Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 196 ... 396 397
tendam

'@morgenstern
Ik kan me zo niet een klassieker voor de geest halen waarin Teunissen tot diep in de finale meestreed met de wereldtop. In de Omloop zat hij in de goede groep, maar hij moet er dan wel zo'n beetje als eerste af. Hij komt wat pure power tekort.

Onbekende gebruiker

Wat zal de komst van Affini betekenen voor de Bianchi/Cervelo discussie. Is wel weer een gewilde Italiaan zoals Bianchi dat graag ziet.

kelderfan

Ook Wout Van Aert heeft de ploeg versteld staan. Kruijswijk & Co hebben in Tignes geprobeerd om Wout te droppen op verschillende cols en dat is de klimmers niet gelukt. Niet alleen zijn trainer, maar ook Mathieu Heijboer zien 't wel zitten.
Dus de Strade was geen verrassing te noemen. Nu nog de MSR op zijn agenda.

Stoempie

Er is toch geen Bianchi Cervelo discussie?

S. Morgenstern

'@tendam; Teunissen hoeft om Van Aert bij te staan in de finale van klassiekers, niet zelf mee te kunnen strijden met de mannen van het niveau van Van Aert.

Murcia

Voor wat betreft het belgische aandeel in de ploeg zou een renner als van Hooydonck die ook al in het artikel over mogelijke versterkingen werd genoemd een optie kunnen zijn. Ook hij is nog relatief jong (24) en reed vorig jaar al een vergelijkbaar programma (Strade Bianchi, RVV en Roubaix) als Wout.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Die Nathan Van Hooydonck zou zeker een goede optie zijn om Wout bij te staan.
Ik hoop eigenlijk dat Laurens De Plus zich nog bedenkt.

S. Morgenstern

Beetje lullig voor Sam.

kelderfan

Dat begrijp je verkeerd. Ik wil Laurens en Sam Oomen.;)

S. Morgenstern

Ja, dat gaat dus niet.

tendam

'@morgenstern
Nee, maar als 2e man achter Van Aert helpt het wel als je met een groep subtoppers mee kan. Anders heeft het geen zin om je uit te spelen als tactische optie, zoals in de Omloop. Zo'n soort renner hebben ze eigenlijk niet, het is Van Aert en anders niks.

S. Morgenstern

Teunissen heeft een soortgelijke finale gereden (tegen o.a. Lampaert en Vanmarcke) waarin hij één van de sterkste was, dus in zo'n groepje subtoppers kan hij prima tactisch worden uitgespeeld. Één voorbeeld waarin hij in zijn eerste koers na een hoogtestage met krampen kwam te zitten doet daar niets aan af. Wanneer een renner die zevende wordt in Roubaix niet goed genoeg is als belangrijkste man achter Van Aert, dan is de lat onrealistisch hoog komen te liggen.

Leendert82

De ploeg voor volgend jaar is al rond en Phfingsten zijn contract verlengd en dat betekent dat van der hoorn dus geen kans krijgt om te blijven.
Wie de andere 3 zijn in het artikel weet alleen WielerFlits en zij zijn waarschijnlijk gevraagd om het niet naar buiten te brengen totdat de ploeg het zelf bekend maakt. Ik ben benieuwd naar de namen.

kelderfan

Je kunt 't oplossen door Sebastian Langeveld. Iedereen blij want hij is Nederlander en kan een belangrijke rol spelen in de Vlaamse Klassiekers. Maar ja, hij en dit team. Als dat kan dan is Terpstra ook een goeie met Wynants als ploegleider.
Oh ja, ik heb genoten van Engels & Boven in de auto van jl. zaterdag; maar ook van die vreugdekreet van de echtgenote van Wout Van Aert .

S. Morgenstern

Wat is er voor probleem met Langeveld en deze ploeg? Dat zit in je vaste rotatie, maar bij mij is er nog steeds geen lichtje gaan branden.

TLJCAMPS

Uit de drie renners die nog moeten komen zal in ieder geval nog één jonge renner zitten.

kelderfan

'@TijmenCamps
Die jonge renner is 21-22 of 23-25?
@S.Morgenstern
Die Sebastian Langeveld is vroeger boos weggegaan bij dit team. Er is volgens mij ook geen enkele poging gedaan om hem te halen.

S. Morgenstern

Langeveld was boos in 2011? Op wie?

TLJCAMPS

'@Kelderfan

Onder de 25...

kelderfan

Als je dan kijkt naar season points, dan komen Vanhoucke en Hindley toch in beeld

Stoempie

Ja er was iets met Langeveld en Boogerd en een NK?

S. Morgenstern

Toen reed Langeveld nog bij Skil-Shimano

Stoempie

Ja en daarna ging ie naar Rabo. Dan zal ie daar niet boos om geweest zijn.

S. Morgenstern

Zover ik weet was hij in 2011 gewoon toe aan een nieuwe uitdaging en kon hij zijn goede voorjaar (winst in Omloop) mooi verzilveren.

Stoempie

Oh dan was Rabo eerder boos op hem 😁

1 2 ... 196 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.