Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 168 ... 396 397
Stoempie

Idd 😀

kelderfan

Dat gaat snel. Rij je de TdF niet, wordt je meteen afgeserveerd.:)

kelderfan

'@wielerfan1987
Eigenlijk niet verkeerd om Gijs Leemrijze per 1/8 in te lijven. Dan kan hij 't eerste halfjaar de niet UWT's doen.

Onbekende gebruiker

Zag op de Insta story van Kruijswijk een paar zwarte Bianchi Oltre’s. Zouden ze testen met de aanstaande XR5 prototypes?

Onbekende gebruiker

Zag op de Insta story van Kruijswijk een paar zwarte Bianchi Oltre’s. Zouden ze testen met de aanstaande XR5 prototypes?

ghostwriter

Wij hebben momenteel natuurlijk nauwelijks inzicht of Leemreize al klaar is voor de stap naar de WT ploeg. In de Tour de La Provence maakte hij een redelijke indruk maar dat is maar één wedstrijd. Na de Vuelta a Burgos en Tour de L'Avenir (als die doorgaat) zullen we misschien iets nuttigs over kunnen zeggen over het niveau van Leemreize.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wij niet... bij de ploeg hebben ze natuurlijk meer inzichten zoals ze zijn trainingen en testwaardes

Rawolf

Ik had deze parel even gemist maar Roglic heeft nu blijkbaar ook een eigen lied: https://www.youtube.com/watch?v=PD79-h6pvWw&feature=youtu.be

tdola

Versta er geen reet van, maar nooit verkeerd en klinkt ok.

kelderfan

Leuk dat de twee luxe knechten Kuss en Bennett zich gaan testen in Burgos. Zij krijgen een belangrijke rol in de ondersteuning van de kopmannen.
Ik vraag mij af. Nu Laurens kennelijk naar Ineos gaat, neemt hij Steven mee?

TLJCAMPS

Ja, hij neemt hem mee. Daarnaast neemt hij ook Wout van Aert en Maarten Wynants mee. Tolhoek ook nog trouwens want daar was hij ook bevriend mee.

kelderfan

Ha, ha,@S_Kruijswijk could it be that you’re ever going to be a domestique for @LaurensDePlus

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan blijf dan ook van twitter 😉

kelderfan

Waarom heb je blz.1 niet bijgewerkt? Of is WF ook geen betrouwbare bron.
Wat mij verder opvalt is, dat TJV niet meedoet in de dans om Colombiaanse klimgeitjes.

Cycling

Is al bekend of Groenewegen nog wedstrijden rijdt tussen Polen en Tirreno?

Fanny

'@Rawolf
Quote: Ik had deze parel even gemist maar Roglic heeft nu blijkbaar ook een eigen lied:

https://www.youtube.com/watch?v=PD79-h6pvWw&feature=youtu.be

Bedankt voor de info.
Prachtige grappige video en ook nog eens een leuk liedje al versta ik geen Sloveens.
Jammer dat er geen Engelse versie van is.
Primoz begint toch wel een grote sporter te worden in Slovenië of is dit misschien al.
Prachtig land trouwens dat wel een op de kop zal kunnen staan als hij de TdF wint en daar zal ook TJV ook wel bij varen.
Filmje en liedje zal tijdens de grote koersen waaraan hij deel zal nemen nog wel een keer voorbij komen op de sportzenders.
Hoop dat Slovenië in de nabije toekomst een mooie (WT) ronde kan en wil organiseren op en rond de heuvels en bergen die er genoeg zijn in dit schone land qua natuur.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan de enige betrouwbare bron is de ploeg of de renner zelf... ik wacht voor de eerstkomende wedstrijden nu gewoon maar even de definitieve selecties af. Wat ik begrijp staat zelfs bij de ploeg ook nog niet alles vast omdat ze eerst het trainingskamp willen aankijken of iedereen fit genoeg is om aan hun programma te beginnen.

kelderfan

'@rahimns
Dat is duidelijk en begrijpelijk. Ik ben benieuwd.

kelderfan

'@Fanny
De door jou genoemde Kelderman staat op een lijstje om Froome te volgen naar Israel Start-Up Nation met o.a. ook Porte. Die S.Morgenstern heeft toch wel een goede kijk op de gang van zaken. Wat mij betreft wordt dat niet bewaarheid en vindt TJV weer zo'n potje om Kelderman binnen te halen.

Rawolf

Ben ik de enige die niks snapt van ICA? Ze hebben de grootste plannen maar ondertussen renners als Biermans al doodleuk verlengen. Die ploeg zit toch een keer vol 😅

S. Morgenstern

Hoeveel renners hebben ze nu voor volgend jaar onder contract?

bombba

ICA beetje een vreemde ploeg, volgens mij zit die opleidingploeg van hun ook helemaal vol met c rennertjes als Avila. Verder inderdaad het verlengen van Biermans en Cataford, die zouden anders geen WT ploeg kunnen krijgen. Kelderman moet daar ook niet heengaan als het is zoals het lijk, namelijk een ploeg zonder idee en plan.

S. Morgenstern

Kelderman zou toch ontzettend veel kunnen leren, wanneer hij onderdeel is van een ploeg die gebouwd is om met Froome nog eens de Tour de France te winnen? Ik denk niet dat er actieve renners zijn die meer weten over alles wat er nodig is om het allerhoogste te bereiken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tot nu toe hebben ze (zover bekend) 12 man onder contract staan zonder Froome

S. Morgenstern

Oké, dan zit hij dus nog lang niet vol.

1 2 ... 168 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.