Laten we hopen dat de plus toch verlengt, sterke renner met potentie. Maar helaas komt zo'n gerucht vaak wel ergens vandaan. In slechtste geval heeft hij ergens anders zijn woord gegeven, in beste geval is hij met meerdere teams (ook tjv) in gesprek.
Bij ineos heeft hij wellicht minder perspectief op kop manschappen over 1-2 jaar dan bij tjv, maar als hij er 2x zoveel kan verdienen (ik weet niet hoe groot verschil is)..........dan wordt t wellicht moeilijk om dat te weerstaan
'@morgenstern Van Oomen komen de laatste tijd juist berichten dat hij erg twijfelt over zijn toekomst. De Plus heeft meermaals aangegeven goed te zitten en te begrijpen dat hij de tijd nodig heeft om klaargestoomd te worden als kopman. Dat hij dan weg zou gaan valt moeilijk te rijmen (alleen met geld). Dat jij dat wilt bagatelliseren met kul argumenten, omdat je geen “kritiek” (het is niet eens kritiek) op de ploeg wilt hebben is jouw keuze. Het klopt alleen niet.
Ja, het kan altijd twee kanten op. Het zou echt een aderlating zijn als De Plus gaat vertrekken. Zo'n verlies kun je niet snel oplossen. De enige die hem zou kunnen vervangen is Jack Haig.
Sam Oomen ging ook verder kijken, dan alleen zijn eigen team en ook Maximilian Schachmann heeft aangegeven niet bij zijn team te blijven en zegt met meerdere teams in gesprek te zijn. Dus Ineos is nadrukkelijk op zoek naar een vervanger voor Froome, die kennelijk ook denkt aan een tussentijdse overstap.
Ik wil je verbazing best accepteren, maar daarna zou het toch mogelijk moeten zijn om een stapje terug te doen en de situatie wat reeeler te bekijken en dan lijkt het me onmogelijk om verbaast te blijven over de mogelijkheid dat zo´n renner vertrekt.
Oomen heeft ook meermaals aangegeven goed te zitten, maar die is als vrije renner (net als De Plus) rond aan het kijken waar hij volgend jaar wil rijden. Over beide renners zijn recent berichten verschenen dat ze volgend jaar wellicht voor een andere ploeg gaan rijden, ondanks dat ze in het verleden dus meermaals aangaven tevreden te zijn bij hun huidige ploeg. Wat is dan het verschil? En wat zijn de kulargumenten?
Dit begrijp ik niet. Wat zou dan de kritiek zijn op ´de ploeg´ die ik niet zou willen? Vreemde interpretatie van deze discussie.
Lees je je eigen teksten wel eens terug? 😀
Onmogelijk nog verbaasd te zijn, situatie beter bekijken..
Ik heb mijn legitieme argumenten gegeven. Ik vind je totaal niet overtuigend. Ik denk dat jij dus beter een stapje terug kan doen. En zo niet, dan heb jij een andere mening hierin. Even goede vrienden verder.
Oomen heeft ook meermaals aangegeven goed te zitten, maar die is als vrije renner, net als De Plus, rond aan het kijken waar hij volgend jaar wil rijden. Over beide renners zijn recent berichten verschenen dat ze volgend jaar wellicht voor een andere ploeg gaan rijden, ondanks dat ze in het verleden dus meermaals aangaven tevreden te zijn bij hun huidige ploeg. Wat is dan het verschil? En wat zijn de kulargumenten?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.