Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 112 ... 396 397
S. Morgenstern

Nergens blijkt uit dat de ploeg van Groenewegen af wil, dus zal het winnen van sprints gewoon één van de speerpunten van de ploeg blijven. Hoe graag je het zelf misschien anders wil zien.

De posities van Bouwman en Van Emden omwisselen zou niet optimaal zijn voor de winstkansen. De laatste heeft een grotere motor, is handiger in het positioneren en heeft veel meer ervaring in dat werk voor een sprinter.

Bouwman met De Tier vergelijken vindt ik wat vreemd. Die eerste is echt een veel betere knecht.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dat jij 't onzin vindt is aan jou. Ik vroeg je iets, maar krijg op geen antwoord, behalve dan onzin.
Het team heeft gelukkig een andere weg gekozen en dat stip ik aan.
@S.Morgenstern
Waarom zou omwisselen van bijv. Van Emden en Bouwman niet optimaal zijn. Wat het verschil was in deze de grote motor van Tony Martin. De rol van Van Emden had hij moeiteloos kunnen overnemen.
Want hoe stel jij dat voor in de T/A als Laurens De Plus er wel bij is.

Bulcke

Zijn jullie hier nou nog mee bezig? Het is best knap hoe lang jullie deze schertsvertoning vol weten te houden.

S. Morgenstern

Je krijgt uitleg, eindeloos veel uitleg, veel meer dan je zelf op vragen van andere geeft.

De ploeg heeft zich ontwikkeld naast (!) de dingen waar dit succes in eerste instantie mee is ingezet. Dat hebben ze niet losgelaten. Zou je toch moeten merken, als iemand die zich zo'n veertig keer per seizoen stoot aan de te forse inzet op Groenewegen..

Waarom die ruil niet optimaal is som ik in mijn vorige post op. Zou fijn zijn wanneer je reacties waar je op reageert eerst leest. Daar kun jij verder enkel de niet onderbouwde stelling tegenover zetten dat Bouwman dat ook wel kan. Of je moet werkelijk weer aankomen met Keldermans die ooit eens in Utah een sprintje aantrok voor Hofland en willen doen alsof dat aantoont dat Bouwman hetzelfde kan voor Groenewegen, in een koers met zo'n beetje de hele sprint wereldtop aan de start.

Hoe zie ik wat voor me in de Tirreno? Lijkt me dat ze daar in de ritten voor Groenewegen weer de kwaliteiten van de renners zo optimaal mogelijk benutten. Teunissen en Jansen dus als lead-out en de grootste motoren met de meeste ervaring en handigheid in dat werk (Martin en Van Emden) voor het werk daarvoor. Qua mannetje op kop zal het afhankelijk van de dag erna (en de vorm van De Plus) waarschijnlijk net als hier aan Martin of Bouwman zijn.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan klaar.. als jij de feiten niet onder ogen kan zien dan houdt het gewoon op. Zelfs de eigen woorden van Bouwman kunnen jou niet overtuigen blijkbaar.

kelderfan

Ok klaar
Er zit een grote kans in, dat het nog even gaat duren in Abu Dhabi met als gevolg {als 't tegenzit met te weinig testkits} en nog meer ...gevallen. Dat zal een streep door de rekening zijn voor o.a. Groenewegen.

TLJCAMPS

De helft van de ploegen is getest en nog 0 mensen met het virus, als alles verloopt zoals het nu verloopt gaat iedereen gewoon zondagochtend naar huis. Geen paniek overigens bij de ploeg, Groenewegen en Roosen wilden* zelfs ff gaan zonnen buiten maar dat mocht helaas niet... :)

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Van Aert geeft aan dat zijn eerste drie koersen in Italië zouden zijn, dus dan zal hij waarschijnlijk toch die koers de dag na Strade op zijn programma hebben. Ik zag één Vlaamse krant van die derde echter Tirreno van maken, maar dat lijkt me dan eerder een eigen interpretatie, met wat we weten over die selectie. Bouwman hadden we daar zelf al over horen spreken toch?

Yeez

Jaa, gaat over industria!

Rawolf

Als die koersen geen doorgang vinden is dat wel een flinke streep door de rekening van WvA

Fanny

Wederom een bericht/update van de Gelderlander over de situatie in de UAE.
https://www.gelderlander.nl/sport/koen-bouwman-vast-in-dubai-in-quarantaine-zou-dramatisch-zijn~a42068f5/

In quarantaine blijven ivm het uitbreken van het coronavirus zou de planning van TJV renners wel in de war gooien zeker als de Italiaanse (voorjaars)koersen daardoor niet verreden worden.
Ik weet niet hoe het momenteel in België is maar zou de Ronde van Vlaanderen daar niet in gevaar komen als er meer gevallen ontstaan in België.
Zoja, dan zie ik het wel somber in met de komende (voorjaars)koersen in België waar altijd veel volk op de been is.

TLJCAMPS

Ja als je zo gaat denken kan je beter alles aflasten... :)

Rawolf

Daar gaat het ook naartoe Tijmen... nog een paar gevallen in België en t is waarheid. Dr kan beter vandaag dan morgen een vaccin of iets komen

kelderfan

Als 't om drie gaat, dan bedoelt Wout Van Aert de Strade, de Industria en de T/A, want M-S lijkt mij niet haalbaar. Er zijn al renners die afzeggen voor de MSR.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Drie Italiaanse koersen die zijn eerste zouden zijn.. Dus degene die hij oorspronkelijk op zijn programma had staan, maar die nu twijfelachtig zijn geworden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De Tirreno heeft nooit op zijn programma gestaan... Dus het gaat over de 3 eendaagse koersen.

kelderfan

Nee en de Omloop ook niet, maar toch omdat 't programma nu her en der wordt aangepast.

S. Morgenstern

Dat heeft er niets mee te maken. De opmerking ging namelijk over koersen die oorspronkelijk op zijn programma stonden.

De verwarring ontstond door een Vlaamse krant die er Strade, Sanremo en Tirreno (in een quote van Van Aert) van maakte, maar dat moet haast wel eigen invulling zijn.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat zal ook wel maar lees onderstaande quote uit cyclingnews.
"When I read the news about the UAE Tour, it becomes more and more real," he said. "Everyone who has races on his program will have to make an alternative plan. So, will we, but it's impossible to anticipate it now."

S. Morgenstern

Ja, dat is de realiteit van dit moment.

Yeez

Poeh wie had van aert zo goed verwacht. Ook teunissen erg goed. Jammer van de pech van jansen

Jorco

#kelderfanmodus
Wel slecht dat wynanst en eekhoorn die kopgroep weg laten rijden nu van Aert niet mee is. Dat is de kopman en daar moeten ze voor rijden. Teunissen moet straks de sprint voor hem aantrekken..

#kelderfanmodus off

Erg sterke ploeg! Lindeman goed iedereen vooraan afgezet en nu met 3 man (jammer van de val van Jansen) overal op reageren. Wel jammer dat er niet iemand toch mee gesprongen is met achtervolgers, een extra man in de finale (zeker als de kopmannen zo toch nog gaan) zou fijn zijn om zich te kunnen laten terugzakken.

Yeez

Ze zijn de sterkste ploeg vandaag. Iedereen goed. Misschien vd hoorn niet. V aert en teunissen lijken in supervorm. Wie had dat verwacht

Yeez

Vanmarcke rijdt zoveel trager dan v aert

S. Morgenstern

Ik vraag me af of Eenkhoorn na vandaag in het weekend van De Ronde nog steeds liever kopman is in Volta Limburg..

1 2 ... 112 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.