De Afvalkoers: Giro 2019 !

1 2 ... 7 ... 12 13
Mathieu Moller

'@pirazzi
Bagioli werd 116e, dus daar hoeven we ons niet druk om te maken.

Silent Hill

We zitten intussen toch al aan 6 uitvallers. Het gaat echt rap.

Bij de resterende teams heeft iedereen het kwartet: Roglic - Gaviria - Ewan - Cimolai (onmisbaar deze eerste week), en op Coolietje en Rimenno na ook Nibali. De overige 7 keuzes zullen de doorslag geven. En - Ruud Jansen kan er over meespreken - ook het uitgegeven budget natuurlijk.

Laatst gewijzigd
rimenno

Heb er zeker over nagedacht pnt.aantal.
En ja deze ritten zitten er tussen,maar mn goed keuring voor dit team won.
Zonder Tom is streep door rekening.

Laatst gewijzigd
pirazzi

'@ Mathieu Moller Bij PCS staat 112de nu maar inderdaad de eerste van het peloton werd 13de.

Rawolf

morgen maar hopen op het peloton, nog een tiebreaker kan t einde betekenen

coolietje

Dankjewel Battaglin voor het meesprinten, you saved my ass :)

Silent Hill

Niets beter van onopvallend meefietsen in de Afvalkoers, meestal een goed teken. Niet vandaag ! Zwiebeln deed het dan wel vrij aardig, maar zijn budget was wel het op één na hoogste. En ja hoor ... net dat werd hem fataal. Doei !

1. Ezequiel: 622
2. Dspiky: 522
3. Baiskeli: 498
4. Erveedeeee: 492
5. Park111982: 492
6. Mr10B: 422
7. Poeksel: 422
8. Rimenno: 402
9. Ab Normaal: 92
10. Coolietje: 78
11. Random wielerliefhebber.: 78
12. Mathieu Moller: 52
13. Helmi046: 28
14. Rahimns: 22 (7763)
15. Zwartebroekengeletrui: 22 (7917)
16. Zwiebeln: 22 (7994)

Zwiebeln zijn team:
DUMOULIN Tom (1774)
ROGLIC Primoz (1709) 2
LANDA MEANA Mikel (779)
EWAN Caleb (776)
NIBALI Vincenzo (693) 20
GAVIRIA RENDON Fernando (602)
ZAKARIN Ilnur (473)
NIZZOLO Giacomo (444)
GEOGHEGAN HART Tao (317)
SIVAKOV Pavel (195)
MOSCHETTI Matteo (144)
CIMOLAI Davide (88)

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Zeg wel, Coolietje. Sprint hij niet mee ... 2 (8 dus) schamele puntjes zouden je de kop gekost hebben.

Zo zie je maar.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mijn punten redden mijn ass voor de eerste keer.... deze was wel heel close. Het niet hebben van een Formolo in vorm kan mij wel eens de komende weken de das om doen.

pirazzi

Coolietje zou dan 8 puntjes gehad hebben, 78 - 70.
Naast Roglic heeft hij ook nog Jungels.

Rawolf

Weer een dag overleeft, morgen hopen op een sprint met Nizzolo

helmi046

Elke etappe 1 van de onderste maar we zijn er nog

Mathieu Moller

Zo, de eerste week overleefd. Tot nu toe heb ik niet echt in de gevarenzone gezeten, maar met een ongelukkige kopgroep kan het natuurlijk maar zo omslaan. Ik heb het in ieder geval al beter gedaan dan bij 2 van mijn 3 eerdere deelnames :)

Baiskeli

Nu Modolo is afgestapt ga ik morgen of over 2/3 dagen toch echt zeer waarschijnlijk het onderspit delven. Hopen dat Thomas de Gendt een zeer verassende etappezege boekt en dat Battaglin ineens zijn sprintersbenen vindt dan maar..

Laatst gewijzigd
Zwiebeln

Leuk om eens meegedaan te hebben. Had wel nooit gedacht aan mijn budget :-)

ezequiel

Voorlopig gaat dit echt uitstekend met al 2 dagoverwinningen en 5 keer top 4 vooral dankzij Ackermann en Bilbao. Helaas levert dit weinig op en kan het van de ene dag op de andere voorbij zijn in dit spel.

Voor vandaag maak ik me weinig zorgen maar de tijdrit van morgen zorgt wel voor wat angst bij mij.

Ab Normaal

Ik denk dat al de teams met Dumoulin niet lekker kijken naar de tijdrit van morgen.

Rawolf

Ik kijk heb geen goed gevoel over vandaag, 2 van mijn sprinters rijden bagger. Morgen zou een makkie zijn

Silent Hill

Je kan dan wel een mooi rijtje sprinters in je team hebben, als ze niet presteren bengel je op een dag als vandaag onderdaan. En laat net dat ander sprint-tegenvallend-team een nóg lager budget hebben. Dubbel pech !

1. Ezequiel: 1290
2. Rimenno: 1190
3. Rahimns: 1042
4. Helmi046: 1038
5. Coolietje: 986
6. Ab Normaal: 960
7. Poeksel: 910
8. Dspiky: 910
9. Erveedeeee: 910
10. Random wielerliefhebber.: 896
11. Mathieu Moller: 890
12. Zwartebroekengeletrui: 890
13. Baiskeli: 796
14. Mr10B: 790 (7912)
15. Park111982: 790 (7935)

Park111982 zijn team:
DUMOULIN Tom (1774)
ROGLIC Primoz (1709) 10
EWAN Caleb (776) 600
FORMOLO Davide (698) 20
NIBALI Vincenzo (693)
GAVIRIA RENDON Fernando (602)
ZAKARIN Ilnur (473)
MODOLO Sacha (391)
BATTAGLIN Enrico (324)
CHAVES Esteban (263)
MOSCHETTI Matteo (144)
CIMOLAI Davide (88) 160

Laatst gewijzigd
Mr10B

Oei oei, de hotseat met 2 sprinters ritten te gaan kan wel eens een probleem zijn. Hoewel, in die 2 ritten zal Mosscheti normaal gezien wel scoren. Eerst morgen maar eens overleven zonder Tom.

Ceramiche Ariostea

Zonde ! . Ik had verwacht de sprintersritten te overleven maar zonder Gaviria, Modolo, Battaglin en Moschetti is het lastig overleven en blijkt mijn team te duur zijn geweest. Weer een les voor de Vuelta ga niet door de 7900 punten heen. Aan de andere kant zal de trend steeds meer worden om zo steeds goedkopere teams te presenteren na voldoende tie breakers. Gelukkig overleeft hetzelfde team nog wel in een schaduw afvalkoers via een appgroep dus dan daar maar winnen. Succes aan de verdere deelnemers.

Laatst gewijzigd
Mathieu Moller

Ik ben tot twee dagen geleden alleen maar tussen plekken 6 en 10 geëindigd, maar de laatste twee etappes 12e en 11e. Tot nu toe is er niks aan de hand, maar met een kleiner wordende groep had ik juist gehoopt nu zeker niet lager te beginnen te eindigen.

Silent Hill

Park111982: opvallend onopvallend. Een 13de plaats in de Giro 2018 en 14de in de Tour 2018 …

De goede volger zag het eigenlijk al aankomen ...

PS: laat me zeker je uitslag weten in je appgroep

Laatst gewijzigd
Niels22

Ik begin meer en meer te balen deze editie te missen, mijj eigen schaduwploeg fietst lekker mee, voor de zege denk niet genoeg ,maar zie kwalificatie Tour wel zitten..

Rawolf

Wat is je team dan?

1 2 ... 7 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.