Het is toch mooier voor hem om zelf voor de overwinning te rijden inplaats van weer te knechten voor Teunissen en van Aert. Dat Eenkhoorn serieus winstkansen gaat hebben in de Ronde van Vlaanderen in de toekomst lijkt me een illusie. Wat goed is komt snel tegenwoordig.
Als knecht is hij natuurlijk wel n goede toevoeging dus hopelijk voor hem word hij niet alsnog opgeroepen mocht Jansen niet op tijd herstellen.
Iemand een idee hoe het met Grondahl-Jansen is? Laatste wat ik meekreeg was enkele hechtingen, maar niet wat voor consequenties dat voor de nabije koers- toekomst heeft.
Hopelijk heeft Roosen ook een stapje gezet, want wil TJV een (grote) klassieker winnen, moeten ze in breedte (iedereen achter WvA) een stapje zetten t.o.v. vorig jaar. Hopelijk is de progressie van Eenkhoorn daarin een graadmeter.
Kopman zijn in een kleinere koers is mooi voor Eenkhoorn, knechten in de Ronde zeker ook. Verschillende voorkeuren in dit Forum zo te zien en uiteindelijk gaat hij en het team er over wat zij waardevoller vinden. Ik geloof dat Eenkhoorn eerder in een bericht zei dat hij uit keek naar zijn dagen als kopman, dus dit jaar vindt hij kleinere koersen rijden vast niet erg. Komt het grote werk wel weer een andere keer.
'@Rawolf, volgens mij geldt 'wat goed is komt snel' nog niet echt voor de keienklassiekers. Daar zijn het nog steeds de renners van boven de 27 die de laatste jaren hebben gewonnen. En er zijn er vaak bij die pas laat in hun carrière ineens toch winst pakken. Maar ik ben het met je eens dat het niet te voorspellen is of Eenkhoorn ooit die stap gaat zetten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.