Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 103 ... 396 397
S. Morgenstern

Denk dat Roosen minstens even goed is als Grøndahl Jansen hierin hoor…

Het gaat toch niet om een vergelijking tussen twee renners?

In deze kun je ’t treintje niks verwijten

Het gaat om de samenwerking tussen trein en sprinter, niet om een verwijt naar deze trein.

Dat zegt toch alles.

Ik heb geen idee wat dat zegt.

Stoempie

Zoals al vaker gezegd, Groenewegen laat veel te vaak het wiel van z'n leadout lopen

Keessie

Misschien moet je hele concept van een sprinttrein voor Groenewegen loslaten. Hij lijkt me iemand die zijn eigen weg zoekt de laatste twee kilometer. Dus alleen concentreren op het afzetten op twee kilometer voor de aankomst.

TLJCAMPS

Die Chris Harper he, die is echt aan het vlammen in de Ruta del Sol!

Stoempie

Rijdt ie een goede tijdrit ja?

wieler4live

Toch best wel

Yeez

Jammer van die pech gisteren. Anders top 7/6

kelderfan

Die Chris Haper maakt de dag goed met een prima tijdrit en hij wordt uiteindelijk 8e. in de tijdrit Toppertje;)
Update: Tolhoek 11e. AK en Harper 15e.AK! Echt jammer van die kettingproblemen.
Wat wordt zijn programma?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Knechten voor de kopmannen in rondjes als Catalonië.

Stoempie

Die Tolhoek heeft volgens mij patent op net buiten top 10 eindklasseringen 😀

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Ja, dat klopt wel een beetje;)
Je bent @S.Morgenstern weer goed ingevoerd in 't wel en wee van de ploeg.

Matxin

De Plus is ziek en stapt af in UAE.

Zijn jullie het inmiddels wel met me eens dat dit een dramatisch seizoen is tot nu toe?

Laatst gewijzigd
Stoempie

Eensch

tdola

Of dramatisch het goede woord is weet ik niet, maar een pech seizoen en niet "prima" iig wel.
Schiet niet echt op zo, benieuwd of dit voor de Plus consequenties heeft ri Tirreno, hoop van niet, ben er wel bang voor......

S. Morgenstern

Matxin = Binda?

ghostwriter

'@Matxin
Het is nog niet eens maart. Voor de meeste wielrenners is het wielerseizoen nog niet eens echt begonnen. Deze wedstrijden zijn puur en alleen van belang als voorbereiding op de rest van het jaar.

wieler4live

Inderdaad een matig begin van het seizoen met Dumoulin, Kruijswijk, de Plus, Vindegaard en Leezer die niet fit zijn of waren dus een kleine inhaalslag moeten maken. Dat is nooit ideaal! En ook zeker zonde van de WT/uci punten die je er door mis loopt (al zijn de tegenwoordig niet super belangrijk)

Maar naar regen komt zonneschijn hopen dat de Plus in de T-A weer kan knallen. En dat de rest ook weer snel op niveau is.

Zou Bouwman nu misschien een top 10 plekje kunnen scoren in UAE?

Laatst gewijzigd
Wouter1998

De mentaliteit van mensen hier dat het seizoen pas in maar begint vind ik niet echt een goede mentaliteit. Zoals je bij Deceuninck ziet begint het seizoen in januari en eindigt het in oktober en elke overwinning telt. Dat je nog niet helemaal in vorm bent oke maar zoveel ziektes en blessures is gewoon niet goed. De UAE tour is een world tour koers en doet er zeker toe. Dat de Plus ziek is en er geen reserve kopman is van de 5 goede klimmers is wat mij betreft gewoon niet goed.

S. Morgenstern

Hadden ze met twee van de vijf beste klimmers naar deze koers gemoeten wat jouw betreft? Niets over gehoord voor De Plus ziek werd.

Wouter1998

Het valt mij op dat mensen zeggen dat alles nu niet zo belangrijk is. Het verleden heeft bewezen dat overwinning bijdragen aan een goede sfeer en uiteindelijk een goed seizoen. Ik snap dat ze de Plus ook het kopmanschap willen geven maar tot nu toe nog geen enkel rondje gestart met een potentiele winnaar in de gelederen en dat was vorig jaar wel anders

S. Morgenstern

Vorig jaar begon Roglic zijn seizoen inderdaad hier, maar moet dat daarom ieder jaar zo zijn? Dit jaar gaat zijn piek niet in mei, maar in juli moeten liggen. Niet zo gek toch om dan iets later aan het seizoen te beginnen?

Ik begrijp niet zo goed waarom zo'n keuze niet goed zou zijn. Volgens mij hebben ze namelijk goede redenen. Dat eerder beginnen aan het creëren van grotere kans op een goede sfeer een goede reden is voor een andere keuze, maakt de gemaakte nog geen slechte.

Laatst gewijzigd
Wouter1998

Ik heb nergens het woord 'slechte' gebruikt. Het valt mij gewoon op want als je nu Parijs Nice niet wint begint het seizoen toch niet al te best.

S. Morgenstern

Je vond het niet goed. Maak in die laatste zin van ´geen slechte´ dan ´een niet goede´ en stop de tijd.

Parijs-Nice winnen lijkt me een doel, niet de enige positieve uitkomst.

Laatst gewijzigd
Yeez

Wat wel is, er zijn belachelijk veel renners ziek het begin van het seizoen zo

Wouter1998

Zullen veel toppers ervoor kiezen op P-N te rijden in plaats van de Tireno nu die op de tocht staat?

1 2 ... 103 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.