De Afvalkoers: Giro 2019 !

1 2 ... 10 11 12 13 »
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er zat gewoon net niet genoeg tijdritgeweld in mijn team en zo gaat Ezequiel meer dan verdiend met de overwinning naar huis. Ik zie je graag voor een volgend duel terug in de Tour.

1. Ezequiel: 443
2. [B]Rahimns: 223[/b]

Het team van Rahimns:
DEMARE Arnaud (1336)
CARAPAZ MONTENEGRO Richard Antonio (840)
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban (263)
SIVAKOV Pavel (195)
ROGLIC Primoz (1709)
LANDA MEANA Mikel (779)
NIBALI Vincenzo (693)
CIMOLAI Davide (88)
EWAN Caleb (776)
GAVIRIA RENDON Fernando (602)
GEOGHEGAN HART Tao (317)
KNOX James (165)

En natuurlijk het winnende team van Ezequiel:
ACKERMANN Pascal (1275)
BILBAO LOPEZ DE ARMENTIA Pello (605)
ZAKARIN Ilnur (473)
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban (263)
SIVAKOV Pavel (195)
ROGLIC Primoz (1709)
LANDA MEANA Mikel (779)
NIBALI Vincenzo (693)
CIMOLAI Davide (88)
EWAN Caleb (776)
GAVIRIA RENDON Fernando (602)
NIZZOLO Giacomo (444)

Baiskeli

Gefeliciteerd Ezequiel! Maar ook Rahimns met wederom een podiumplek, knap hoor!
Silent (en Rahimns) bedankt voor het organiseren, ik zie jullie weer bij de Vuelta hopelijk!

Mathieu Moller

Gefeliciteerd Ezequiel! Als ik dat team zo zie, is het ook wel terecht. Geen een renner die het echt heeft laten afweten.

ezequiel

Haha leuk, de 3-2-1 reeks in dit spel toch afgemaakt. Lang geleden dat ik nog eens een wielerspel heb kunnen winnen op WF na vele deelnames. :)
Ik had het niet verwacht 3 weken geleden toen ik de teams zag met veel Roglic/Dumoulin combi's. Uiteindelijk heeft de val van Dumoulin een grote invloed gehad maar zoiets hoort erbij in een spelletje. Soms heb je geluk en soms niet :)

Hoe ben ik tot mijn team gekomen: Zakarin, Landa, Nibali, Gaviria, Ewan en Cimolai waren 6 zekerheden voor mij door hun lage CQ-waarde voor de kwaliteiten die ze hebben. Roglic moest er ook gewoon bij door de vorm die hij had. Daarnaast wilde ik nog een topsprinter om zeker de eerste anderhalve week te overleven en dat draaide met Ackermann heel goed uit.
De laatste 1600 punten heb ik dan gespendeerd aan Bilbao, Nizzolo, Chaves en Sivakov om nog wat marge te houden voor eventuele tie-breaks. Die laatste 4 keuzes hebben ook allen hun waarde bewezen en ik ben dus zeer tevreden met de renners die ik gekozen heb en de uiteindelijke winst :)

Silent Hill, bedankt voor de organisatie van dit leuke spel en tot in de Tour!

Silent Hill

Nog een kleine 2 weken, en tijd voor de Tour. Of nee ... belangrijker: tijd voor de Afvalkoers !

Deze keer met een kleine wijziging: een nieuwe organisator. Zelf ben ik die periode op reis, en geef ik de fakkel voor deze editie door aan Park111982. Hij krijgt volledige carte blanche om het spel te organiseren zoals hij het wil of ziet; ik heb het volste vertrouwen. Nu al mijn oprechte dank ! Dan zie ik jullie terug in de Vuelta. Of ... misschien toch in de Tour. Dit is misschien wel dé kans om jullie eens te vervoegen en het spel gewoon mee te spelen. Daar denk ik nog over na.

Veel plezier alvast met de komende Tour-editie, en het woord is vanaf nu aan Park111982 !

Ceramiche Ariostea

'@Silent Hill, bedankt voor het vertrouwen! Een spel dat goed in elkaar zit moet je niet willen aanpassen dus het spel zal geheel volgens het idee van geestelijk vader Silent Hill blijven. Binnenkort, lees binnen nu en een week zal de uitnodiging volgen op het forum. Be Prepared!

BrackenRidgeCycling

wil ook graag weer eens mee doen, 1e editie mee gedaan en daarna steeds te laat, krijg je ervan als je aan de andere kant van de wereld woont.
Ik blijf het checken, wie weet

hartstikkebedankt

Hier ook helaas de laatste 2 edities gemist

Onbekende gebruiker

Vriendelijk verzoek om hier niet meer te posten, mijn hart gaat elke keer in overdrive in de hoop dat ik eindelijk een keer op tijd ben 😂

Kingstown

'@ Sammy:

Ik beloof je dat ik aan je verzoek zal voldoen! :p

1 2 ... 10 11 12 13 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.