Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 148 ... 396 397
S. Morgenstern

en dan

S. Morgenstern

Volgens mij was het in het geval van Oomen ook een artikel van een journalist die meldde dat het nog niet zeker was dat Oomen ging verlengen. Beide zullen gebaseerd zijn op gesprekken met hun manager of de renner zelf, een wezenlijk verschil kan ik niet vinden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Nog even over Laurens De Plus gesproken. Als je kijkt wat hij meekrijgt in de T/A dan weet je genoeg.

S. Morgenstern

Iedere klassementsrenner die werd opgesteld samen met Groenewegen (en enkele zich voorbereidende klassieke renners) is tenslotte gillend vertrokken naar een ploeg waar dat soort opstellingen niet bestaan.

Schijnt ook dat de oorspronkelijke selectie voor Tirreno de reden was dat Dumoulin deed alsof hij darmklachten had in het voorjaar en dat De Plus dat af heeft gekeken in UAE.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan man man man

wieler4live

'@ Rahimns
Is het mogelijk om het " voorlopige" progamma en de selectie daarvan weer op de eerst pagina te plaatsen ik vind dat wel lekker overzichtelijk!?

Ik persoonlijk denk dat de tour selectie er niet veel op achteruit gaat. En dat de giro selectie er bergop op vooruit gaat. Voor dylan is het misschien balen maar die gaat er niet veel overwinningen op verliezen denk ik hij zal nog steeds de snelste zijn en deze mannen kunnen hem goed plaatsen. De Plus kan zo meer eens mee doen voor top 5 of meer mits hij de benen van vorig jaar tour heeft. Maar we gaan het allemaal zien.

Le Tour de France

Het AD meldt nu dat Sam Oomen volgend seizoen bij Jumbo-Visma rijdt

Yeez

De Plus eruit en Oomen er in.

Yeez

Overigens stopt Bianchi en gaat Cervelo de ploeg sponsoren. Wat mij betreft een vooruit. Cervelo staat al jaren bekend als 1 van de beste fietsenbouwers van het peleton. Bianchi moest van ver komen, maar is door jv gekomen waar het nu is. Ik verwacht dat cervelo en jv nog meer vooruitgang kunnen boeken.

Sandy Casar

Welkom Oomen en Cervelo :)

mus van de maasstad

Van mij mag naast oomen ook kelderman volgend jaar bij jumbo visma rijden

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@wieler4live ik ben er mee bezig... moet echter ook nog een podcast afmixen en een website bijwerken en mijn huis verbouwen ;). Het komt er de komende dagen allemaal aan, heel even geduld.

S. Morgenstern

Kwalitatief waarschijnlijk een kleine achteruitgang voor de ploeg, maar ik vind het zelf wel een positieve uitkomst. Oomen is samen met Bennett mijn favoriete persoon in het peloton en dat wordt nu makkelijker om hun intensief te volgen.

jvh93

Ik zie de plus graag blijven, maar ik zie ook oomen (en eventueel ook kelderman) heel graag komen. Heel benieuwd wat er gaat gebeuren

wieler4live

'@rahimns top meen de tijd

kelderfan

'@Yeez ha,ha; Quote:"De Plus eruit en Oomen er in;man man man."
Jij als bekende insider zou 't toch eerder weten;) zou je denken en dan nog man, man, man!
@S.Morgenstern
Dan ben jij een gelukkig mens geworden met Sam Oomen en George Bennett.
Ik vind 't jammer van Laurens De Plus, want die heeft zich goed laten zien in het afgelopen seizoen.
Maar met Sam Oomen erbij kom je ook goed uit de voeten. Die wordt dan wel kopman in een aantal koersen, die wat magertjes waren bezet.

S. Morgenstern

Oomen in plaats van De Plus verandert niets in de mogelijkheden om overal kopmannen voor het klassement op te stellen.

Glorious

Laten we nu wel hopen dat Jansen, Roosen, Eenkhoorn, Martin (nog 1 jaar doorgaan graag) snel verlengen. Vind het toch lang duren. Van der Hoorn en Lindeman mogen ook wel 1 jaar extra zich bewijzen.

Mocht er veel ervaring weg gaan (Martens zeker, Wynants, Leezer) lijken mij Langeveld en Roelandts geschikte kandidaten voor Jumbo.

En mocht Bevin zich kunnen schikken zou dat een droomaankoop zijn.

Yeez

Oomen zou in potentie zeker zo goed als de plus moeten zijn met klimmen en de klassiekers zelfs iets beter(tt iets minder). Zie 2017/2018 van hem. Daarna pech gehad, maar die gaat er weer staan in 2021.

S. Morgenstern

De Plus heeft vorig jaar dingen laten zien die Oomen nog niet heeft gekund, dus die grotere potentie lijkt me een groot vraagteken.

kelderfan

Ik hoop dat Hofstede de rol van De Plus kan invullen, want Sam Oomen is toch meer een kopman dan De Plus.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Hofstede in de rol van De Plus? Oomen meer een kopman dan De Plus? Ben je dronken?

Yeez

'@morgenstern oomen is natuurlijk al 12e in lbl geworden, toen hij jonger was en 9e in de giro als knecht

S. Morgenstern

De Plus heeft vorig jaar zijn stempel gedrukt op topkoersen. Wanneer je kijkt naar de potentie die ze hebben, dan hecht ik daar meer aan dan aan mooie ereplaatsen.

Yeez

'@morgenstern kan ik inkomen! Al had hij dat voor jv ook nog niet laten zien. Dat kan volgend jaar met oomen ook gebeuren na zijn blessure en een nieuwe ploeg met vertrouwde mensen.

1 2 ... 148 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.