Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 147 ... 396 397
S. Morgenstern

Als het lukt om...

Blijft verder natuurlijk gewoon iets wat erbij hoort als je zo'n selectie hebt; onmogelijk om iedereen binnenboord te houden.

ghostwriter

Mocht het zo zijn dat De Plus vertrekt dan zou het prachtig zijn als het Jumbo-Visma lukt om Oomen aan te trekken. Zelfs met een vernauwde liesslagader haalde Oomen behoorlijke prestaties (zoals het winnen van het jongerenklassement in de Tirreno-Adriatico).

Laatst gewijzigd
Stoempie

Idd, dan Oomen als vervanger. Had t niet verwacht van De Plus die eerder aangaf alle begrip te hebben dat jv hem langzaam klaarstoomt voor koopmanschap.

TLJCAMPS

Wat had TJV dan anders moeten doen om hem te behouden?

tdola

Laten we hopen dat de plus toch verlengt, sterke renner met potentie. Maar helaas komt zo'n gerucht vaak wel ergens vandaan. In slechtste geval heeft hij ergens anders zijn woord gegeven, in beste geval is hij met meerdere teams (ook tjv) in gesprek.

Bij ineos heeft hij wellicht minder perspectief op kop manschappen over 1-2 jaar dan bij tjv, maar als hij er 2x zoveel kan verdienen (ik weet niet hoe groot verschil is)..........dan wordt t wellicht moeilijk om dat te weerstaan

S. Morgenstern

Een mogelijk vertrek van De Plus kan toch onmogelijk een verrassing zijn? Het is overduidelijk één van de interessantste vrije renners op dit moment, waar logischerwijs veel ploegen achteraan zitten.

Stoempie

Ik vind het dus wel een verrassing gezien zijn eigen uitspraken.

S. Morgenstern

Een vertrek hoeft die uitspraken niet tegen te spreken.

Stoempie

Uuuuh, jawel. En dan zou het wmb verassend zijn.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Want nu vertrekken naar Movistar of Ineos zou tegenspreken dat hij zich heel goed kon vinden in de rol van knecht van Roglic en Kruijswijk in grote koersen? Hoe?

Stoempie

Volgens mij heeft De Plus aangegeven zich heel erg thuis te voelen bij Jumbo. Dat ze hem langzaam aan gaan klaarstomen als kopman voor een grote ronde, maar dat dat een meerjarenplan is

S. Morgenstern

Ja, maar dat betekent dus niet dat je niet uit kunt kijken naar plekken waar je nog beter op je plek denkt te zitten, of er op een andere manier op vooruit te gaan.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Pfff, het zou me dus verbazen als hij toch vertrekt.

S. Morgenstern

En ondertussen Oomen (die zich ook zegt thuis te voelen bij zijn ploeg) alvast invullen als vervanger. Beetje tegenstrijdig.

Stoempie

Ik heb geen idee in hoeverre Oomen tevreden is. Ik lees signalen dat hij verder wil kijken. Ga lekker fietsen met je betweterig gedrag. Best irritant als je een andere mening niet wenst te accepteren

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Tevreden zijn en verder kijken sluiten elkaar niet uit, dat is het punt.

Yeez

'@morgenstern Van Oomen komen de laatste tijd juist berichten dat hij erg twijfelt over zijn toekomst. De Plus heeft meermaals aangegeven goed te zitten en te begrijpen dat hij de tijd nodig heeft om klaargestoomd te worden als kopman. Dat hij dan weg zou gaan valt moeilijk te rijmen (alleen met geld). Dat jij dat wilt bagatelliseren met kul argumenten, omdat je geen “kritiek” (het is niet eens kritiek) op de ploeg wilt hebben is jouw keuze. Het klopt alleen niet.

Stoempie

Het punt is dat je niet accepteert dat ik me erover zou verbazen als hij vertrekt. En ik ga toch echt over mijn eigen verbazing.

kelderfan

Ja, het kan altijd twee kanten op. Het zou echt een aderlating zijn als De Plus gaat vertrekken. Zo'n verlies kun je niet snel oplossen. De enige die hem zou kunnen vervangen is Jack Haig.
Sam Oomen ging ook verder kijken, dan alleen zijn eigen team en ook Maximilian Schachmann heeft aangegeven niet bij zijn team te blijven en zegt met meerdere teams in gesprek te zijn. Dus Ineos is nadrukkelijk op zoek naar een vervanger voor Froome, die kennelijk ook denkt aan een tussentijdse overstap.

S. Morgenstern

Het punt is dat je niet accepteert dat ik me erover zou verbazen als hij vertrekt. En ik ga toch echt over mijn eigen verbazing.

Ik wil je verbazing best accepteren, maar daarna zou het toch mogelijk moeten zijn om een stapje terug te doen en de situatie wat reeeler te bekijken en dan lijkt het me onmogelijk om verbaast te blijven over de mogelijkheid dat zo´n renner vertrekt.

Stoempie

Hahaha, onmogelijk nog wel.

S. Morgenstern

Wanneer het mogelijk is om een stapje terug te doen en de situatie beter te bekijken...

S. Morgenstern

Oomen heeft ook meermaals aangegeven goed te zitten, maar die is als vrije renner (net als De Plus) rond aan het kijken waar hij volgend jaar wil rijden. Over beide renners zijn recent berichten verschenen dat ze volgend jaar wellicht voor een andere ploeg gaan rijden, ondanks dat ze in het verleden dus meermaals aangaven tevreden te zijn bij hun huidige ploeg. Wat is dan het verschil? En wat zijn de kulargumenten?

omdat je geen “kritiek” (het is niet eens kritiek) op de ploeg wilt hebben is jouw keuze.

Dit begrijp ik niet. Wat zou dan de kritiek zijn op ´de ploeg´ die ik niet zou willen? Vreemde interpretatie van deze discussie.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Lees je je eigen teksten wel eens terug? 😀

Onmogelijk nog verbaasd te zijn, situatie beter bekijken..

Ik heb mijn legitieme argumenten gegeven. Ik vind je totaal niet overtuigend. Ik denk dat jij dus beter een stapje terug kan doen. En zo niet, dan heb jij een andere mening hierin. Even goede vrienden verder.

S. Morgenstern

Van Oomen komen de laatste tijd juist berichten dat hij erg twijfelt over zijn toekomst. De Plus heeft meermaals aangegeven goed te zitten en te begrijpen dat hij de tijd nodig heeft om klaargestoomd te worden als kopman.

Oomen heeft ook meermaals aangegeven goed te zitten, maar die is als vrije renner, net als De Plus, rond aan het kijken waar hij volgend jaar wil rijden. Over beide renners zijn recent berichten verschenen dat ze volgend jaar wellicht voor een andere ploeg gaan rijden, ondanks dat ze in het verleden dus meermaals aangaven tevreden te zijn bij hun huidige ploeg. Wat is dan het verschil? En wat zijn de kulargumenten?

1 2 ... 147 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.