Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 198 ... 396 397
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kuss kan toch nooit de plek van Martin innemen.... dat gaat weer ten koste van de trein van Groenewegen. Dit jaar heeft Martin toch niet te klagen zou ik zeggen.

S. Morgenstern

We kunnen er altijd wel van op aan dat kelderfan vervolgens onlogische vlechtwerkjes maakt van zo'n vierkantje waar eigenlijk helemaal geen probleem bestond.

mariovanmeer

k

Stoempie

Wanneer je naar dit forum gaat en je ziet een lege pagina, dan ben je op een pagina verder die nog niet bestaat. Copy paste en van bv pagina 200 199 maken

Laatst gewijzigd
jvh93

Weet iemand hoe het met Leemreize is trouwens?

tendam

Volgens mij wel ok, hij zit al op de (Zwift-) fiets.

kelderfan

quote:"Kuss kan toch nooit de plek van Martin innemen…. dat gaat weer ten koste van de trein van Groenewegen. Dit jaar heeft Martin toch niet te klagen zou ik zeggen"
Ha, ha, het was ook grapje op de vierkante mm en alleen bedoelt voor @Michiel De Rooij
@S.Morgenstern
Och gaat 't goed met je?

S. Morgenstern

Oké, dat gemor over Martin in de Giro is dus een grap. Goed om te weten! Ik begreep al niet hoe iemand die Clement in de Giro, Dauphine en Tour op wilde stellen, daar serieus bezwaar mee kon hebben.

wieler4live

Even een vraagje: als jumbo een etappe in de czech tour met bijvoorbeeld olav kooij wordt deze dan bij geschreven bij het wt Team of het development Team?

kelderfan

'@S.Morgenstern
Het blijft wel een reit, dat Martin op 20 september stopt als het goed gaat en mag op 3 oktober weer de volgende GT rijden. Iemand die dat zonder probleem kan, is echt een topper. Dat is een kleine 14 dagen om te herstellen.

S. Morgenstern

Ja, was Martin nu een knecht van wereldklasse geweest, met jaren ervaring op het hoogste niveau..

Laatst gewijzigd
Glorious

Beetje ander nieuws maar niet onbelangrijk voor de ploeg en de toekomst.

https://www.tijd.be/ondernemen/ict/noorse-softwaregroep-visma-landt-in-belgie/10243028.html

ghostwriter

Het zou mooi zijn als het blijkt dat Jumbo-Visma de nieuwe ploeg van Iván García wordt. Dan hebben ze met García en Affini twee grote talenten voor de klassiekerploeg om Van Aert heen aangetrokken. Met verder ook Wynants, Teunissen, Roosen en Eenkhoorn zouden ze een prachtige ploeg hebben voor de kasseienklassiekers van komend jaar.

Gestoorden

Lijkt mij dat het behouden en/of verlengen van Van Aert voor beide sponsors hoog - zowel niet bovenaan - op het verlanglijstje staat. Jumbo en Visma lijken nu een gezamenlijk belang in de Belgische markt te hebben. Wil je deze buitencategorie renner behouden, dan zal de portemonnee getrokken moeten worden. Ik begreep uit de kop (ik heb het artikel niet kunnen lezen) van de Televaag dat er een ware oorlog om zijn handtekening (gaat) plaatsvind(en).

Ik hoop dat Jumbo hem kan behouden en dik kan verlengen, wat een klasbak en genot om naar te kijken!

Rawolf

Ik denk dat als je van Aert wilt behouden je vooral moet investeren in omkadering. Geef hem nu een echte topploeg in de ondersteuning. Milaan san Remo daar is Wout van Aert topfavoriet, welke ploeg krijgt hij mee? 2 echte klassiekerrenners, Jansen en Roosen maar meer niet. Dat betekent met 1 of 2 ondersteunende renners na de Cipressa. En dan gaat Jansen ook nog weg volgend seizoen. Er moet gewoon extra kwaliteit in die voorjaarsselectie naar mijn mening, en dan geen 20 jarige maar bewezen renners.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Gestoorden dat artikel ging over de journalisten die vochten om een hem te spreken en op de gevoelige plaat te leggen, had echt niets te maken met zijn toekomst.

@Glorious het is altijd prettig om te lezen dat het goed gaat met de hoofsponsoren van de ploeg. Beide hebben volgens mij niet te klagen dit jaar.

S. Morgenstern

Jansen, Roosen en Martens zijn toch een prima trein om hem mee aan de voet van de Poggio af te zetten?! Martens heeft dat al talloze keren gedaan in zijn carrière, Jansen vorig jaar nog en Roosen moet daar toch ook wel de kwaliteiten voor hebben. Bouwman en Tolhoek daarvoor tot aan de Cipressa en Lindeman voor het eerste deel van de koers. Prima ploeg toch?

Natuurlijk stukken minder dan het met Teunissen, Dumoulin en Van Emden was geweest, maar voor Sanremo gaat dat echt zijn kansen niet wezenlijk verkleinen. Ik neem verder aan dat Van Aert wel door de huidige situatie heen kan kijken, weet wat de plannen in de winter waren voor zijn koersen en ook beseft dat hij volgend jaar ook zonder Jansen sterke selecties om zich heen zal hebben.

Laatst gewijzigd
Murcia

De filosofie van de ploeg is mbt de voorjaarsklassiekers dat ze een relatief jonge groep talentvolle renners willen laten doorgroeien tot winnaars. Vandaar het halen van Wout en Mike met de ondersteuning van Jansen en Eenkhoorn. Nu komt Affini daar nog bij en wie weet wat ze nog meer uit Dekker kunnen halen. Maar het is duidelijk dat Wout degene is met de meeste kwaliteit en dus de grootste kans op succes in RVV en Roubaix. Als uithangbord voor Jumbo's uitbreiding in België en nu ook de opmars van Visma op de belgische markt zal een verlenging van zijn contract tot 2023 niet lang op zich laten wachten. Verder verwacht ik nog wel een tweetal renners die worden aangetrokken als helpers voor het eendaagse werk, zeker nu Wijnants stopt na april volgend jaar.

Rawolf

Bouwman rijdt niet eens. Martens komt nooit de Cipressa over en in het dal gaan de ogen op Jumbo gericht zijn. Van Aert is de topfavoriet en de selectie reflecteert dat verre van.

In mijn ogen is zowel Groenewegen, van Aert en Klassementen combineren niet haalbaar op termijn. De ploeg staat nu continu in een spreidstand. Als je niet om Groenewegen hoefde te bekommeren had je vdHoorn en vEmden in San Remo kunnen hebben. Groenewegen of WvA zal in de komende 2 jaar naar een andere ploeg gaan of er moet in de ondersteuning meer kwaliteit komen. Renners die je op meerdere terreinen kan inzetten.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Klopt, zes renners natuurlijk maar deze keer! Nog zo'n ongewone situatie extra, waar iedereen vast wel doorheen kan kijken. Wanneer minstens de helft daarvan in de groep naar de voet van de Poggio mag worden verwacht, dan heb je dus een prima selectie. Martens zal dan nu wellicht wat eerder moeten werken, maar dat is iemand die in het verleden al in de eerste groep aan de finish is geëindigd, dus dat lijkt me een uitstekende voor dat werk.

Van der Hoorn en Van Emden had je inderdaad ook hier in kunnen zetten (over renners die je op meerdere terreinen in kan zetten gesproken). De laatste had hier ook gereden met de normale kalender, de eerste zit in de wachtkamer omdat ze denken een betere renner te kunnen halen. Daar kon niet iedereen hier zich in vinden (ze zouden de Nederlandse identiteit mee weggooien), maar als je meer kwaliteit in de breedte eist wel de realiteit.

Laatst gewijzigd
Yeez

Roosen en jansen moeten in staat zijn de poggio over te komen, tolhoek ook. Zeker geen slechte selectie. Zeker als teunissen uitvalt

Rawolf

Roosen en co de Poggio overkomen? Vorig jaar bleef daar een elitegroep van een man of 8 over he

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rawolf wat is het probleem dan... alsof andere ploegen met 5 man in die groep zit. Maak je het probleem niet groter als het is

Rawolf

Ja als WvA bij de voorste afgezet kan worden aan de voet van de Poggio heeft het team goed gewerkt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk dat je met Lindeman, Tolhoek, Martens, Roosen en Jansen een ploeg hebt die daar gewoon toe in staat moet zijn.

1 2 ... 198 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.