Cortina op 21.... Dan wordt het Silent Hill toch? Dan is de bijzonder zure conclusie dat Kamna zbgt heeft genekt en een verdiend applaus voor founder/stichter/geestelijk vader/eenmalig deelnemer (laten we het hopen!) Silent Hill!
Wat een mooie pot jongens, veel kennis en tactisch inzicht en een flinke dosis geluk. À la prochaine!!
3 weken zijn voorbij gevlogen en de laatste etappe wordt beslist in een tiebreak. Organisator Silent Hill is hierin de meeste gelukkige door het goedkoopste team samenstellen en wint dus voor Zwartebroekengeletrui en Abdoe die een net iets duurder team hadden. Wat mij verder nog opgevallen is dat er na een aantal edities steeds goedkopere teams samengesteld lijken te worden. Het was een eer om de organisatie eenmalig over te nemen van Silent Hill met de Vuelta zien jullie hem weer terug als organisator en ga ik zelf wederom mijn best doen om een top 10 voor elkaar te krijgen. Silent Hill van harte gefeliciteerd met deze overwinning en vanaf nu is het woord weer voor jou !
1 Silent Hill 7752 1660
2 Zwartebroekengeletrui 7775 1660
3 Abdoe 7872 1660
Een 21ste plaats voor Garcia ... zoiets verzin je toch niet ? Maar zie, de wielergoden waren me goed gezind deze Tour. En ja, superblij natuurlijk om op de erelijst te staan. Is de code van de Afvalkoers daarmee een beetje gekraakt ? Ik hoop het niet, want - misschien subjectief om te zeggen - dit is by far het spannendste wielerspel waaraan ik ooit deelnam. Hopelijk blijft dat zo.
Park, bedankt voor de organisatie !
En dan is het uitkijken naar de Vuelta.
Zin in!
Sorry jongens, dat is waar
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.