Wereldkoers is zwaar overdreven inderdaad. Dat aanstippen lijkt me genoeg.
Prima koers! Teunissen goed en weer eens een finale kunnen rijden. Helaas helemaal leeg het laatste half uur. Van Aert gaf een uitstekende indruk, zeker voor dit moment. Eenkhoorn was uitmuntend, die kan moeiteloos doorschuiven naar de plek achter de drie beschermde renners. Wynants en Lindeman gedaan wat ze moesten doen. Van der Hoorn amper gezien na de Haaghoek. Lastig te zeggen hoe zijn koers was. Jansen enige minpunten, wanneer hij inderdaad hard is gevallen.
'@Laatste man >>> Dat is geen sprint tegen een strijkplank. Maar Wout maakte de hele koers een hele sterke indruk. Die was zeker niet gelost bij een Lampaert en Stuyven. Maar goed, dit is natuurlijk ook maar een 'kleine' prijs in vergelijking met wat dit voorjaar nog komt. Dus als je dan Teunissen een keer de kans wilt geven is het wel deze koers. Maar je kunt dit toch geen sterk optreden noemen als je van de zeven aanvallers zesde wordt en Frison de enige is die je klopt.
Geen sigaar @Jorcomodus on: Teunissen nog niet helemaal top, maar komt eraan.:)
Off:
Ik heb mij vooral verbaasd over een wel heel sterke Pascal Eenkhoorn. Dat had ik niet verwacht.
Wout Van Aert heeft zich vooral getest voor wat komen gaat.
Bij de 1e.vlucht was Maarten Wynants ter plekke en later heb ik goede Taco van der Hoorn gezien.
Maar in de finale en daar gaat 't toch om waren Teunissen, Van Aert en Eenkhoorn in goede doen. Die hebben zich goed laten zien.
Jammer van Amund Jansen, die al vroeg door een valpartij de karavaan moest verlaten. {naar 't ziekenhuis}.
Ik heb alleen Timo Roosen gemist.
'@S. Morgenstern >>> Het ging me niet om zijn sprint, dan begrijp je me verkeerd. Een sprint na zo'n koers komt juist vaak aan op wie het sterkste is, het meeste over heeft. En juist dat ie hier nog verliest van een Declercq die zich helemaal leeg gereden heeft onderweg is dan toch veelzeggend. Teunissen kwam gewoon ruim tekort vandaag in de rol als afmaker. Dat ie van hoogte komt prima, maar dat geldt toch ook voor andere mannen zoals Andersen. Ik vind dat je deze prestatie best kritisch mag bekijken en verderop in het voorjaar sneller voor het plan Wout kiezen. Die kan dit soort koersen wel voor je winnen. Ik zie Teunissen dat niet snel doen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.