Religie

1 2 ... 26 27 28 29 »
Gesloten
Scotty

'@ don, onzin, laat lekker. De discussie veranderd vanzelf wel weer naar iets religieus.

Don Hamstre

'@Scotty,

Tuurlijk, laten we deze discussie anders in een volgtopic doen, of bij de WF World Tour, of nog leuker, bij het vier woorden spel.
Orde is nou eenmaal nodig en nuttig op een forum. Dit topic ontspoort en dat geeft mensen die over religie willen praten geen kans. Als er tr veel verhalen door elkaar gaan lopen is er geen touw meer aan vast te knopen en krijg je vanzelf ongewenste one-liners etc.
Dat wil ik hier niet, dus graag een on-topic discussie.

slice

'@Casperge

Ik zou inderdaad een heel betoog kunnen gaan houden over de problematiek in Israël/Palestina. Over de misstanden aan beide kanten. Over de mensen die voor vrede vechten en over de terroristen die het andere volk willen uitroeien.

Maar ik ga die moeite niet nemen voor iemand die zo heftig, eenzijdig en over the top reageert

Scotty

'@don, goeie comeback, je reageert al tijden niet hier. De discussie is prima te volgen en politiek en religie lopen nu eenmaal sterk door elkaar heen. Of moeten we ook een politiek/religie topic openen?
Je smoort nu zonder reden een (vrij scherpe) discussie. In een ander topic verder gaan maakt het onnodig onoverzichtelijk en mensen vinden de discussie niet terug. Of vindt je dat je daar recht op hebt omdat jij dit topic hebt geopend?

Don Hamstre

'@Scotty,

Deze discussie is helemaal niet zo overzichtelijk, en totaal respectloos en uit de hand gelopen. Er zijn genoeg fora en topics waar je deze discussie kan houden op deze manier.
Dit topic is gestart met een reden, en dat was om ruimte te geven aan mensen die willen praten over religie. Dus als het daar niet over gaat dan mag ik als topicstarter best even op de oorspronkelijke intenties wijzen ja.
Politiek en Religie liggen inderdaad dicht bij elkaar, daarom heb ik ook niet eerder ingegrepen, toen er nog over beiden gesproken werd. Nu duidelijk niet meer, dus dan geef ik dat aan.
Ik heb inderdaad al een lange tijd niet meer gereageerd en wel omdat ik een druk leven heb en dus vaak geen reacties kan geven van de inhoudelijke kwaliteit die ik wil geven. Waarom die opmerking verder relevant is zie ik niet helemaal, maar er moet natuurlijk iets persoonlijks over me worden gezegd, anders gelden argumenten blijkbaar niet meer. Dat is niet mijn manier van argumenteren, maar goed.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin

Tot nader order gaat dit topic op slot. Reacties aangaande dit voorlopige besluit ontvang ik graag op redactie[at]wielerflits.nl.

1 2 ... 26 27 28 29 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.