Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 194 ... 396 397
kelderfan

'@Yeez
Daarom hoop ik dat Luka Mezgec erbij komt om juist Dylan aan zeges te helpen. Omdat Dylan zich nog meer op UWT-races gaat richten nu Dekker erbij gaat komen. Ik denk, dat Dylan zich in de toekomst gaat richten op eendaags-klassiekers.

S. Morgenstern

Ze halen een extra renner voor de trein van Groenewegen. Mezgec zou een hele goede zijn, maar dat is niet de enige; Drucker, Keukeleire en zo zullen er nog wel meer zijn.

TLJCAMPS

Mezgec idd een welkome versterking. Kan bovendien ook de klassiekers aan...

Murcia

Mezgec zou een mooie toevoeging zijn voor de sprinttrein en hij kan ook zelf nog wel eens een sprintje winnen als het peleton is uitgedund. Bovendien zal een landgenoot in de ploeg ook Primoz kunnen bekoren.

Rawolf

Drucker en Keukeleire hebben weinig ervaring als leadout. Ik heb ook nergens gelezen dat er een man voor de sprinttrein wordt gezocht.

jvh93

Staat wel degelijk in het stuk van youri dat er iemand is aangetrokken voor de sprinttrein. Zal me benieuwen wie het is, maar verwacht geen laatste man voor de sprinttrein eerlijk gezegd

S. Morgenstern

Keukeleire heeft veel ervaring als onderdeel van de trein van Ewan en heeft in het verleden ook zelf veel sprints betwist. Hij is recent ook naar EF gehaald om de klassieke kern en de sprinttrein te versterken.

Drucker heeft bij Bora veel voorbereidingen van sprints gedaan. Daarvoor was het bij BMC hoofdzakelijk voor eigen ereplaatsen meedoen, maar daaraan was ook te zien dat hij de kwaliteiten heeft voor dat werk.

Laatst gewijzigd
Wheely

Volgens mij hebben ze bij deze ploeg wel de capaciteiten en mogelijkheden om een fris talent op te leiden tot onderdeel van de sprinttrein en hoeven ze niet perse een ervaren rot aan te trekken. Een goede gemotiveerde hardrijder van rond de 25 is ook prima.

S. Morgenstern

Eens. In het meest ideale geval vinden ze ergens een nieuwe Renshaw/Veelers/Richeze die zich de komende jaren volledig richt op de ondersteuning van Groenewegen.

$kedel

Een soort JW van Schip dus :)
Helaas zal dat weer een jaartje langer duren met zijn plannen voor Tokio.

peerduell

Wie "die 3" zijn is nog niet bekend maar wie weet wanneer dat bekend wordt gemaakt?? Einde seizoen? Iemand enig idee?

S. Morgenstern

Meestal in de loop van de komende maanden. Sowieso meestal de middag nadat ze in de ochtend wielerflits een primeur hebben gegund.

Yeez

'@morgenstern dat heb jij ook al door 😉

Rawolf

Keukeleire en Ewan was niet zo'n succes, Drucker is nooit sprintaantrekker bij Bora, daar rijden altijd nog 3 man achter.

Rawolf

Wielerflits krijgt de primeur behalve als het om zaken rond Dylan Groenewegen gaat hahaha

S. Morgenstern

'@Rawolf; Keukeleire is nooit vast onderdeel van de Ewan trein geweest volgens mij, omdat hij ook op andere plekken werd gebruikt (voorjaar en eigen sprints). Hoewel ik daar bij Mitchelton niet voor alle jaren zicht op heb, werd hij volgens mij ook daar in grotere wedstrijden erbij geplaatst. Dat was vast niet voor niets toch? Waar baseer je op dat die combinatie niet werkte? In ieder geval heeft hij genoeg ervaring in dat werk, anders wordt hij ook niet gehaald voor de trein van Halverson.

Drucker is bijna altijd onderdeel van het laatste deel van de trein bij Bora. Hoe kom je erbij dat er altijd nog drie man na hem komen?! Dat zou bij die selecties bijna altijd betekenen dat ze een klimmer dat werk laten doen.

Laatst gewijzigd
AWestie

Affini door het team bevestigd. Heel goed.

MarcelGr91

Affini zal de eerste van die 3 zijn denk ik , tekent voor 3 jaar. Mooie aanwinst voor de ploeg!

Laatst gewijzigd
jvh93

Hele goeie aanwinst in mijn ogen! goede tijdrijder die ook in de klassiekers van dienst kan zijn en tevens ook pas 24

S. Morgenstern

Goede aanwinst inderdaad voor beulswerk op het vlakke, in de klassiekers en de sprinttreinen. Daarnaast veel potentie als tijdrijder.

Benieuwd of hij toch één van de drie was, of degene die de laatste plek invult.

jvh93

We hebben trouwens ook gelijk de naam binnen voor degene die ze voor de sprinttrein hebben aangetrokken. Kunnen de namen van Keukeleire, drucker etc. ook gelijk weer in de prullenbak.

Zal het wel mooi vinden als ze ook Durbridge over nemen van Mitchelton. Dan heb je 2 sterke mannen voor het vlakke erbij die tevens prima in de klassiekers hun werk kunnen doen.

Poeksel

Hopen maar dat het WK tijdrit voor merkploegen weer terugkomt ;)

Rawolf

Affini is een echt goede aanwinst met stukken meer potentie dan Keukeleire en Drucker.

kelderfan

'@jvh93
Keukelaire voor de sprinttrein lijkt mij niet; eerder de opvolger van Jansen.
Maar met Affini heeft TJV toch gekozen voor een extra tijdrijder en dat is een goede zaak.
TJV heeft toch weer SEG gevonden; al is dit met een omweg.
Komt Stephen Williams dan ook weer in beeld.
@S.Morgenstern
Dat is een leuke vraag voor WF; is Eddoardo Affini 1 van 10 of is hij 1 van 3.
Maar toch mooi, dat er weer een Italiaan is aangetrokken.

Laatst gewijzigd
Stoempie

1 van de 4

1 2 ... 194 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.