Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 116 ... 396 397
Yeez

Parijs-Nice is op het moment net zo’n risico. Ik denk dat bouwman Strade niet rijdt en alleen industria doet en dan Tirreno. Martens neemt dan zijn plaats in in Strade. Eenkhoorn doet ook Industria. Waarschijnlijk voor Hofstede die Parijs-Nice doet

S. Morgenstern

Ik denk dat uit de Tirreno selectie Teunissen en Jansen eerder in aanmerking komen voor zo'n switch. Die week is voor die renners belangrijker.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ga voorlopig maar niet al te veel sleutelen aan de selecties zoals ze op de eerste pagina staan. Als er meer bevestigingen komen dan pas ik het wel aan.

Yeez

'@morgenstern hoe bedoel je met teunissen en jansen en de tirreno? Dat 1 van hen geen strade doet? Denk eerder dat jansen en teunissen als gepland gewoon strade en tirreno doen, gevolgd door het voorjaar. Ik zie geen enkele reden om dat programma te veranderen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dat wanneer Tirreno niet door zou gaan, die twee eerder dan De Plus in aanmerking komen om Parijs - Nice te rijden.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@morgenstern ah zo, ja dat lijkt mij ook

Fanny

De vreemde tactische keuze van de ploegleiders (en renners) van Jumb-Visma in de Omloop.

https://www.cyclingopinions.nl/2020/03/02/chaos-bij-jumbo-visma-in-de-omloop/

Rawolf

Ik heb ook vaak zat kritiek op de tactieken van de ploeg maar in dit artikel dat om een of andere reden geschreven is richting Teunissen persoonlijk word er wel erg creatief vertelt.

Ik geloof dat Teunissen achteraf zei dat hij pas op 30km voelde dat de anderen sterker waren wat de eerste helft van t artikel al ongeldig verklaart en wat daarna word beweerd klopt gewoon niet. Toen van Aert aanviel zijn er namelijk geen/amper beelden van de kopgroep getoond

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vraag me af of die journalist de laatste 45 km goed gekeken heeft... in die periode kwam Mike nauwelijks nog op kop. Toen Wout aanging met Sep heeft Mike zijn benen stil gehouden en zat hij achterin die groep.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Je ziet 't goed met Jansen en Teunissen, maar De Plus zie ik dan ook aansluiten, want TJV wil eindelijk ook eens winnen.
Jansen en Teunissen ipv Pfingsten en Wynants. Die twee zouden zonder problemen kunnen aansluiten bij de Grand Prix de Denain.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Yeez heeft een bevestiging gehad van Dimitri over Paris-Nice

Roglic
Bennett
Kuss
Gesink
Lindeman
Wynants
Pfingsten

Daarmee valt Kuss zeer waarschijnlijk weg voor de Strade. En lijkt dus ook de selectie van Tirreno ongewijzigd te zijn:

De Plus
Teunissen
Martin
Van Emden
Jansen
Groenewegen
Bouwman

Laatst gewijzigd
wieler4live

Eigenlijk precies wat ik verwachtte Dumoulin zal nu de plek van kuss over nemen in Catalonie

tdola

Parijs Nice iig duidelijke rolverdeling lijkt me.
Wijnants, Lindeman en pfingsten moeten Roglic op vlakke uit problemen en wind houden, en Gesink, kuss en Bennett in de bergen hun portie werk.
Blijkbaar toch keuze kuss boven bijv hofstede voor meer kracht bergop.

Voor Tirreno nog wel afwachten of de plus weer fit is (hoop t). Anders zal alles daar op groenewegen gaan met bijv hofstede als extra knecht denk ik.

@wieler4live
Dumoulin catalonie? Laatste berichten waren dat hij pas in Baskenland zou hervatten. Maar kan natuurlijk veranderen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Catalonie lijkt me ook de eerste koers te zijn voor Tom

TLJCAMPS

Best triest eigenlijk om dan een hele brief te gaan schrijven gericht aan Mike...

Yeez

'@tijmen triest is het niet bedoeld denk ik...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is een column @Tijmen... dat kan je in allerlei vormen schrijven. Niet dat het een hele sterke column is... maar het is een column ;)

GP Industria via dezelfde bron:

Van Aert
Vingegaard
Martens
Eenkhoorn
Van de Hoorn
Tolhoek
Hofstede

@Yeez bedankt voor het informeren

tdola

Dan gelijk ook maar even selectie strade @yeez @rahimns?

Yeez

'@tdola nog wat onduidelijkheid. Niet over de renners, maar de selectie is moeilijk te achterhalen 😅

TLJCAMPS

'@Yeez @Rahimns

Oh ja, misschien moet ik toch maar eens dingen gaan lezen ipv meteen reageren... :)

Retro Lex

https://www.cyclingopinions.nl/2020/03/02/chaos-bij-jumbo-visma-in-de-omloop/

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Retro Lex zie vorige pagina..

Ook de Strade is bekend:

Van Aert
Martens
Jansen
Teunissen
Harper
Roosen
Tolhoek

Retro Lex

'@ rahims
Ik zie het nu ook. weghalen gaat niet meer.

Witte Trui

Allen in dienst van WvA in de Strade lijkt me. De anderen zie ik deze koers geen finale rijden, laat staan kans maken op de overwinning. Maar in de breedte wel sterk genoeg om koers te maken en - wellicht - een sterke pion vooruit te schuiven voor van Aert om naartoe te springen. Wellicht kan Tolhoek een stap maken t.o.v. vorig jaar en Harper verrassen in zijn eerste Strade. Deze koers lijkt me - voor de toekomst - ook zeer geschikt voor de Plus en Roglic trouwens.

Parijs-Nice staat een erg sterke en uitgebalanceerde ploeg aan de start. Die kunnen Roglic prima ondersteunen.
Voor de Tirreno geldt dat Groenewegen puik ondersteund wordt. Daarnaast leuk de de Plus ook echt kansen krijgt in vrije rol/kopman met enige ondersteuning.
GP Industria ook een interessante ploeg samengesteld. Kunnen er lekker invliegen en ik hoop dat meerdere renners daar ook initiatief mogen tonen.

kelderfan

Wout is lekker bezig geweest op de Teide lees ik bij IDL. Hij heeft 2 Kom's van ene Froome ingepikt.

1 2 ... 116 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.