Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 146 ... 396 397
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Link naar de podcast:

https://www.teamjumbovisma.nl/podcast/samenwinnen/de-weg-van-team-jumbo-visma-naar-de-tour-de-france---everydayriding-podcast/

Laatst gewijzigd
AWestie

Oké, ik had duidelijker kunnen omschrijven welke podcast, maar op zich produceert TJV er zelf eentje om de zoveel tijd: https://www.teamjumbovisma.nl/podcast/samenwinnen/de-weg-van-team-jumbo-visma-naar-de-tour-de-france---everydayriding-podcast/

tdola

Top ty.

Mooi topic over voorlopige programma /Wrs selecties

S. Morgenstern
wieleranalist.be

Is het wisselen van De Plus en Bennett niet eerder een duidelijke keuze voor De Plus als kopman achter de grote 3 en een definitief verwijzen van Bennett naar een rol als luxehelper? Ik interpreteer het dan eerder zo. Als De Plus echt zo een maagproblemen heeft dat de Tour moeilijk wordt, dan wordt de Giro ook een probleem.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij heeft zelf aangegeven niet fit genoeg te zijn voor de Tour en niet te kunnen trainen, dus het lijkt me geen verwijzing naar iets anders.

Wouter1998

Weet iemand wat Vingegaard gaat rijden? Is toch ook een man die wat moet kunnen in verschillende rondes?

ghostwriter

'@Michiel De Rooij
Is het zeker dat het dezelfde maagklachten zijn en niet 'gewoon' nieuwe maagklachten?

Stoempie

Ik hoop dat Vingegaard de Vuelta gaat rijden. Denk dat die kans vrij groot is zelfs.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik zie ook weinig aanleiding om het op die manier te interpreteren. Lijkt me dat zo´n inschatting afgelopen winter plaats had gevonden. Niet opeens nu, zonder dat er een aanleiding voor is. Bennett voldeed dit seizoen prima in de koers waarin hij kopman was, De Plus moest ziek opgeven.

Ik zie vooral aanleiding om dit te koppelen aan de extreme focus op de Tour de France, in combinatie met de keuze om de belangrijkste renners eigenlijk alleen op te stellen als ze zeker zijn dat ze in topvorm aan de start kunnen verschijnen.

Mocht je toch een alternatief willen zoeken voor fysieke tegenslag, dan zou ik eerder aan de contract situatie denken.

Stoempie

Ghost. Ik hoop het maar ik las -sinds die koers in de woestijn

Yeez

Ik heb niet het idee dat contracten meespelen. Vorig met powless was ook al bekend dat hij de ploeg ging verlaten. En toch reed hij de vuelta. De ploeg kiest echt voor kwaliteit.

S. Morgenstern

Ik ook niet, maar het is waarschijnlijker dan dat er tijdens de koers loze periode iets veranderd zou zijn in de rangorde van de mannen achter de kopmannen en ze daarom deze wissel doen.

tdola

Vingegaard vuelta? Plekjes duur daar, zeker als dumoulin of roglic daar ook start.

Kruijswijk, kuss, gesink, dumoulin of roglic (?) Denk ik dan.
Mgl Bennett.
Heb je nog 1 plek voor een klimmer (harper, vingegaard, de plus als dan pas fit?).
En dan Wrs 2 man voor vlakke knechten. Hofstede en leezer/lindeman/martens/vd hoorn (denk laatste klassiekers).

Maar is nog ver weg...

Stoempie

Foss gaat de Vuelta zo goed als zeker rijden. Kruijswijk ook. Dumoulin ook als de keus voor extra km's wordt gemaakt. Roglic de Ardennen klassiekers. Geen Groenewegen.

Kruijswijk, Dumoulin, Foss, Vingegaard, Gesink, plus nog wat kleppers. Ver weg idd.

S. Morgenstern

Kuss bedoel je waarschijnlijk.

Ik zou het ook wel interessant vinden hem in de Ardennen te zien. Waalse Pijl zou hem moeten liggen denk ik.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Foss op voor de Giro en Vuelta. Die wordt echt in het diepe gegooid?

Romāns Vainšteins

Overlappen die dingen niet ? Ja toch ? Moet ie kiezen tussen diepten.

Stoempie

Nee Foss gaat hooguit de Vuelta doen, dat suggereerde hij in een interview.

Kuss zou idd ook de Vuelta gaan rijden. We zullen zien hoe het uitpakt.

S. Morgenstern

Afgelopen winter waarschijnlijk? Vandaag werd een Giro selectie gemeld met Foss.

Stoempie

Oh ok. Dan heb ik die van vandaag gemist haha.

Het interview met Foss waar ik op doelde is van 2 weken geleden

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Volgens mij was dat een redenering van degene die het stuk schreef.

wieleranalist.be

IVM de selectie van de plus voor de Giro denk ik wel dat er andere dingen spelen bovenop maagproblemen. Ik lees op een ander forum ook dat er verregaande interesse is van Ineos en Mobistar om De Plus aan te trekken. Zou zomaar kunnen zijn dat ze De Plus proberen verleiden om toch te blijven door het vervroegde kopmanschap in een grote ronde? Ik denk maar luidop...

Sandy Casar

Volgens Sportwereld.be is het zelf al een uitgemaakte zaak dat de Plus vertrekt.

Zou een grote aderlating zijn

diegodon

Zou idd zonde zijn mocht De Plus vertrekken
maar dat kan je makkelijk opvangen door Sam Oomen aan te trekken

Laatst gewijzigd
1 2 ... 146 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.