Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 81 ... 88 89
Jasperdewaal11

Ikblijf maar rond die 40% hangen. Kan die giro is beginnen.....?!?

kevinraar

hoe is het met alaphlippe viel gebleseerd uit in ronde van het baskeland?

Jori

https://lottosoudal.be/en/news/medical-bulletin-tiesj-benoot

Pietje Precies

Met Alaphilippe, Matthews, Colbrelli en Wellens in mijn selectie had ik graag gehad dat de Brabantse Pijl onderdeel was geweest van het Klassiekerspel. Enkel Mathieu heb ik niet van de favorieten.

Jori

Hier hetzelfde. En als brabantse pijl in spel zat, had Mathieu ook nog wel de selectie gehaald bij mij, net als bij velen gok ik ;)

Al was Valgren ook interessanter geweest, die ik nu al met moeite heb laten liggen.

Platje

Ik heb ze ook, met als toevoeging nog D. Teuns.. Als deze race erbij had gezeten was vd poel inderdaad ook een grote optie maar dan was mn team waarschijnlijk weer op meerdere plekken gewijzigd.. Wordt een lastige keuze qua kopmannen a.s. zondag, veel kanshebbers met bovenstaande namen en ook nog sagan, van avermaet, naesen, lutsenko

rbc1912

Onbegrijpelijk ook dat ze de Brabantse Pijl eruit hebben gehaald en nu Frankfurt toevoegen. Is echt een koers waar je verschil kan maken

kevinraar

Ik heb voor decgeyvel klassieker deze renners
Valverde
Alaphlippe
Wellens
Gasparotto
Valgren
Matthews

Valvuillerdemoz

Kevin, wat voor klassieker?? Heb ik er eentje gemist? Raar!
Ik heb trouwens dezelfde renners, behalve Gasparotto. Wel heb ik nog Lutsenko.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Hier aan boord voor (een deel van) de volgende races Alaphilippe, Matthews, Sagan, Schachmann, Wellens, Lutsenko, GvA, Colbrelli, Trentin en Ion Izagirre.

Moeilijke keuze voor de AGR, als Ala vandaag in orde is dan worden het de eerste 3 denk ik.

Poeksel

'@Valvuillerdemoz decgeyvel, dat schrijft ie toch?

(maar de g zit naast de h en de y naast de u op het toetsenbord)

Laatst gewijzigd
Starlynk

(en de c naast de spatie)

Jasperdewaal11

Ik heb de harde kern van de volgende renners voor de aankomende tijd:

- Flipje
- Valverde
- Wellens
- D Teuns
- Valgren (als hij nog iets gaat doen)
- Matthews

En in mindere zin:
- Colbrelli
- Trentin
- GvA

Laatst gewijzigd
Jori

E-F heeft ook nu flink wat namen extra, blijkbaar gisteren persconferentie met introduceren teams en paar rijders.
Tegenvaller is dat TJV toch niet start (stond eerder nog op hun agenda, maar bleek al redelijk snel in seizoen dat ze hem toch niet zouden rijden)

Maar niks te klagen met namen als:
Ackermann
Naesen
Matthews
Greipel

en Bouhanni die er nog bij komt

https://www.eschborn-frankfurt.de/de/starterliste

Laatst gewijzigd
Mr10B

Kan nu al 3 kopmannen opstellen voor EF met Ackermann, Matthews en Boasson Hagen. Dus dat ziet er ansich goed uit. Dat QS (Jakobsen en Viviani in mn team) en Jumbo (van Poppel in mijn team) niet starten is dan wel weer jammer.

Poeksel

Sam Bennett ook op de lijst, hopelijk voor ons melden ze van tevoren wie er namens Bora gaat sprinten. Het zou wel logisch zijn voor de thuisrijder te kiezen.

Bouhanni ook nog geen zekerheidje denk ik, zeker nu Hofstetter op de lijst staat?

En bij EBH is het afwachten of hij gaat sprinten.

Laatst gewijzigd
Jori

EBH sprintte vorig jaar ook, dus die verwacht ik wel.
Ackermann en Bennett lijkt me ook nog duidelijk op basis van wat eerder werd gecommuniceerd
Bouhanni zou via E-F naar Californië gaan, al is het bij cofidis altijd maar afwachten of ze niet last minute plannen omgooien :p

Mr10B

Bennett staat niet op de lijst van EF zelf.

Jori

Goh, zou die lijst dan incompleet zijn? :p

Gladiool

Met Kristoff, Degenkolb, Ackermann en Greipel in ieder geval genoeg keuze in de sprinters..

Phoenix0000

Ackermann is hier toch vrij kansloos gezien veranderde parcours?

Mr10B

'@ Jori, Bennett rijdt toch Romandië dit jaar? Dat lijkt me vrij lastig combineren met EF... :P

Jori

'@Mr10B: Oh opvallend, eerder in het seizoen zei hij immers nog dat hij werd gecompenseerd door oa Frankfurt te rijden:
https://www.cyclingweekly.com/news/racing/best-years-want-opportunities-sam-bennett-considering-future-giro-tour-omission-409173

Maar zie hem inderdaad op de voorlopige startlijst staan van Romandië, dus lijkt dat zijn ploeg toch anders heeft beslist.

@Phoenix0000: Parcours is niet drastisch veranderd toch? Ze rijden enkel de plaatselijke ronde de andere kant op.
Al had ik wel idee dat het parcours te zwaar zou zijn voor hem, maar dat schat ik altijd zelf wat later in, liefst nog met commentaar van de renner erbij. Bovendien zou hij aan klimvermogen wel wat gewonnen moeten hebben om echt een kans te maken in de Giro.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

'@JOri

Ik dacht dat daardoor de laatste klim dichter bij de finish kwam te liggen

Pietje Precies

Zoals verwacht was het bijzonder prettig (en mijns inziens ook logisch) geweest als deze koers onderdeel was van het Klassiekerspel.

1 2 ... 81 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.