Je hebt iets gelezen over een sprintaantrekker, twee andere renners en een knecht voor het Vlaamse voorjaar, met bij die laatste een lijstje met suggesties (besef even wat dat betekent). De rest vul je zelf in.
Alles bij elkaar lijkt het me met wat je gelezen hebt, niet moeilijk om in te schatten dat er volgend jaar meer dan genoeg opties zijn om de selecties rond Van Aert te vullen. Helemaal wanneer je uit gaat van je eigen invulling, aangezien Mezgec, Keukelaire, Dekker en één van die negen renners een duidelijke stap vooruit zou zijn voor het Vlaamse blok.
Mezgec heeft al zijn jaren bij Mitchelton het Vlaamse voorjaar gereden en daarnaast de rest van het jaar zijn werk gedaan in de sprint. Ik zou niet weten waarom dat bij Jumbo geen optie zou zijn. Niet dat het voor mijn punt belangrijk is, dat was niet afhankelijk van Mezgec (noemde hem ook niet).
'@Kelderfan kijk eens op PCS bij renners zonder contract voor 2021 klik
Dan hebben we het over de startlijsten zolang die niet bevestigd zijn. De aflopende contracten kloppen dan weer wel want de verlengingen of nieuwe contracten voegen ze juist alleen toe na een bevestiging. Natuurlijk kunnen van die renners er al tussenstand met een nieuw contract maar die nog niet bevestigd zijn, maar dat kan ook zijn bij het lijstje van Youri.
Verder ben je toch slim genoeg om in die lijst zelf de renners eruit te halen die eventueel in aanmerking zouden komen. En nee dit was de lijst waaraan ik refereerde.
Het zal bij de keuze voor een fietssponsor natuurlijk ook om geld gaan en de ontwikkeling van het materiaal. Daarnaast zullen de contacten met PON (eigenaar Cervelo) ook meegespeeld hebben misschien. Denk dat de kwaliteit van de frames van Bianchi en Cervelo elkaar niet zoveel ontlopen. De afmontage van de fiets gaat inderdaad via andere leveranciers zoals Shimano, Vision en volgens mij rijden ze nog steeds op de banden van Vittoria.
'@TijmenCamps
Dat wordt zeker een leuk rondje om te volgen en ook ik ben benieuwd naar Jonas Vingegaard.
Toch had ik juist vanwege Corona zo'n sterk mogelijk veld neergezet. Dan heb ik 't over Van der Hoorn, die ik zou vervangen door Tolhoek of Bouwman. Dit is een rondje voor heuvelrenners.
'@s.Morgenstern
Ha,ha, Wie is de kopman voor dit rondje. Dylan heeft toch zijn mannen mee met Pfingsten en van Emden.
Maar als door Corona weer races uitvallen, dan ben ik heel blij met Wout Van Aert, die wel Mike Teunissen moest missen.
Omdat het een heuvelrondje is en elke zege telt, lijkt mij 't een goede zaak om Koen Bouwman mee te nemen.
In dat Czech rondje kan ook Pluimers mee gaan als vaste lead-out van Olav Kooij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.