Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 192 ... 396 397
Murcia

Het vertrek van Jansen is erg jammer maar de keuze om Lindeman, Leezer en vd Hoorn geen nieuw contract te geven kan ik begrijpen. Dit betekend op basis van het artikel over de mogelijke aanwinsten dat er naast Dekker, Oomen en Leemreize nog drie renners al hebben getekend en dat er nog ruimte is voor een vierde. Een Affini zou een mooie opvolger van Tony in de toekomst kunnen zijn. Mezgec als opvolger van Leezer en landgenoot voor Roglic en als als renner voor de sprinttrein misschien Drucker?
En als laatste naam nog een renner op zoek naar eerherstel, iemand als Valgren. Die kan het rijden van de heuvel klassiekers nog niet verleerd zijn.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wauw die Wout Van Aert is toch wel een klasbak. Na die zware val nu die mooie zege in de Strade.
Dit is het wielrennen wat je wil zien.:)

Pieterboy

Wout pakt een hele grote vis voor de ploeg. Volgens mij het eerst dat de ploeg een grote eendagskoers wint.

kelderfan

Ja nadat Roglic TJV heeft geholpen om eerst UWT's te winnen en daarna een GT, is de beurt aan Wout Van Aert om een klassieker te winnen. TJV zet zich zo mooi op de kaart.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bevin is een eigen leven gaan leiden hier.... Bevin is nooit serieus een kandidaat geweest. David Hunter heeft die naam een aantal weken op twitter gedropt samen met die van David Dekker. Bij navraag bij hem zei hij ook dat hij er geen bron voor had maar dit zelf goede aanwinsten zou vinden, het was natte vinger werk. David Dekker was natuurlijk ook vrij logisch.... Een Nederlands talent die wat zeges pakte aan het begin van het seizoen. Bevin zou op zich een prima renner zijn voor de ploeg maar er gaan inderdaad geluiden rond dat het nooit echt een optie is geweest.

S. Morgenstern

Die hele David Hunter zegt mij niets, maar blijkbaar iemand waar veel waarde aan wordt gehecht. Wat mij betreft had Bevin gewoon een hele goede versterking geweest. Niets meer, niets minder.

Borsje

Wanneer kan ik weer bijdragen op het forum lezen?

kelderfan

Ha, ha,
'T was helaas geen Dekker; anders had je bladzijdes kunnen omslaan.
Gelukkig is baas Plugge wel bij de les. ;)

ghostwriter

Mooi om te zien dat Van Aert na zijn blessure gewoon weer bij de top van de wereld hoort. Ik zou graag zien dat Jumbo-Visma zijn contract tot 2023 verlengt en een sterke ploeg voor de klassiekers om hem heen samensteld. Het zou mooi zijn als ze iemand als Keukeleire als vervanger van Jansen aan kunnen trekken.

Rawolf

Wat David Hunter doet is gokken, maar er is wel over nagedacht en het zijn stuk voor stuk logische aanwinsten. Hij heeft meestal ook wel wat goed.

Mils

Fantastische WVA vandaag. Heeft nog maar eens bewezen dat hij wat extra ondersteuning verdient. De spoeling wordt momenteel wat dun. Tennissen, Roosen en Eenkhoorn is al mooi. Eentje van het niveau Jansen/Keukeleire/Durbridge en een echte 'Vlaamse' knecht genre Wynants/De Vreese/Frison mag er volgens mij wel bij.

kelderfan

Misschien zit die Keukelaire wel bij die drie gehaalde renners. Voorlopig zijn 't alleen nog renners voor de toekomst.

S. Morgenstern

Mmm.. Dat alleen voor de toekomst valt wel mee volgens mij. Oomen is direct een van de belangrijkste ronderenners. Dekker werd dit jaar al derde in een stevige eendagskoers van 200km met o.a. DCQS-knechten, Teuns en Stuyven, knechten van Van der Poel die hier weleens voorbij zijn gekomen en ook Hagen aan de start. Leemreize is de enige waar je niet meteen veel van kunt verwachten op WT-niveau, hoewel ook hij momenteel al een prima knecht lijkt.

Wat betreft de ploeg rond Van Aert zie ik ook weinig reden tot nood aan extra ondersteuning. Wanneer ze het vertrek van Jansen goed op kunnen vangen, dan is dat meer dan genoeg om een uitstekende ploeg voor die koersen te houden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Oh, ja met Sam Oomen heb je een goed punt, maar officieel is het nog niet.
Ik hoop inderdaad op een goede vervanger voor Jansen en met die Keukelaire kom je aardig in de buurt. De lead-out komt ook goed met Mezgec. Dus blijft nr 3 als joker onbekend nog.
Van 1 van 10 zijn er smaken genoeg genoemd. Ik vermoed dan 't gaat om een van die jongere renners.

S. Morgenstern

Het vertrek van Jansen hoeft niet noodzakelijk opgevangen te worden door te zoeken naar een 'vervanger voor 'Jansen'. Genoeg andere manieren om de Vlaamse kern en de ondersteuning van Groenewegen minsten op hetzelfde niveau te houden, ondanks zijn vertrek uit die 'treinen'.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Er zijn in 't huidige plaatje geen mannen, die Jansen en direct ook Wynants kunnen doen vergeten.
Dekker heeft zijn tijd nodig om mee te groeien naar dit niveau. Pascal Eenkhoorn maakt stappen, maar hij is er nog niet.

tdola

Iemand enig idee waarom die 3 namen nog niet bekend gemaakt zijn?
En wanneer dat wel gaat gebeuren?

Super van Aert in STrade, klasse.

S. Morgenstern

Daar noem je inderdaad al twee factoren (ontwikkeling van Eenkhoorn en Dekker) die een rol spelen bij het opvangen van het vertrek van Jansen en dat zijn zeker niet de enigen. Daarnaast weten we nu niet eens hoe het 'huidige plaatje' voor volgend jaar er precies uitziet. Alles bij elkaar zullen er echt meer dan genoeg opties zijn.

wouter

Kop bij de telegraaf dat er aardig wat ploegen om van aert strijden. Heeft iemand de volledige tekst gelezen en staat daar wat concreets in of is het vooral opendeuren intrappen?

Yeez

Wat rahim al zei. Het artikel gaat volgensmij over journalisten die nu in tijden van corona vechten om v aert vast te leggen (foto’s, verhalen), dat maak je ook uit de inleiding op. Bovendien heeft hij voor volgend jaar nog een contract ;)

Wheely

Hoe zit het eigenlijk met de WT rankings, door deze overwinning van Van Aert zou de ploeg goede zaken moeten doen wat weer gunstig is met volgwagens in de klassiekers. Het lijkt er echter op dat die hele WT ranking niet meer bestaat...

S. Morgenstern

Ze hadden het er gisteren inderdaad over dat deze koers invloed had op de volgorde van volgauto's in de andere klassiekers. Weet niet of er dan voor eendagskoersen een aparte ranglijst is voor die volgorde, of dat hij wordt bepaald op basis van de punten van de aanwezige renners.

Wat betreft de WT-ranking heeft Assen vast wel een link.

Rawolf

Beetje geduld, de UCI is niet de snelste. https://www.uci.org/road/rankings

kelderfan

Quote:" Daarnaast weten we nu niet eens hoe het ‘huidige plaatje’ voor volgend jaar er precies uitziet. Alles bij elkaar zullen er echt meer dan genoeg opties zijn."
Ik meen toch te hebben gelezen, dat er een sprintaantrekker {Mezgec}; een Vlaamse klassieker renner {Keukelaire?} en nog een heuvelrenner? Daarnaast nog 1 van 9, want 1 van die 10 is reeds gecontracteerd door een andere ploeg.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat hele rijtje is nergens op gebaseerd. Er zijn nog meer dan 200 WT renners zonder contract voor komend jaar en zeker net zoveel PCT en CT renners. Keuze genoeg.

1 2 ... 192 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.