Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 202 ... 396 397
Ludi

Belachelijke actie van Groenewegen. Echt walgelijk.

TLJCAMPS

'@Matxin

Even kijken waar iemand hem verdedigt...

Stoempie

Matxin wil een permaban voor een ieder die Groenewegen verdedigt en hij wil ook dat Dylan wordt aangeklaagd voor poging tot doodslag. 😂

S. Morgenstern

Groenewegen schorsen voor zijn overtreding lijkt me op zijn plaats. Groenewegen ontslaan of veroordelen voor een moordaanslag lijken me alleen krankzinnige overreacties. Wellicht dat een ziekte geest daar snel naar neigt, geen idee hoe dat bij je werkt.

diegodon

Matxin is een beetje een drama queen
en ja dit is niet goed te praten domme actie van Dylan!!

Matxin

Er zijn letterlijk mensen aan het vechten voor hun leven door de actie van jullie favoriete sprinter, maar ik ben de dramaqueen. Tuurlijk joh.

Stoempie

Ik denk dat het veel gepaster is om het over Jakobsen te hebben. Naar het schijnt is hij er zeer ernstig aan toe.

Maxtin staat vanaf nu in de permanegeermodus.

S. Morgenstern

Je bent de gevolgen van de crash op een verschrikkelijke manier aan het misbruiken. Echt misselijkmakend! Wat mij betreft ben jij degene die hier een permaban verdient.

Laatst gewijzigd
tendam

'@matxin
Jij hebt geen modus 'nuance'. Leemreize gewond aan vingertop: carriere voorbij. Groenewegen rijdt collega de hekken in: ook carriere voorbij.

Er was ooit Theo Bos, die op de beelden Daryl Impey letterlijk de hekken over leek te smijten. Die fietst nog altijd. Allebei trouwens.

Matxin

Misschien een beetje mind-blowing voor jullie, maar het is gewoon mogelijk om het zowel over de gezondheid van Jakobsen te hebben(die as we speak voor zijn leven aan het vechten is) als over de straffen en gevolgen voor Groenewegen en Jumbo-Visma.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dat doet de rest ook op een normale manier. Jij bent hier op een ongezonde manier heel eng bezig.

Laatst gewijzigd
Lance4eva

Niet best.

Sjonge Jonge

Matxin, misschien een beetje mind-blowing voor jou, maar lijkt me van meer respect getuigen om te duimen dat het goed afloopt voor Jakobsen dan hier te gaan prediken voor het zelfs opheffen van de ploeg Jumbo Visma.
Ik ben geen fanboy (absoluut niet zelfs), maar de strafbepaling voor Groenewegen komt wel als daar de tijd voor is.
Je gedraagt je nu meer als iemand die hier onrust wil stoken en dat siert je absoluut niet.
Ik ga nu verder duimen voor Fabio.

Adrianus en Patrick

'+1 mooi gesproken

Stoempie

Ik duim zeker voor Jakobsen. Idem voor de fotograaf. En ja, ook voor Dylan.

Laatste man

DSQ terecht. Verder hopen dat iedereen er goed vanaf komt. Polen is helaas wel vaker met ellendige valpartijen.

Stoempie

Best veel valpartijen zo vlak na d e corona break. Te fris, te druistig mss...

tdola

Absoluut geen correcte actie van groenewegen, maar laten we nou niet doen alsof dit niet vaker in een sprint gebeurd. Heb wel gekkere acties gezien.
Alleen verschrikkelijk naar hoe jakobsen hier valt en hopelijk loopt t goed voor hem af.
Dit is natuurlijk ook nooit de bedoeling van groenewegen geweest.

Hopelijk snel sterkte voor betrokkenen van groenewegen en tjv.

Yskoud

Einde carriere voor Groenewegen. Hij mag blij zijn als het niet in de bak eindigt.

Stoempie

Doet me pijn dit te posten

https://sporza.be/nl/2020/08/05/poolse-wedstrijddokter-fabio-jakobsen-verkeert-in-levensgevaar~1596652391835/

Laatst gewijzigd
Stoempie

https://sporza.be/nl/2020/08/05/poolse-wedstrijddokter-fabio-jakobsen-verkeert-in-levensgevaar~1596652391835/

Laatst gewijzigd
SnellePelle

https://www.uci.org/inside-uci/press-releases/uci-statement-concerning-dylan-groenewegen-(jumbo-visma)

Stoempie

Niet goed

https://sporza.be/nl/2020/08/05/poolse-wedstrijddokter-fabio-jakobsen-verkeert-in-levensgevaar~1596652391835/

Laatst gewijzigd
Stoempie

Op sporza.be wordt vermeld dat Jakobsen voor zijn leven vecht

Laatst gewijzigd
Stoempie

Op sporza.be wordt vermeld dat Jakobsen voor zijn leven vecht.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 202 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.