Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 114 ... 396 397
kelderfan

Sorry dat was niet nodig. Maar waarom trek ik dan nu die conclusie? Ik heb nergens aangegeven, dat Wout i.m.o. geen kopman is.

S. Morgenstern

De schrijfwijze in je eerste post, met het woord 'toch' erin, waardoor het lijkt alsof het niet zeker was dat Van Aert de kopman is.

kelderfan

Dan lees je dat verkeerd. Hij is voor mij de kopman en zeker in de Vlaamse koersen. Het is alleen jammer dat TJV niet voor zijn sterkste opstelling heeft gekozen met Timo Roosen erbij. Maar met Pascal Eenkhoorn heb je gelijk.
Hij lijkt mij inderdaad een uitstekende aanvulling voor de Vlaamse klassiekers. Die heeft echt een pluim verdiend.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij las het goed... jij formuleerde het dan verkeerd ;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

Hoe weet je dat? Zijn jullie dan 1 account;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het is natuurlijk een beetje flauw als jij je teksten aanpast... je weet zelf best wat er stond.

Fanny

TJV ploeg UAE eindelijk onderweg naar huis. Blij dat niemand van TJV besmet is.
De voorgenomen planningen van TJV kunnen dus weer normaal doorgaan mits de vooral Italiaanse koersen doorgaan.

Voor de rest is er nog veel onduidelijkheid volgens Raymand Kerckhoffs.
https://www.cyclingopinions.nl/2020/03/01/onduidelijkheid-rond-coronavirus-uae-tour/

Laatste twitterbericht van Keckhoffs dat niemand in de hele UAE tour is besmet.
Veel onduidelijkheid dus.
Fakenews mbt de coronavirusbesmetting ?

kelderfan

Daar mag je zeker blij mee zijn. Maandag zal 't waarschijnlijk duidelijk worden of de Italiaanse koersen doorgaan.

deadelaar

Ik weet dat er van alles voor te zeggen is en dat het jaar en de doelen anders zijn opgebouwd maar toch wel erg jammer dat de Jumbo's er vandaag niet bij zijn ... KBK is toch wel een zeer mooie aansprekende koers. Had er eerst volledig begrip voor. Maar nu er vandaag wordt gekoerst, toch wel erg jammer dat Jumbo de enige ontbrekende ploeg is. Toch een (heel) klein minpuntje voor de Zeeman.

kelderfan

Dat is zeker jammer en ook een beetje onbegrijpelijk. Je hoopt alleen maar dat zij daar lering uit zullen trekken.
Die nieuwe koers in de Provence was een uitstekede move, want Pascal Eenkhoorn heeft daar de vruchten van geplukt. Door de Algarve er uit te halen, zorgde er voor, dat "bijvoorbeeld" Mike Teunissen niet optimaal was voorbereid. Die laatste 30 km was te veel van het goede.

Stoempie

Hoezo onbegrijpelijk? Ze hebben vast een gegronde reden voor hun afwezigheid

Rawolf

Ik vind het ook onbegrijpelijk, koers op maat gemaakt voor Teunissen en co en dan start je niet. De winstkansen waren er groter geweest als in de Omloop.

S. Morgenstern

Je kunt niet tegelijkertijd dwepen met die hoogtestage en het niet rijden van Algarve als een probleem zien. Althans, je kunt het dus wel, maar niet wanneer je werkelijk begrijpt waarom je die hoogtestage een goed idee vond.

Stoempie

Het was idd de hoogtestage. Die de nr 3 van gisteren ook gedaan heeft

kelderfan

'@S.Morgenstern
Die hoogtestage is gewoon een goed idee, daar gaan zij nog de vruchten van plukken.
Dat door de planning van die hoogtestage de Algarve niet kon worden opgenomen is derhalve jammer, want Mike gaf duidelijk aan dat hij wedstrijdritme te kort kwam. De Omloop was een uitgelezen moment om met de ploeg te scoren.
Maar waarom de KBK niet is opgenomen, is wel een vraagteken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ipv de Algarve reden ze toch La Provence... dus daar lag het niet aan. Je kiest voor een hoogtestage om de komende weken te gaan oogsten en was een wat minder resultaat in de omloop al ingecalculeerd. Als viel dat dus ook wel mee. Je had dus moeten kiezen voor een hoogtestage of voorbereidingskoersen. Zelfs als Algarve wel was opgenomen had Teunissen daar niet aan de start gestaan.

S. Morgenstern

Ze gaan met hun drie belangrijkste renners op hoogte op het moment dat voor de weken rond Vlaanderen zo optimaal mogelijk is. Goed idee zeg je, en dan is Omloop dus niet een uitgelezen moment om te scoren..

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja nogmaals door de planning van die hoogtestage. Maar dat zegt verder niks over de KBK.
Dus wie bestrijdt dan, dat de belangrijkste renners op hoogte zijn gegaan.
Het is dus alleen belangrijk wat zij in de RVV doen?
@rahimns
De Provence is ipv de Algarve gekomen; dat kan ik nergens teruglezen.

S. Morgenstern

De weken rond Vlaanderen...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat hoef je toch niet terug te lezen... dat is toch gewoon een feit. Ze rijden niet de Algarve en dus wel La Provence. Dan heb je toch de ene voorbereidingskoers ingeruild voor een ander. Zo moeilijk is dat niet toch,

kelderfan

'@S.Morgenstern
Je bedoelt dus de Vlaamse klassiekers.Eens dat zij voor die koersen de hoogtestage hebben gepland.
Maar voor mij is de Omloop ook een belangrijke koers, die TJV toch graag eens zou willen winnen.

TLJCAMPS

Selectie Jumbo-Visma voor de Volta Limburg Classic:

** - Koen BOUWMAN
** - Pascal EENKHOORN
** - Finn FISHER-BLACK
** - Gijs LEEMREIZE
** - Paul MARTENS
** - Rick PLUIMERS
** - Hidde VAN VEENENDAAL

*R - Bert-Jan LINDEMAN
*R - Archie RYAN

S. Morgenstern

Omloop is zeker een belangrijke koers, maar nu met die hoogtestage dus niet bij uitstek een koers om te scoren.

Rawolf

Er is geen enkele klassieke renner die in de omloop 100% is, het is ook voor jumbo ook gewoon een kans om te scoren. 2 kansen verspeeld nog 10 te gaan om een klassieker in de wacht te slepen om de progressie die daarin de laatste jaren is gemaakt te bekronen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Wel raar dat 3 mannen van t WT meegaan, volgens de regels mag dat toch niet? Mooie kans voor Eenkhoorn.

1 2 ... 114 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.