Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 169 ... 396 397
Rawolf

Nog lang niet vol nee maar dat ze nu D - renners uit de selectie al gaan verlengen is toch raar, ze hebben nog meer volk dat wel verlengt kan worden. Froome komt ook zeker niet alleen

S. Morgenstern

Froome en co zullen aardig wat kosten, wat eerder ten kosten zal gaan van prijzige, dan van goedkope potentiële verlengers. Niets raars aan.

Glorious

https://www.nrk.no/sport/laget-gjorde-heilomvending-_-sykkelkomet-trur-han-vart-undervurdert-1.15082674

https://naszosie.pl/2020/07/11/george-hincapie-roglic-i-quintana-najwiekszymi-faworytami-do-zwyciestwa-w-tour-de-france/

Laatst gewijzigd
wieler4live

https://www.skivefolkeblad.dk/artikel/fed-oplevelse-venter-jonas-vingegaard-skal-kore-vueltaen

Vingegaard rijdt dus de Vuelta en de rest van het progamma
Polen
2 Italiaans koersen
Bretange
Amstel
Wallonië
Luik
Vuelta

TLJCAMPS

Mooi programma! Denk dat ie tot een aantal mooie dingen in staat is!c

TLJCAMPS

Hij zal dus waarschijnlijk Gran Piemonte overslaan omdat die twee dagen na de Ronde van Polen wordt gehouden. Hij zal dus dan Lombardije en Emilia rijden.

kelderfan

'@TijmenCamps
Het kan wat betreft de Italiaanse koersen gaan om Regione Lombardia 1.Pro.Dat is een samenvoeging van een aantal Itiaanse najaarskoersen o.a Tre Valli Varinese.

S. Morgenstern

Het gaat om twee koersen uit het drieluik Piemonte, Lombardije en Emilia.

tdola

Wel zo ongeveer programma van vingegaard wat je kon verwachten in deze tijd. Alleen Bretagne wat onverwacht.
Hopen dat alles door kan gaan.

Vuelta in principe nu kruijswijk, hofstede en vingegaard.
Nog 5 te gaan van mijn voorspelling van 4 juli, lol (dumoulin, kuss, Gesink, harper en Lindeman).

kelderfan

*

tdola

Trouwens vuelta weer zwaar heuvelig en Berg parcours. Denk 3x soort van zekere sprint en nog 2 mogelijk. Maar dan moeten er wel sprint teams verantwoordelijkheid nemen... maar nog ver weg.....

@redactie
Gaat weer wat mis. Topic in forum lijst aanklikken kom je er niet (leeg item). Via mijn eerdere posts wel.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dus dan ga je met voornamelijk klimmers naar de Vuelta. Nu Kruijswijk, Gesink, Tolhoek, Vingegaard, Hofstede, Harper, ?,?.

S. Morgenstern

Tolhoek rijdt de Giro. Het zal wel zo'n beetje uitkomen bij de namen die tdola noemt (Bennett verwacht ik alleen ipv Dumoulin/Kuss), afhankelijk van het verloop van de Tour de France en de staat waarin de renners daarna verkeren.

Laatst gewijzigd
Cycling

Het zou mij niet verbazen als Tony Martin ook de Vuelta rijdt na de Tour.

S. Morgenstern

Martin rijdt de Giro.

Rahim Vlasblom
admin

Roglic kan ook nog steeds een optie zijn

Barttej

Roglic is de optie. Als hij fit uit de Tour en WK komt dan zal hij de Vuelta doen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Roglic is, net als alle klimmers uit de Tour, een optie. Wanneer hij echter zijn doel haalt, dan lijkt het me sterk dat hij in de Vuelta start.

Waarschijnlijk drie of vier van de klimmers uit de Tour, één of twee jonge klimmers die hun ronde debuut maken (Vingegaard en Harper) en twee of drie pure knechten (Hofstede, Lindeman en Martens). Veel meer smaken zijn er volgens mij niet met de huidige kalender.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Roglic wil ook graag de heuvelklassiekers rijden.

Ik denk Dumoulin, Kruijswijk, Gesink, Vingegaard, Kuss, Hofstede, Eenhoorn en Roosen.

Rahim Vlasblom
admin

Hij gaf ook aan te overwegen om zijn Vuelta titel te verdedigen

Yeez

Eenkhoorn en roosen doen de klassiekers denk ik zo

Rahim Vlasblom
admin

Dat lijkt me wel ja...

kelderfan

Doet TJV mee met de virtuele TDF. Ik zie geen gele rijder meedoen.

S. Morgenstern

Als er geen renners meedoen, dan zal de ploeg dus niet meedoen.

kelderfan

Ik zie in ieder geval geen renner in de uitslag voorkomen en toch staan zij aangemeld met o.a. Hofstede en Leezer.
Dus @S.Morgenstern dan doen zij niet mee als ploeg?

1 2 ... 169 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.