel prima in vorm. (resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst)

SvenVDB

Ik zou Valverde doen Kevin ;)

wesley1983

'@kevin: ik zou ook Valverde doen

TrEb

Succes Kevin met je keuze😉

Laatst gewijzigd
Jori

Pedersen zou ik ook niet uitsluiten, was in Gent-Wevelgem al 1 van de beteren van de kopgroep en de beste van trek

1 2 ... 70 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.