Zag op de Insta story van Kruijswijk een paar zwarte Bianchi Oltre’s. Zouden ze testen met de aanstaande XR5 prototypes?
Zag op de Insta story van Kruijswijk een paar zwarte Bianchi Oltre’s. Zouden ze testen met de aanstaande XR5 prototypes?
Wij hebben momenteel natuurlijk nauwelijks inzicht of Leemreize al klaar is voor de stap naar de WT ploeg. In de Tour de La Provence maakte hij een redelijke indruk maar dat is maar één wedstrijd. Na de Vuelta a Burgos en Tour de L'Avenir (als die doorgaat) zullen we misschien iets nuttigs over kunnen zeggen over het niveau van Leemreize.
'@Rawolf
Quote: Ik had deze parel even gemist maar Roglic heeft nu blijkbaar ook een eigen lied:
https://www.youtube.com/watch?v=PD79-h6pvWw&feature=youtu.be
Bedankt voor de info.
Prachtige grappige video en ook nog eens een leuk liedje al versta ik geen Sloveens.
Jammer dat er geen Engelse versie van is.
Primoz begint toch wel een grote sporter te worden in Slovenië of is dit misschien al.
Prachtig land trouwens dat wel een op de kop zal kunnen staan als hij de TdF wint en daar zal ook TJV ook wel bij varen.
Filmje en liedje zal tijdens de grote koersen waaraan hij deel zal nemen nog wel een keer voorbij komen op de sportzenders.
Hoop dat Slovenië in de nabije toekomst een mooie (WT) ronde kan en wil organiseren op en rond de heuvels en bergen die er genoeg zijn in dit schone land qua natuur.
'@Kelderfan de enige betrouwbare bron is de ploeg of de renner zelf... ik wacht voor de eerstkomende wedstrijden nu gewoon maar even de definitieve selecties af. Wat ik begrijp staat zelfs bij de ploeg ook nog niet alles vast omdat ze eerst het trainingskamp willen aankijken of iedereen fit genoeg is om aan hun programma te beginnen.
'@Fanny
De door jou genoemde Kelderman staat op een lijstje om Froome te volgen naar Israel Start-Up Nation met o.a. ook Porte. Die S.Morgenstern heeft toch wel een goede kijk op de gang van zaken. Wat mij betreft wordt dat niet bewaarheid en vindt TJV weer zo'n potje om Kelderman binnen te halen.
ICA beetje een vreemde ploeg, volgens mij zit die opleidingploeg van hun ook helemaal vol met c rennertjes als Avila. Verder inderdaad het verlengen van Biermans en Cataford, die zouden anders geen WT ploeg kunnen krijgen. Kelderman moet daar ook niet heengaan als het is zoals het lijk, namelijk een ploeg zonder idee en plan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.