De Afvalkoers: Tour 2019 !

1 2 3 4 ... 9 10
Gerrit Glomser

wil het graag eens proberen

Ceramiche Ariostea

1 uur en 26 minuten had de Tour editie van de Afvalkoers nodig om vol te raken. De aanmelding van Boeke was in principe de 21e en laatste ! Als iedereen van de giro top 5 bevestigd zitten we daarmee vol. Wel wil ik nog 3 reservedeelnemers accepteren die in geval van no show nog kunnen aanschuiven.

Ceramiche Ariostea

'@Gerrit Glomser, Dat zal dan vanaf de reservelijst moeten gebeuren. Je bent helaas voor jou de 22e aanmelding.

ZwartebroekengeIetrui

Ik doe ook weer mee.

Silent Hill

Blij dat ik eens langs deze kant van het spel zit.
Best spannend !!

Ludi

Dit wordt mn eerste keer, hoop dat ik het in ieder geval een paar daagjes kan volhouden :)

hartstikkebedankt

Shit weer gemist door het dramatische verkeer vanavond.. Ik wil graag reserve zijn

Onbekende gebruiker

Eindelijk... Na alle voorgaande keren te laat te zijn nu dankzij Ab erbij! Top 5 is nu een must zodat we de Vuelta tegen elkaar kunnen

Martinho237

Park, je mag mij ook wel op de reservelijst zetten...

Ceramiche Ariostea

En daarmee zit ook de reservelijst vol !

Bode80

Helaas...te laat

Rawolf

Ik speel ook graag weer mee, @Park bedankt voor het stand-in spelen :p

helmi046

Giro 3e plek, dat moet beter kunnen! Al is rol van de dark horse nu toch wel verdwenen

@park top dat je de organisatie op je neemt en zou graag weer meedoen

Niels22

Zal wel te laat zijn, maar zie wel waar op de reseevelijst ik eindig

WCEendT

Ugh

WCEendT

1x gewonnen en geen kans meer gehad #lifesucks... Jullie zijn te snel.

Succes aan iedereen die wel een plekje heeft!

Laatst gewijzigd
Arry1337

Pfffft elke zoveel uur gekeken en dan een avond vroeg naar bed :(

Arry1337

Overigens denk ik dat dit spel ook prima met meer spelers te spelen is. Je moet dan voor elke extra speler gewoon meer mensen laten afvallen tijdens de eerste etappes. Dan kun je er altijd nog voor kiezen om de laatste 4 etappes met 5 man af te werken, zo door/terug te trekken waar er hoeveel moeten afvallen om op dat moment op die hoeveelheid te komen. Zo kun je ook nog bepaalde cruciale etappes markeren waar extra veel mensen eruit vliegen.

Just my two cents.

Veel plezier voor de deelnemers!

Onbekende gebruiker

Ik vin het wel tof dat het zo exclusief is! Tuurlijk heb ik er 4 keer enorm van gebaald, maar niks verhindert je om Afvalkoers v2.0 te starten.

ivo001

:(

Mr10B

Ik denk inderdaad dat we een tweede divisie ook wel vol krijgen? Is dat een idee?

Poeksel

Een tweede divisie is eerder voorgesteld maar Silent Hill was er toen niet enthousiast over. Aangezien hij het spel bedacht heeft (of in ieder geval de eerste was op dit forum) vind ik dat hij ook wel wat exclusieve 'rechten' verdiend.

Ceramiche Ariostea

Ik heb carte blanche gekregen van Silent Hill om dit spel te organiseren !. Een 2e divisie of uitbreiding van de deelnemers heb ik kort over nagedacht. Ben er ook zeker van dat een 2e of 3e divisie zelfs vol gaat komen maar ik heb besloten om dit niet toe te voegen omdat ik de opzet van Silent en het vertrouwen die hij in mij gesteld heeft om het eenmalig over te nemen niet rigoureus wil veranderen. Ik zou het ook op prijs stellen zeker naar Silent Hill toe om deze helaas terugkerende discussie te beëindigen en ook geen schaduwversies op wielerflits te gaan draaien.. Het is zoals het is 21 deelnemers en daar zal het helaas voor degene die mis geschoten hebben het bij blijven.

Ab Normaal

Het gaat ook om de hoeveelheid werk.
Een tweede divisie is ook zo vol, dan komt de roep om een derde divisie.
Het is veel werk om het bij te houden en ik snap SH wel dat er ook een beperking op zijn capaciteit zit.
Waarschijnlijk heeft hij ook gewoon een baan en een gezin.

Denk dat er weinig zijn die zo besmet zijn met het Afvalkoers virus als ik. Ik baal ook enorm dat ik nu niet mee mag doen, maar ik begrijp SH wel.

Pietje Precies

Zeker, maar het beheer van divisie 2 hoeft niet bij Silent Hill te liggen. Dat kan uitbesteed worden aan een andere fanatiekeling zoals Park.

Ik vind het wel erg zonde dat het spel zo snel vol zit. Met een tweede divisie erbij zou je nog een leuke promotieregeling kunnen treffen.

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.