Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 177 ... 396 397
Rawolf

Als je even de andere posts van Lance4eva doorneemt kan je denk ik wel een mening opmaken hahaha

Yeez

Alleen die naam neem ik al niet serieus, dan zullen we derest ook maar niet doen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

point taken

Stoempie

Wow. Lance4eva wordt hier ff weggezet als een onbenul

kelderfan

Ja @Michiel De Rooij het is soms lastig om goed te lezen. De verslaggevers zijn in hun podcast ook wel eens de draad kwijt. Met Oh, Ah komt Jiske om de hoek kijken.

Stoempie

Ok

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ????

bombba

Iemand die weet waarom TJV interesse heeft in Julius vd Berg en Gianni Moscon?

Stoempie

Kelderfan heeft er blijkbaar plezier in me Jiske(fet) te noemen. Vind t allemaal best.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

"Iemand die weet waarom TJV interesse heeft in Julius vd Berg en Gianni Moscon?"

Hebben wij iets gemist?

Rawolf

Gianni Moscon heeft de gunfactor tegen. Heb hem ook nergens door een respectabele journalist gelinkt gezien?

bombba

Ik had het ergens gehoord, maar vind het niet echt namen die bij JV passen. Vooral Moscon niet... Lijkt mij te duur en erg moeilijk, voor welk werk zou hij daarnaast uberhaupt gehaald worden? Vind het dus een vreemd verhaal. Ik dacht dat misschien anderen het ook hadden opgepikt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Geen idee waar die namen vandaan komen maar ik kan met het niet voorstellen. Moscon lijkt me in zijn gedrag totaal niet passen bij TJV en Julius heeft nou niet bepaald indruk gemaakt afgelopen jaar

Yeez

van den Berg lijkt mij persoonlijk niet goed genoeg. Moscon heb ik ook nergens gehoord, alleen dat dcq interesse had

S. Morgenstern

'Ergens gehoord' lijkt me echter wel voldoende om te denken dat Jumbo in de markt is voor die renners.

aru123

'@S. Morgenstern
Pas nou op!!! Straks neemt kelderfan dit weer te letterlijk op...

Wheely

Moesten ze geen Italiaan halen voor op de Bianchi dan? Geen slechte renner hoor die Moscon... Wat is het alternatief, Rebellin?

Stoempie

Bianchi is er vanaf volgend seizoen niet meer bij. Toch wel jammer hoor. Prachtige fietsen, dat Celeste dat zo lekker vloekt met het gele shirt dat het mooi wordt.

Wheely

Echt waar joh, wat zonde. Waar gaan ze op nu op fietsen dan?

Yeez

Cervelo

Blaudzun

Ik vind dat Moscon wel erg makkelijk afgeserveerd wordt hier.
Steengoede renner die op veel fronten in te zetten is. Ja hij heeft een badguy imago. Maar hebben Tony Martin en Luke Rowe ook.

Rawolf

Luke Rowe een badguy imago? Eerder het tegenovergestelde. Tony Martin ook niet, die is gewoon lomp

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

"Ik vind dat Moscon wel erg makkelijk afgeserveerd wordt hier.
Steengoede renner die op veel fronten in te zetten is. Ja hij heeft een badguy imago. Maar hebben Tony Martin en Luke Rowe ook."

Alleen om dat akkefietje in de Tour? Moscon heeft ook maar één ding gedaan toch?

Wielerfan1987

Moscon badguy imago?

Probeer eens de termen: respectloos, ongeleid projectiel en meer van dat soort.

Ik kan al twee akkefietjes bedenken, het racistisch bejegenen van Kevin Reza, en daarna nog dat akkefietje waarbij hij een renner moedwillig van de weg heeft gereden...

Laatst gewijzigd
Stoempie

Wat heeft ie tegen Reza ook alweer gezegd?

1 2 ... 177 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.