Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 183 ... 396 397
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er zijn wel meer renners naar de ploeg gekomen zonder een trainingsstage....

jvh93

Ik denk ook dat Kooij nog wat te jong is. Laat hem eerst nog een jaartje bij de academy rijden en wat grotere koersen meepakken met het WT team om zo voldoende ervaring op te doen. Als hij in 1.2 en HC koersen ook zulke uitslagen kan neerzetten kan je hem wel door laten stromen, maar voorlopig gewoon nog te weinig ervaring.

Fanny

Kelderman naar Bora !
Jammer dat hij niet voor TJV heeft gekozen als TJV al belangstelling voor hem had.
Heel verrassend wat mij betreft.
Maar Bora is net als TJV wel een stabiele opgebouwde (top)ploeg aan het worden met enkele zeer sterke renners en dito staf.
Of Kelderman hierin past weet ik eigenlijk niet.
Het nmm in eerste instantie geen verkeerde keuze.
Maar misschien kan @Kelderfan hier iets over zeggen en of hij hier als fan content mee is.

kelderfan

'@Fanny
Niet geheel verrassend deze move. En Ja, ik ben blij dat hij een sterke ploeg heeft gevonden. Hij past zeker in 't plaatje en als Teuns en Vanhoucke ook gaan aansluiten, dan wordt Bora een van de betere ploegen in 't WT-veld. Wat je zegt Bora is goed bezig.
Ik had hem natuurlijk liever gezien bij TJV; die hebben met Roglic, Kruijswijk en Dumoulin een sterk trio hebben.
N.B.
1) Ik had van TJV ook verwacht, dat zij zich gingen versterken, maar die houden 't kennelijk bij 't inruilen van De Plus <> Oomen.
2) Kelderman had natuurlijk ook bij Trek kunnen aansluiten, maar daar had hij ook moeten knechten voor drie kopmannen met Yates, Nibali en Mollema.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Fanny
Trouwens wat ik grappig vind, is dat Gijs Leemreize wordt vergeleken met David Dekker.
Quote:"Ook Leemreize staat aan de start in Burgos. Zijn prestaties eerder dit jaar hebben indruk gemaakt op de ploegleider. Van Dongen denkt dat hij nog veel kan leren bij de ploeg: 'We hebben vertrouwen in hem als klimmer, bovendien zijn ze in die categorie in ons land niet dik gezaaid. Hij lijkt ons geschikt voor de kortere, explosieve aankomsten.' Dat bewees Leemreize al door eerder in de corona-tijd de KOM te pakken op La Redoute."

bosstime

mijn italiaans is niet goed, maar volgens mij blijft Tony Martin nog een jaar bij Jumbo

https://cyclingpro.net/spaziociclismo/ciclomercato/jumbo-visma-tony-martin-cambia-idea-e-vorrebbe-rinnovare-per-correre-anche-nel-2021/?fbclid=IwAR2aQUw6KICaQOVrgdLuQv9LkbMiTAEr9orUNSVh6HKOIrP8xTOTV0rjhB8

Wheely

Dat zou ik erg leuk vinden, zeer gecharmeerd van der Tony

jvh93

Zoiets dacht ik ook te lezen Bosstime. Zal geweldig zijn als hij er toch nog een seizoen aan vast knoopt

Wheely

"Jumbo-Visma, Tony Martin bedenkt zich en wil graag vernieuwen om in 2021 te lopen"

Maakt mn translate ervan :)

kelderfan

Tony Martin wil nog een jaar langer en bij voorkeur TJV.

Barttej

Artikel stond al meer dag één dag online over Martin.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan wie vergelijkt Leemreize met Dekker... ?

kelderfan

'@rahimns
Quote:"Dekker heeft wat meer overeenkomsten met Leemreize."

kelderfan

Trouwens ik heb niets tegen Dekker, maar hij mag zich nog eens laten zien. Hij zou de plaats van Leezer kunnen innemen.

S. Morgenstern

Heb je iets aan te merken op de overeenkomsten die ik daarna noem?

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja, die testresultaten komen waar vandaan. Leemreize wordt speciaal door ploegleider Arthur van Dongen genoemd om zijn testresultaten.
TJV heeft een aantal stagiaires getest en daarna niet opgenomen in 't team.
Jan Maas deed 't prima in Utah en toen was 't maar een B-koers. Nu heeft Dekker in een B-koers 't goed gedaan en zijn de testresultaten vergelijkbaar met Gijs Leemreize. Sorry waar haal je 't vandaan.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@morgenstern je verhaal over testresultaten zit vol met eigen aannames (die zijn beschikbaar en indrukwekkend), dus daar kan ik vrij weinig mee

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je verdraaid nu opeens wel heel veel zaken.Eerst verwijs je naar een quote van Morgenstern om dan er een totaal andere quote bij te zetten. Volgens mij heeft Morgenstern nooit gezegd dat zijn testresultaten vergelijkbaar zijn met die van Leemreize. Maar had hij het over beschikbare testresultaten en het feit dat hij zich in tegenstelling tot Kooij zich al bij de profs heeft kunnen tonen net zoals Leemreize. Daar waar die quote over de vergelijking tussen die 2 ook naar verwijst. Daarnaast is Dekker ook alweer wat ouder en heeft gewoon al wat meer inhoud. Dan is hij ook het type renner waar de ploeg naar zoekt als straks Wynants wegvalt. Een renner voor de klassiekers en kan hij omdat Wynants nog het voorjaar rijdt, er een goed leerjaar van maken.

kelderfan

Ik verdraai helemaal niets. Dat maak jij er weer van.
Waar haalt @S,Morgenstern die beschikbare testresultaten vandaan. Die ook nog eens vergelijkbaar zijn.
Maar als vervanger van Wynants. Sorry maar de ene keer is 't een B-koers {jouw woorden} en de andere keer heeft hij zich kunnen tonen in een B-koers en kan meteen Wynants vervangen. Maarten Wynants kun je alleen maar vervangen door een ervaren sterke renner.
Trouwens laat TJV zich gewoon maar richten op eigen jeugd. Dat zijn ook jouw woorden.

kelderfan

Jumbo-Visma, Deceuninck?Quick-Step and Team Sunweb are all trying to sign ?the improved version of Remco Evenepoel?, Cian Uijtdebroeks, a first-year junior. bron: Cycling to-day
TJV heeft een andere renner op 't oog.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Trouwens laat TJV zich gewoon maar richten op eigen jeugd. Dat zijn ook jouw woorden.

Dat zijn mijn eigen woorden... wanneer heb ik dat gezegd dan.

Maarten Wynants kun je alleen maar vervangen door een ervaren sterke renner.

Het gaat om de plek voor de klassiekers die hij overneemt van Wynants, niet zijn rol.

Waar haalt @S,Morgenstern die beschikbare testresultaten vandaan. Die ook nog eens vergelijkbaar zijn.

Nogmaals ik en ook Morgenstern hebben het nooit gehad over vergelijkbare testresultaten met wie dan ook, en als TJV interesse zou hebben in Dekker dan zullen ze echt wel over zijn testresultaten beschikken... of via SEG of anders zelf afgenomen.

Jumbo-Visma, Deceuninck?Quick-Step and Team Sunweb are all trying to sign ?the improved version of Remco Evenepoel?, Cian Uijtdebroeks, a first-year junior. bron: Cycling to-day
TJV heeft een andere renner op ’t oog.

Dit is van de week toch al voorbij gekomen en toen was het toch al duidelijk dat dit zeker niet voor volgend jaar zou zijn.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Maar nogmaals heeft TJV interesse in Dekker dan. Waar haal jij dat vandaan.
Je leest over Teuns en nu over Cian Uijtdebroeks, maar nergens een bron naar Dekker?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan hoeveel namen heb jij in het verleden hier niet gedropt zonder ook maar enige bron. Is het dan eens een keer een probleem dat ik een naam noem. Verder was het geloof ik David Hunter die het liet vallen op twitter, maar die wil ik geen betrouwbare bron noemen en dat was nadat ik het al eerder had gehad over Dekker als mogelijke aanwinst.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

'@Yeez; Visbeek stelt dat Dekker een uitzonderlijk talent is. Mijn aanname is dat dat voor een groot deel gebaseerd moet zijn op zijn testresultaten, aangezien ze voor dit seizoen verder weinig hadden om op af te gaan. Waarom zou je niets kunnen met die aanname? Kun je dat uitleggen?

S. Morgenstern

'@kelderfan; waar stel ik dat de testresultaten van Leemreize en Dekker vergelijkbaar zijn? Goed mogelijk dat die van één van beide veel indrukwekkender zijn dan die van de ander, weten wij veel. Volgens mij weten we van beide wat dat betreft niet concreets. Waar heeft Van Dongen het bijvoorbeeld over de testresultaten van Leemreize?

Ik had het over reden die Jumbo kon hebben om Dekker te halen en die zijn op de punten die ik noemde (!) vergelijkbaar met de redenen waarom ze Leemreize hebben gehaald.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 183 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.