'@Sephiroth
Sam Oomen wordt gehaald en is nu al ontevreden, dat hij de TdF moet gaan missen. Dus schrijf die maar op voor de TDF 2021.
Ik denk dat Dylan met 1 specifieke voor hem uit de voeten kan. Hij heeft net als Ewan geen ontspoorde trein nodig.
Dus ik zie het zo in 2021 Roglic &, Dumoulin met Gesink, Kuss en Oomen. Daarnaast Groenewegen, Martin en Van Aert.
Gesink kan Dylan dan ook helpen.
@S.Morgenstern
Jij gaat in de discussie Valter en Vanhoucke eraan voorbij dat Jumbo en nu ook Visma belangen hebben in Belgie.
Met 1 uithangbord volsta je niet.
Maar ik ben 't met je eens dat de GT-verhouding in de TdF moet zijn 5 klimmers + 3 {tijdrijder, sprinter en allrounder}.
Als we weer in de discussie komen over renners die mogelijk komen o.b.v. twitter of Instagram kunnen we voorlopig wel los. Zo is Luke Durbridge onlangs George Bennett en Jos van Emden gaan volgen. 1 en 1 is 2??
Hoop dat de ploeg alles dit jaar gewoon zo snel mogelijk bekend maakt zodat wij als supporters weer kunnen speculeren over volgend seizoen
ROGLIC - BERNAL
DUMOULIN - THOMAS
KRUISWIJK - FROOME
GESINK - VAN BAARLE
KUSS - SIVAKOV / AMADOR
BENNETT - KWIATKOVSKI
MARTIN - ROWE
VAN AERT - CASTROVIEJO / MOSCON / DENNIS
TJV lijkt mij hier op papier een sterkere ploeg te hebben.
5-3 als je het mij vraagt, ben benieuwd naar jullie visie hierop
Die Wout Van Aert is zeker goed bezig en in een trainingsrit doet toch een leuk sprintje. Sagan heeft 't nakijken.
Dat zij Wout gebruiken als uithangbord lijkt mij niet meer dan logisch.
@Yeez
Dat bedoelt @S.Morgenstern ook niet met de uithangborden. Hij kwam zelf met zijn bijdrage, dat er geen 2 uithangborden nodig zijn. Hij bedoelde natuurlijk wel 2, maar met Dumoulin en Van Aert. Groenewegen slaat groen uit.
Wat mij betreft was dit de laatste dag dat ik supporter voor Groenewegen. Hoe hij Jakobsen bewust de hekken in rijdt om te winnen doet voor mij zoveel aan hem af. Ik vond het al een waardeloos omhoog gevallen balletje dat maar zelden sportief gedrag vertoonde, maar met deze actie heeft hij het echt helemaal verpest. Wat mij betreft zo snel mogelijk afscheid van nemen, bah. Echt een smet op het team die gast...
Levensgevaarlijke en oneerlijke actie, Jakobsen had meer snelheid en de ruimte tot Groenewegen de deur dicht doet met een snelheid van boven de 70km/h. Mezgec reed vorig jaar hier toch de snelste sprint ooit?
Wat mij betreft mogen dit soort acties bestraft worden met een maand aan de kant zitten, of het nu opgelegd word door de UCI of de ploeg. Al kan ik me Laporte en Justin Jules in Luxemburg ook nog herinneren. Soortgelijke situatie, Laporte rijdt Jules de hekken in. Daar is Laporte nieteens teruggezet!!! Verschrikkelijk dat er in deze sport perse voldoende media aandacht moet zijn voordat de juiste beslissingen worden genomen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.