Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 176 ... 396 397
dimitri

Selectie Czech Cycling Tour: Bouwman, Eenkhoorn en Wynants (WT-team) en Boven, Geleijn, Hessmann, Kooij (Devo Team)

Yeez

Wielerflits zelf gaf archie ryan aan ipv boven

Fanny

'@Dimitri
Vraagje.
Waar is Bert Jan Lindeman die eerst op de lijst stond. Andere koers voor iemand anders, geblesseerd ?
Inderdaad stond Ryan op de lijst ipv Boven.
Misschien mag Boven starten omdat hij in de virtuele ritten goed in vorm was.

Yeez

Ik mag toch hopen dat de ploeg niet op basis van virtuele ritten gaat oordelen, want dan zouden primoz en tom het niet goed doen @fanny 😉 wf zei later al dat eenkhoorn in de plek van lindeman kwam

Fanny

'@ Yeez
👌

kelderfan

Wie zijn de ploegleiders van dienst in de Czech Cycling Tour. Ik schat in Jan Boven met Robert Wagner.

dimitri

Selecties worden ruim op voorhand doorgegeven, vandaar dat er nog wijzigingen mogelijk zijn. Ploegleider van dienst is Robert Wagner

Fanny

'@Dimitri
Thanks

tdola

'@dimitri
Ook dan even de opstellingen voor s trade, Milan turijn en Polen!?

Neem aan dat je dit rechtstreeks van leiding/renners hebt ofzo?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola Ik denk dat we de selecties die op de eerste pagina staan tot en met de Tour wel aardig kloppen.... alleen de Piemonte, Lombardije en Emilia zijn nog niet helemaal zeker.

Fanny

'@Rahimns
Pagina 1
Czech Tour
Géén Leezer dus.
Valt mij op dat Leezer pas op 25-08-2020 voor het eerst start in Bretagne Classic en voor de rest in de komende koersen ook weinig vermeld wordt.
Nog steeds rugproblemen ? Te weinig getraind ?

Laatst gewijzigd
dimitri

'@Tdola
Selecties op pagina 1 hier voor de Italiaanse wedstrijden kloppen. Enkel Gran Piemonte is niet helemaal correct maar wordt snel via de ploegsite online gezet.
Ook selectie voor Ronde van Polen is correct.
Selectie voor Heistse Pijl is eveneens bekend en komt ook eerstdaags online.

TLJCAMPS

Heistse Pijl is al bekend:

16 Dylan Groenewegen
17 Koen Bouwman
18 Jos van Emden
19 Taco van der Hoorn
20 Lars Boven
21 Owen Geleijn
22 Olav Kooij
23 Rick Pluimers
24 Archie Ryan
25 Tim van Dijke
26 Mick van Dijke
27 Hidde van Veenendaal

tdola

Leemrijze gaat blijkbaar voor 3 jaar tekenen.
Krijgt tjv er volgend seizoen er toch een klimmer bij, want de plus wordt oomen en er lopen verder geen klimmers contracten af.
Zou t ten koste gaan van een vlakke renner of leemrijze 28e renner? Afwachten maar.

ghostwriter

Mooi dat het eerste talent de overstap van de opleidingsploeg naar de WorldTour ploeg maakt.

Yeez

'@tdola ik denk niet dat het ten koste gaat van. De ploeg zal echt wel in balans willen blijven, al denk ik dat de renners die nu gaan komen wel andere types zijn inderdaad. Alleen met de minimale rol die bijvoorbeeld een leezer nu heeft, is die prima te “vervangen” door een jongen als Leemreize in je selectie. Daar heb je dan veel meer plezier van.

kelderfan

Dat is zeker leuk, dat Gijs Leemreize de overstap gaat maken. Zeeman heeft toch aangegeven, dat hij ruimte heeft gelaten voor de doorgroei van talenten uit 't Developmentteam. Dus ik ben ook benieuwd naar Fisher-Black, die zich mag laten zien in Burgos.

Yeez

'@kelderfan finn-fisher black is sowieso nog te jong denk ik! Zie dit jaar niemand meer in aanmerking komen uit de opleidingsploeg.

kelderfan

'@Yeez
Dat ben ik met je eens, maar hij lijkt mij een sterke renner met een tijdrit. Daarom ben ik wel benieuwd naar zijn ontwikkeling.

kelderfan

Cian Uijtdebroeks {17} staat ook in de belangstelling van TJV. Wordt gemeld door WF en niet door een onbekende bron.

Wielerfan1987

'@kelderfan,

Zoals je kunt lezen zegt zijn trainer/ploegleider/vertegenwoordiger dat hij nog sowieso zijn juniorentijd afmaakt.
Als hij dus al de overstap zou maken naar TJV zal dat pas zijn in 2022 en nog niet volgend jaar.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Wielerfan1987
Ik zeg ook niet voor volgend seizoen. Het punt is, dat TJV belangstelling heeft voor buitenkansen met de genoemde Teuns en Uijtdebroeks. Andere teams zoals Sunweb zijn ook bezig.

Yeez

Bij jv zelf weten ze niks van teuns. Althans, degene die ik hoorde niet.

Lance4eva

Neem maar van mij aan dat Teuns naar TJV gaat.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Lance4eva en op grond van wat moeten wij dat van jou aannemen dan? Is het je persoonlijke gevoel of zit je regelmatig met hem aan tafel ?

1 2 ... 176 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.