Budgetpoule Giro (Scorito)

1 2 3 4 5 6 7
Niko1995

Ik wil ook wel meedoen.

dspiky

Ziet er goed uit! Lijkt mij ook wel wat.

kokkie1975

Doe ook graag mee.

Silenzio31

Leuk, ik voeg de nieuwe deelnemers binnenkort toe!

Wat ik heb gedaan is rijen op hide zetten en mijn tabblad vergrendeld met een wachtwoord erop. De startlijst en rugnummers worden nog aangepast dus al te definitief is het nog niet :)

Mocht je mij via pm jr selecties sturen dan vul ik die pas in na de start van de eerste etappe. Zodat ik de enige ben die af zou kunnen kijken ;) maar ik ben toch te zeer eigenwijs en meer content met eigen selectie.

Vanaf etappe2 valt er weinig meer af te kijken en zijn die maatregelen imo niet nodig

De definitieve selecties beginnen nu rap binnen te komen dus het wordt steeds beter mogelijk de sheets af te maken!

Laatst gewijzigd
WCEendT

Silenzio houden wij de nieuwe prijzen van Sky aan?

Silenzio31

'@WCEendt. Als er dingen veranderen op scorito verander ik ze hier mee idd! Had dit nog niet gezien.

ivo001

Yates staat er voor 3m in terwijl hij 4.5m kost?

BigApple

Leuk initiatief. Ik doe graag mee als er nog plek is

Silenzio31

'@ivo, ik ben vandaag aan het schuiven geweest, omdat van verschillende teams nu de definitieve selecties en nummering er zijn. Let dus goed op: de startlijst is nog niet definitief en ik heb nog geen dubbelcheck op prijzen gedaan. De prijslijst = de prijslijst van scorito.

@BigApple. Leuk, ik voeg je toe.

Maartz

Leuk! Ik doe ook graag mee.

Silenzio31

Heb nog een paar foutjes uit de prijslijst gehaald. Het is nog even wachten op de definitieve selecties van Nippo en EF1, maar verder zou het nu goed moeten zijn qua rugnummers en prijzen.

Mocht je nog een foutje vinden, graag laten weten :)

Nieuwe deelnemers nog altijd welkom!

Cormet de Roselend

Ik doe ook graag mee

Peter Post Forever

Ik doe ook graag mer

Silenzio31

Zitten met 19 man wel op een mooi aantal nu. Mochten er vragen zijn over het invullen van de voorspelling, graag even vragen voordat je het formulewerk grote chaos maakt ;)

Delric

dan ben ik 20 :)

Maartenhartong

heb ook nog een team ingestuurd op de valreep.

Silenzio31

'@ delric heb jij jezelf als Richard in Excel gezet? Anders ben je no. 21 :p

Silenzio31

Rugnummers zijn geupdate.

Vergeet niet voor morgen 17u je voorspelling in te sturen of in te vullen (voor teamselectie en etappe1)!

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

PB verstuurd

WCEendT

Er zijn nog wel wat problemen met de rugnummers, heb de rugnummers op de manier ingevuld zodat ik de renner kreeg die ik wil.

Silenzio31

Zal er werk van maken:)

WCEendT

Hoe voorkom je eigenlijk dat mensen achteraf hun team aanpassen?

Ik kan bijv. nu nog Kangert erin zetten als ik onsportief en oneerlijk zou willen (proberen) winnen.

hartstikkebedankt

Over Kangert gesproken, die heb ik er vanmiddag nog uitgegooid..

Silenzio31

Inmiddels heb ik screens van alle teams en kan er dus niet meer valsgespeeld worden met teamselectie

ivo001

Hi allen,

Krijg vanaf mijn mobiel niet de spreadsheet aangepast, dusbwil ik graag hier mijn opstelling voor etappe 2 plaatsen:

81
62
155
208
58
145
141
28
171

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.