Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 3 4 ... 120 121
Ajvenema

Benieuwd wie de Roelandts van deze Giro wordt. En hopelijk loop ik hem dit keer mis:)

Poeksel

'@ab: Ja hoor, zo hoog is mijn uurtarief ook weer niet :)

@Ajvenema: meer geinteresseerd wie de Stuyven van deze Giro wordt...

Laatst gewijzigd
vevie

'@dekenner: dit forum is toch een beetje voor dat soort dingen. Analyseren, inzichten delen, etc. Eind van de dag gaat het toch altijd nog om of je de juiste renners selecteert en die op de juiste dagen selecteert. Daarin worden toch altijd, ondanks allerlei analyses etc, de verschillen gemaakt.

Ab Normaal

Verder is het nu ook een beetje wachten op de definitieve ploegen. Een bepaalde renner wel of niet mee kan enorme invloed hebben op de samenstelling van je team.

Dekenner01

@dekenner: dit forum is toch een beetje voor dat soort dingen. Analyseren, inzichten delen, etc. Eind van de dag gaat het toch altijd nog om of je de juiste renners selecteert en die op de juiste dagen selecteert. Daarin worden toch altijd, ondanks allerlei analyses etc, de verschillen gemaakt.

Ja, je hebt gelijk. Maar ik werk voor de Wielerrevue en wanneer iedereen hier de analyses al leest koopt niemand nog onze Giro special. De maandbladen hebben het niet heel makkelijk tegenwoordig.

hartstikkebedankt

'@Dekenner dan zou ik me eerder druk maken om de content en toegevoegde waarde van het blad dan hier proberen mensen de mond te snoeren. Bij dat laatste daalt tevens de sympathie voor de Wielerrevue. Misschien doe je op het forum juist inspiratie op voor content.

Ajvenema

'@poeksel, haha, goeie! Benieuwd wie de stuyven is van de top 10 dure klassementsmanen. Of nog beter, de top5

Rawolf

'@DeKenner ik denk niet dat wij hier de doelgroep van Wielerrevue zijn. Ik heb het blad even gehad maar toen weer opgezegd omdat er voor mij te weinig nieuws in staat.

Daarom lijkt mij vooral dat jullie het moeten hebben van mensen die alleen de grote rondes kijken ofzo en zeker geen mensen die al actief zijn op deze website en meedoen met scorito. Anders zit er maar een ding op en dat is de inhoud aanpassen

Ab Normaal

'@Dekenner
Interessant. Ik ben geabonneerd op Procycling.
Ik snap dat maandbladen het erg moeilijk hebben met al die info op internet. Hetzelfde als gewone winkels.

Ik lees al jaren die specials van voor en achter. Weet je wat zou helpen? Interviews over de achtergrond van Roglic zijn leuk, maar ken ik inmiddels wel.
Ik zou juist wat meer informatie willen hebben over de renners van de Italiaanse wikdcard ploegen, informatie over wie van het bergklassement een doel maakt.

Interviews met de toppers lees je overal al wel.
Kom met iets wat je elders niet leest.
En probeer het zo kort mogelijk voor de Giro te doen.
Interviews die voor Parijs - Nice al zijn afgenomen zijn niet meer zo actueel.

Dan koop ik de Wielerrevue.

nathancouw

Ik weet al wie het bergklassement als doel heeft gesteld. Maar zal het niet delen, want dat is niet leuk.

Poeksel

'@ajvenema: Ik bedoelde de Stuyven die in de Giro van 2017 drie keer podium reed (en totaal zeven keer top 10) terwijl hij maar een miljoen of zo kostte. Niet de Stuyven die in de voorjaarsklassiekers 2019 nul keer top tien reed, die hoef ik niet in mijn team :)

Laatst gewijzigd
Rawolf

'@Nathancouw, is het toevallig ene belg van Lotto Soudal? :p

kschiffmacher

Dekenner01 kunnen we bij jou ook korting op abonnementen van Wielerrevue krijgen?

canard de toilette

Ik weet in ieder geval zeker dat ik geen Valverde neem.
Sosa is ook interessant, team puntjes van Sky, alleen totaal geen tijdrit.

Ajvenema

'@dekenner als wielerrevue een goeie en uitgebreide analyse plaatst van alle etappes, plus bijbehorende favorieten dan ga ik hem wel halen hoor:) is dat aan de orde?

Ab Normaal

'@ajvenema
Ja

Rawolf

Die heb ik al thuis liggen @ajvenema. Zal ik ff fototjes sturen dan hoef je m niet te kopen?

Grapje hoor, van mij mag wielerrevue wel wat geld verdienen :p

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@randomwielerliefhebber: graag, het bevalt me helemaal niks dat ze op de redacties van wielermaandbladen kaviaar lunchen op mijn kosten.

Dekenner01

@randomwielerliefhebber: graag, het bevalt me helemaal niks dat ze op de redacties van wielermaandbladen kaviaar lunchen op mijn kosten.

Kaviaar lunchen? Nu doe je net of we dit dagelijks doen. Nee hoor, eenmaal per week is tegenwoordig echt wel de max. We zijn nu ook al over gegaan naar Veuve Clicquot tijdens de vrijmibo's. Is allemaal niet meer wat het geweest is.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Oke terug naar de koers. Alhoewel 3 bescheiden tijdritjes lijkt mij toch dat de v Emdens en Campenaertsen van deze wereld niet heel veel kans zien met al dat geklim erin of zit ik dan mis ?

Phoenix0000

Toch wat tegenvallend dit eigenlijk. Verschil gaat gemaakt worden bij selectie klassementsmannen b garnituur en de puncheurs. Vrij standaard verder.

jelle013

Ik tel serieus 7 sprintkansen hoor (2,3,4,5, 12,13,18) De sprinters die de Giro starten zijn nou niet echt de zware mannen (qua gewicht) en kunnen dus zeker een heuveltje of berg over.. Ik focus met mijn team toch zeker wel op de sprinters.. Dat vul ik lekker aan met wat AK mannen en 2 of 3 tijdrijders en thats it. Voor aanvallers kiezen heeft me nog nooit iets opgeleverd!

Veel puzzelplezier weer! En niet teveel zand strooien he, dat is voor niemand leuk!

nathancouw

'@Random dat zou veels te voordehandliggend zijn joh! Een echte outsider doel ik op, moeilijker te vinden.

WCEendT

In 2018 hebben Jorik112 en ikzelf tijdens de drie grote rondes een betaalde Scorito poule georganiseerd onder de naam 'FlitsWiel'. Met 81 deelnemers afgelopen Vuelta a España en een prijzenpot van ruim 400 euro was dit weeral een overduidelijk succes.

Aanstaande Giro d'Italia organiseren wij dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule. De inleg is 5 euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.

Bij deelname aan de betaalde FlitsWiel poule komt ook (vrijblijvend) de FlitsWiel WhatsApp-groep. Hier praten... en ouwehoeren de FlitsWiel deelnemers over van alles en nog wat, zo nu en dan gaat het zelfs over wielrennen. Kortom zijn wij gewoon een gezellige groep mensen met dezelfde passie, wielrennen!

Indien interesse in de betaalde FlitsWiel poule stuur mij vooral een bericht op Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Jorik & Thomas

Jori

'@Jasperdewaal: Kijkende naar zijn prestaties eerder in de giro en vuelta, zou je zeggen dat het inderdaad te zwaar is.
Maar kijkende naar de wereldkampioenschappen zou je toch de andere kant op neigen.
Een Foliforov zou zulke ritten natuurlijk veel beter uitkomen!

@Jelle013: Etappe 13 voor de sprinters? wie strooit er nu met zand? :p
Viviani zelf had het over 6 met nog wat heuvels waar eventueel ook nog kansen lagen.

Verder verwacht ik nog een pak sprinters (minstens 5) extra, die de keuze iets moeten versoepelen, want momenteel heb ik eigenlijk maar 3 sprinters waarvan ik verwacht ze echt nodig te hebben. En de selectie-opvullertjes zijn ook welkom, zoals je vorig jaar Pedersen, Ciccone etc. had

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.