'@mregter96
Programma's van veel renners waren bij de deadline nog niet echt bekend, dus dat maakte het extra lastig.
Heb me meer gefocust op sprinters met inhoud, mijn team is als volgt:
P Sagan
Trentin
Gaviria
Demare
Colbrelli
Laporte
Garcia
Boasson Hagen
Roelandts
van Aert
van Avermaet
Lutsenko
Terpstra
van Baarle
Durbridge
Kung
Moscon
Valverde
Kwiatkowski
Alaphillipe
'@zico: Is redelijk bekend dat klassiekers en scheldeprijs eigenlijk niet goed mixen.
Specifieker, Roubaix en Scheldeprijs. Daarnaast waren van tevoren al duidelijk de namen Ackermann, Bouhanni, Greipel, Philipsen, Kittel. Bonifazio, Halvorsen, BvP, Dupont waren daarnaast renners die een hele goede kans erop maakten. DQS was wat lastiger in te schatten door het vreemde statement van de organisatie dat Viviani kwam meedoen. Enige opmerkelijke aan de scheldeprijs is dat Androni hem toch niet rijdt? had wel een wildcard
Gaviria vlak ik niet uit vandaag, maar hoef daar niet het risico mee te nemen gezien mijn andere kopmannen.
Ebh heeft inderdaad laten zien vorig jaar dat hij prima hier kan scoren na mindere resultaten eerder, maar blijft een risico.
@Sven: Heb je ons niet al genoeg pijn gedaan met Jungels? :p Maar serieuzere noot, Jungels ging na de kasseien kijken wat hij verder ging doen, ook LBL staat nog niet vast. En gezien hij nog moet voorbereiden op de Giro, lijkt mij dat hij een streep door de Ardennen zet na deze geweldige resultaten. Maarja, als je zo lekker rijdt, wil je dan wel op een berg gaan zitten?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.