Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 113 ... 396 397
Jorco

Goed om te zien dat mijn tactische suggestie opgevolgd wordt ;)

Stoempie

Jansen hard gevallen

Yeez

Wereldkoers vandaag. Alleen blijkt eens te meer dat mike meer een type voor wevelgem, msr en roubaix is. De heuvels zijn te zwaar voor hem. Van aert doet vandaag na zijn val direct een gooi naar de sterkste man in koers. Wauw

Matxin

Fanboyisme krijgt een nieuwe dimensie hier..

Laatste man

Prachtkoers vandaag. Leuk gekoerst.

Teunissen en van Aert sterk in hun eerste koers. Pascal heel sterk gedaan. Jansen zonde. Wynants en Lindeman ook op niveau.

ChefSpijker

Zo volgende keer gewoon vol voor Wout koersen. Mogelijke zege weggegooid vandaag. Als je zelfs Declercq niet kunt kloppen in een sprint... niets ten nadele verder van Teunissen, maar hij mist die absolute topkwaliteit (nog) om dergelijke voorjaarskoersen te winnen.

Ludi

Toch netjes, mooie top 10 zo in de eerste klassieker is prima begin voor jumbo

S. Morgenstern

Wereldkoers is zwaar overdreven inderdaad. Dat aanstippen lijkt me genoeg.

Prima koers! Teunissen goed en weer eens een finale kunnen rijden. Helaas helemaal leeg het laatste half uur. Van Aert gaf een uitstekende indruk, zeker voor dit moment. Eenkhoorn was uitmuntend, die kan moeiteloos doorschuiven naar de plek achter de drie beschermde renners. Wynants en Lindeman gedaan wat ze moesten doen. Van der Hoorn amper gezien na de Haaghoek. Lastig te zeggen hoe zijn koers was. Jansen enige minpunten, wanneer hij inderdaad hard is gevallen.

Laatste man

Teunissen zn eerste koers. Beetje overdreven reactie. Van Aert werd ook geklopt in de sprint.

ChefSpijker

'@Laatste man >>> Dat is geen sprint tegen een strijkplank. Maar Wout maakte de hele koers een hele sterke indruk. Die was zeker niet gelost bij een Lampaert en Stuyven. Maar goed, dit is natuurlijk ook maar een 'kleine' prijs in vergelijking met wat dit voorjaar nog komt. Dus als je dan Teunissen een keer de kans wilt geven is het wel deze koers. Maar je kunt dit toch geen sterk optreden noemen als je van de zeven aanvallers zesde wordt en Frison de enige is die je klopt.

Laatst gewijzigd
Yeez

Van Aert gaat dit voorjaar meedoen om de zeker

Laatste man

Teunissen was helemaal leeg. Dit was niet sprinten. Eerste koers, hoogte. Tot 20km prima gereden. Haalde al top 10 Roubaix dus om hem nu als kopman (voorlopig) af te schrijven is voor mijn te vroeg.

S. Morgenstern

Ja, alsof dit de indicatie is waar Teunissen als sprinter in deze koersen staat.

kelderfan

Geen sigaar @Jorcomodus on: Teunissen nog niet helemaal top, maar komt eraan.:)
Off:
Ik heb mij vooral verbaasd over een wel heel sterke Pascal Eenkhoorn. Dat had ik niet verwacht.
Wout Van Aert heeft zich vooral getest voor wat komen gaat.
Bij de 1e.vlucht was Maarten Wynants ter plekke en later heb ik goede Taco van der Hoorn gezien.
Maar in de finale en daar gaat 't toch om waren Teunissen, Van Aert en Eenkhoorn in goede doen. Die hebben zich goed laten zien.
Jammer van Amund Jansen, die al vroeg door een valpartij de karavaan moest verlaten. {naar 't ziekenhuis}.
Ik heb alleen Timo Roosen gemist.

horsm

Sterke Van Aert, zeg! Een tijdje terug vroegen we ons nog af of hij in het voorjaar wel op niveau zou zijn...

Ook Eenkhoorn heeft een stap gezet.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is in ieder geval een betere start dan vorig jaar. Het was niet top qua resultaat maar er zijn aanknopingspunten genoeg te vinden om te hopen op een goed voorjaar

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Timo gemist... die was er toch helemaal niet bij ?

kelderfan

'@rahimns
Dat vind ik eigenlijk ook juist jammer, maar je hebt gelijk. Hij mocht niet eens zonnen.
Het leek even op een hele goede start, maar jammer dat Mike Teunissen niet top was vandaag.
Ik heb wel een leuke koers gezien met ook TJV op de voorgrond.

ChefSpijker

'@S. Morgenstern >>> Het ging me niet om zijn sprint, dan begrijp je me verkeerd. Een sprint na zo'n koers komt juist vaak aan op wie het sterkste is, het meeste over heeft. En juist dat ie hier nog verliest van een Declercq die zich helemaal leeg gereden heeft onderweg is dan toch veelzeggend. Teunissen kwam gewoon ruim tekort vandaag in de rol als afmaker. Dat ie van hoogte komt prima, maar dat geldt toch ook voor andere mannen zoals Andersen. Ik vind dat je deze prestatie best kritisch mag bekijken en verderop in het voorjaar sneller voor het plan Wout kiezen. Die kan dit soort koersen wel voor je winnen. Ik zie Teunissen dat niet snel doen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Teunissen is in de belangrijkste koersen toch ook niet het speerpunt? Volgens mij is de rolverdeling wel duidelijkheid en niet anders geworden op basis van vandaag.

kelderfan

'@ChefSpijker
Kritisch kijken is not done. Dat mag niet van de juf.
Mike Teunissen was vandaag helaas niet top., Het blijkt dat Wout Van Aert de kopman is.

Laatst gewijzigd
Yeez

Overigens was wout vandaag beter dan vorig jaar in deze koers. Ik zou hem zo die grote koers gunnen!

S. Morgenstern

'@kelderfan; wanneer je de conclusie dat Van Aert de kopman is voor dit soort koersen nu pas trekt, dan had je wellicht eerder iets kritischer naar deze koersen kunnen kijken.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Nee hoor dat was hij reeds eerder voor mij. Alleen je weet niet hoe zij van zo'n hoogtestage terugkomen.
Mike Teunissen geeft hierover meer info.

S. Morgenstern

Beetje overbodig dan om mij te verwijten dat ik van mening ben dat er niets is veranderd.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 113 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.