Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 165 ... 396 397
kelderfan

Hofstede en Bouwman zijn geen klimmers? Als je de LBL U23 als 4e. over de streep komt met o.a. Pavel Sivakov en 4e. wordt in de Piccolo Giro di Lombardia dan kun je niet klimmen.
Trouwens Bouwman de niet-klimmer heeft een klimrit gewonnen in de Giro Ciclistico della Valle d'Aosta Mont Blanc.
Sorry dan moet je toch wat vaker naar wielrennen kijken.
@Rawolf
Gilbert kan echt wel een potje klimmen; alleen is er een verschil in heuvelwerk en hooggebergte. Evenepoel mag nu in een GT laten zien, dat hij naast San Sebastian ook in 't hooggebergte mee kan komen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Je kon niet kiezen?! Lol..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan kom op ... ga je nu echt verwijzen naar wedstrijden uit hun u23 tijdperk om te bewijzen dat het klimmers zijn. Bouwman en Hofstede kunnen inderdaad prima een berg op tempo oprijden, maar bij de eerste de beste versnelling van de echte klimmers is het klaar. Ik zeg ook dat het prima knechten zijn voor het voorbereidende werk in een bergetappe en daarom hebben ze dus echt geen extra klimmers meer nodig. Het enige wat je zelf doet met al die posts is mijn gelijk bewijzen.

@Tijmen hij zegt over zichzelf juist dat hij geen punch heeft maar het meer van de langere beklimmingen moet hebben, de Redoute is ook een relatief langere beklimming in vergelijking met bv de klimmetjes in de AGR. Hij denkt ook dat LBL hem dus beter zal liggen dan de AGR. Maar hij ziet zich toch meer als een echte klimmer.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan kom op ... ga je nu echt verwijzen naar wedstrijden uit hun u23 tijdperk om te bewijzen dat het klimmers zijn. Bouwman en Hofstede kunnen inderdaad prima een berg op tempo oprijden, maar bij de eerste de beste versnelling van de echte klimmers is het klaar. Ik zeg ook dat het prima knechten zijn voor het voorbereidende werk in een bergetappe en daarom hebben ze dus echt geen extra klimmers meer nodig. Het enige wat je zelf doet met al die posts is mijn gelijk bewijzen.

@Tijmen hij zegt over zichzelf juist dat hij geen punch heeft maar het meer van de langere beklimmingen moet hebben, de Redoute is ook een relatief langere beklimming in vergelijking met bv de klimmetjes in de AGR. Hij denkt ook dat LBL hem dus beter zal liggen dan de AGR. Maar hij ziet zich toch meer als een echte klimmer. Alleen is de vraag of hij volgend jaar al de overstap gaat maken.

kelderfan

'@rahimns
Volgens mij snap je 't niet helemaal.
Ik zeg dat die twee juist wel kunnen klimmen; alleen je hebt klimmers die het heuvelwerk goed beheersen en de toppers, die in 't hooggebergte ook uit de voeten komen. Die jongens zijn niet voor niets ingedeeld bij de klimploeg.
Met Vingegaard zie je 't goed, want die kan echt een stukje klimmen en de toekomst gaat uitmaken waar hij terecht komt.

kelderfan

Oh, ja blz1 kun je bijwerken; want Leezer gaat niet mee naar Burgos. De opstelling staat op WF met Pascal Eenkhoorn, die bergop ook aardig bezig is.
Ik ben benieuwd welke richting hij nu opgaat. Ik bedoel klimkoersen of 't Vlaamse werk. Daarbij moet je ook klimwerk verteren.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Eenkhoorn heeft de meeste potentie voor de Vlaamse klassiekers, dus daar zal voorlopig de focus wel blijven.

kelderfan

Als dat zo is, dan wordt de Vlaamse kern alleen maar sterker. Maar hij en Timo Roosen kunnen in de klimkoers Burgos ook leuk meedoen.

S. Morgenstern

Eenkhoorn zat al in die Vlaamse kern.

kelderfan

Vorig jaar heeft hij een ander programma gereden toch en dit seizoen is 't Vlaamse in beeld gekomen. Ik heb gelezen, dat hij na dit seizoen gaat kijken, wat hem beter ligt. Maar in 't Vlaamse doet hij 't goed; dus kan 't heel goed zijn, dat je gelijk hebt.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Vorig jaar reed hij bijna alle Vlaamse koersen en zelfs in zijn eerste jaar mocht hij al invallen in Vlaanderen en Roubaix. Volgens mij weten ze dus al lang dat hij daar goed op zijn plek is.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Maar juist in dat 1e. jaar zag je hem opbloeien in o.a. de Colorado Classic en de Tour of Britain.

S. Morgenstern

Dan is hij dus ook sprinter en tijdrijder natuurlijk, en door ooit ergens in een klimkoers als knecht rond de vijftigste plek te eindigen, of door wat te shoppen in zijn beloftentijd, straks vast ook een klimmer...

Yeez

'@kelderfan naja hij won een sprintje in een nietszeggend veld. Die kansen krijgt hij nog steeds buiten de klassiekers om (sprinen op lastig terrein). Zie provence en dadelijk burgos

Rawolf

https://www.cyclingnews.com/news/jumbo-visma-splits-into-two-camps-for-tour-de-france-and-classics-preparation/

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat was toch al een tijdje bekend.

tdola

'@rahimns
Leezer vervangen door eenkhoorn op openingspagina aub

kelderfan

'@Yeez
Nietszeggend lijkt mij niet. Hij zal 't zeker goed doen in Burgos.

S. Morgenstern

Zat er een tegenstander bij die je nu nog iets zegt? Kun je bijvoorbeeld zonder opzoeken iemand anders uit die sprint noemen?

Yeez

'@morgenstern die is er niet 😉

Rawolf

Misschien nog een interessante klimmer kelderfan, Mamykin? Z'n Instagram account was gehackt dus misschien dat we hem daarom al een tijd niet besproken hebben. Maar we kunnen weer: https://instagram.com/matveymamykin?igshid=1fjdryzh9hxte

Samen met maatje Ian Boswell een goede versterking.

TLJCAMPS

Want ze hebben nog niet genoeg klimmers...

kelderfan

'@TijmeetnCamps
Hebben zij dan genoeg aan 11 klimmers. Je hebt 3 kopmannen, die ieder toch minimaal 2 klimmers in de ondersteuning nodig hebben. Dan heb je nog 3 renners, die meegaan tot de laatste berg {Gesink, Bouwman en Hofstede} en dan klimmers voor de toekomst met o.a. Foss.
@Rawolf
Lijkt mij een leuke renner, maar gaat Jumbo uitbreiden naar Rusland of zijn de blikken op Belgie gericht.
Dan weet ik er nog wel 1.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het zal zelden voorkomen dat de 3 kopmannen tegelijk aan de start van 3 verschillende koersen staan. je zal vaker ziek dat de ploeg zelfs met 2 kopmannen aan een etappekoers zal beginnen. Ik denk dat de ploeg absoluut genoeg klimmers heeft, zeker als eventueel nog een Leemreize de overstap maakt. Maar zelfs als dat niet zo is zie ik niet in wat er mis is met de huidige verdeling binnen de ploeg.

Laatst gewijzigd
kelderfan

In de leiderstrui staat ook een artikel over TJV en AGU wat betreft de evt. tijdritwinst met het nieuwe pak.

1 2 ... 165 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.