Keukeleire heeft veel ervaring als onderdeel van de trein van Ewan en heeft in het verleden ook zelf veel sprints betwist. Hij is recent ook naar EF gehaald om de klassieke kern en de sprinttrein te versterken.
Drucker heeft bij Bora veel voorbereidingen van sprints gedaan. Daarvoor was het bij BMC hoofdzakelijk voor eigen ereplaatsen meedoen, maar daaraan was ook te zien dat hij de kwaliteiten heeft voor dat werk.
'@Rawolf; Keukeleire is nooit vast onderdeel van de Ewan trein geweest volgens mij, omdat hij ook op andere plekken werd gebruikt (voorjaar en eigen sprints). Hoewel ik daar bij Mitchelton niet voor alle jaren zicht op heb, werd hij volgens mij ook daar in grotere wedstrijden erbij geplaatst. Dat was vast niet voor niets toch? Waar baseer je op dat die combinatie niet werkte? In ieder geval heeft hij genoeg ervaring in dat werk, anders wordt hij ook niet gehaald voor de trein van Halverson.
Drucker is bijna altijd onderdeel van het laatste deel van de trein bij Bora. Hoe kom je erbij dat er altijd nog drie man na hem komen?! Dat zou bij die selecties bijna altijd betekenen dat ze een klimmer dat werk laten doen.
We hebben trouwens ook gelijk de naam binnen voor degene die ze voor de sprinttrein hebben aangetrokken. Kunnen de namen van Keukeleire, drucker etc. ook gelijk weer in de prullenbak.
Zal het wel mooi vinden als ze ook Durbridge over nemen van Mitchelton. Dan heb je 2 sterke mannen voor het vlakke erbij die tevens prima in de klassiekers hun werk kunnen doen.
'@jvh93
Keukelaire voor de sprinttrein lijkt mij niet; eerder de opvolger van Jansen.
Maar met Affini heeft TJV toch gekozen voor een extra tijdrijder en dat is een goede zaak.
TJV heeft toch weer SEG gevonden; al is dit met een omweg.
Komt Stephen Williams dan ook weer in beeld.
@S.Morgenstern
Dat is een leuke vraag voor WF; is Eddoardo Affini 1 van 10 of is hij 1 van 3.
Maar toch mooi, dat er weer een Italiaan is aangetrokken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.