Na de tweede race nog steeds op nummer 2.
Vandaag een 15-tal boden gedaan op een aantal renners, maar geen idee of ik goeie renners gekozen heb. Alleszins zijn ze allemaal beter dan mijn huidige renners :D
Ik heb ook een trainer met skills sprint aangetrokken en deze op cursus gestuurd.
Ook nog wat merchandising aangekocht.
Voor de teamorders blijft het wat gokken voor mij, zeker ook waar ik de attacking points moet gebruiken.
Hahaha, precies. Even kijken of je ook meteen 15 kunt nemen, zo ja, dan moet je deze ontslaan en een nieuwe nemen.
Om geld te genereren kun je het beste een paar 18 jarige te koop zetten, maar even wachten, er staan er nu teveel te koop.
Ik ga later vandaag even rustig naar je team en de andere teams in je divisie kijken en dan stuur ik je via een bericht in het spel wel wat tips.
GEEN jeugdscout nemen trouwens.
Kijk ook of je wat renners van 36 jaar en ouder met redelijke stats tegen een lage prijs kan krijgen. Die renners worden net als in het echt alleen maar slechter erop, maar daarom zijn ze ook relatief goedkoop en ze scoren wel.
Qua attack points, meestal wil je iig op de eerste attack point aanvallen. Verder wil je iemand met 8 berg 0 vlak wel op een berg maar niet op vlak laten aanvallen.
De tour down under in de laatste rit toch nog kunnen winnen. Ondertussen ook al een boel renners aangekocht, een goei trainer en wat merchandise.
Het viel me wel op dat veel van mijn gekochte renners reeds geblesseerd zijn. Is dit al een slecht teken dat dit misschien blessuregevoelige renners zijn?
Ook jammer dat je in de transferlijst niet kan zoeken op leadership..
Nee, je hebt ze gekocht van een opgeheven team.
Als er in een divisie teams bestaan zonder manager, dan worden er altijd van 2 teams automatisch renners opgesteld. Dat zijn steeds dezelfden dus die hebben op een bepaald moment geen fitness meer over en rijden heel veel races. De kans op blessures is dan groter.
Het hoeft dus niet altijd iets te zeggen.
Ze hebben ook nog goede secondaire stats dus dat zouden ze wel waard moeten zijn ja.
Wat betreft de TTT: er zijn drie races in de tour. De renners waarmee wil aanvallen zet je op 70% of save fitness. Als je een renner hebt die je puur voor de tijdritkwaliteiten hebt opgesteld, dan zou je die op 100% kunnen opstellen (tenzij je 'm volgende week ook wilt gebruiken).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.