Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 218 ... 396 397
goldone123

ben benieuwd wie ze gaan halen een stunt zou jack haig zijn

jvh93

Vorige jaar kwam ook Chris Harper opeens uit de hoge hoed, dus mij mogen ze nog verrassen! (al heeft Harper nog niets dusdanigs laten zien dat hij in het rijtje Kuss, Roglic en Bennett mag)

S. Morgenstern

Ik had niet de ambitie de meest typische Jumbo aanwinst te noemen toch? Valter is een typische Jumbo-renner renner in die zin dat hij uitstekend zou passen in het rijtje reeds aanwezige renners en karakteristieken heeft die overeenkomen met het type renner dat ze regelmatig aantrekken; niet het meest in het oog springende talent geweest met niet de meest gebruikelijke achtergrond.

Dave87

Oke oke de 25 genoemde namen en de 3 renners die je het liefst wilt dat Tjv haalt of bij Tjv blijft:

- Taco van der Hoorn verlengen (goede knecht voor Wout en wss goedkoop).
- Sep Vanmarcke (knaller van een kasseienrenner en geen winnaar dus goed als superknecht voor Wout)
- Jack Haig (toen ik die naam las dacht ik gelijk, JA DOEN!)

Ben benieuwd naar jullie namen ;)

S. Morgenstern

Boasson Hagen, Ben O'Connor en Robert Stannard.

Altijd een zwak gehad voor de eerste, maar vul in plaats daarvan gerust TJVG in met hetzelfde verhaal. Ben O'Conner gun ik een ploeg die alles uit zijn mogelijkheden kan halen, zodat hij zijn belofte van voor zijn crash weer in kan lossen en Stannard vind ik een interessante jonge renner om te volgen.

Van der Hoorn is één van mijn favoriete renners, maar die gun ik een ploeg waar hij meer vrijheid heeft.

Laatst gewijzigd
tendam

Boasson Hagen was ooit een soort Evenepoel. Bijna niet meer voor te stellen.

Rawolf

Dan zeg ik Riabushenko, Polanc en Arndt (:

Polanc omdat er gewoon een Sloveen bijkomt, Arndt voor de sprinttrein en kan ook wel wat toevoegen in de klassiekers. Riabushenko is een razend interessante renner die nog moet ontdekken of hij puncheur wordt of iets anders.

Laatst gewijzigd
goldone123

jack haig zou ik heel blij mee zijn Sébastien Reichenbach zou zou ook een prime aankoop zijn polanc zou ook mooi zijn. gaan we zien

goldone123

oke vraag team ineos vs team jumbo visma wie zouden de meeste mannen hebben in de laaste 5 km? sepp kuss tom dumoulin george bennet steven kruijswijk en primoz roglic ik twijvel alleen over robert gesink.

kelderfan

'@Dave87
Jack Haig {die ik al eens eerder heb gedropt} voor de klimploeg;
Nathan Van Hooydonkck voor de Vlaamse klassiekers;
Luka Mezgec voor de sprinttrein van Dylan Groenewegen.
NB Als die Luka komt dan behoef je Pfingsten niet te verlengen.
Dan kun je nog een renner uit de hoge hoed toveren.
Die Ganna zou natuurlijk een grote vis zijn; derhalve te duur en je hebt al Affini gehaald..

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Gesink zit er in de laatste vijf kilometer natuurlijk niet meer bij. Ik denk dat veel van Froome af gaat hangen. Roglic, Bernal, Thomas, Dumoulin, Kruijswijk, Sivakov en waarschijnlijk ook Bennett/Kuss zitten er nog wel bij tot het echt los gaat. Wanneer Froome zijn niveau haalt zal het meest wel op een gelijkspel uitdraaien tot dat moment en is een 'overwinning' ook niet zo belangrijk. Uiteindelijk gaat het toch om de verhoudingen tussen degenen die kans maken op winst.

Murcia

Nog eentje dan: Tom Pidcock, maatje voor Wout in het veld, goede ondersteuning in het voorjaar en een mooie speldeprik naar INEOS toe. Een Brits toptalent dat voor de concurrent kiest.

goldone123

hoor net dat sivakov beter is als kruijswijk is dat zo?

goldone123

'@kelderfan zou jackhaig niet te duur zijn wat voor salaris zou hij vangen? 4 ton tot 1 mil?

$kedel

Ik denk dat Roglic met Kruijswijk, Dumoulin, Bennet en Kuss een paar geweldige knechten heeft bergop.
Bij Ineos is het op dit moment echt nog niet zo best, en als ze niet met de rem erop rijden hoeft Bernal echt nog niet op Thomas of Froome te rekenen en zouden Sivakov en Castroviejo zomaar de belangrijkste knechten kunnen worden.

Yeez

vanhoucke/valter, van hooydonck/wallays, aime de gendt/keukeleire. En dan van elke 1 😉

Murcia

Wordt gezien als het grootste talent binnen INEOS en daarvoor BMC. Heeft echter nog geen Tour ervaring en de vergelijking met Steven is op dit moment onzinnig. Qua stijl echter wel een andere rijder dan de diesel die Steven is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

En je kan je dit jaar ook niet even in vorm rijden in de Tour... die eerste week moet je er echt meteen staan. Het is al vanaf de eerste dag gewoon lastig. Er zit buiten het rondje in Parijs dit jaar maar 1 echte vlakke etappe in deze editie.

Rawolf

Als knecht is Sivakov wel een groter gevaar dan Steven. Hij heeft de explosiviteit die de andere kopmannen echt onder druk kan zetten.

goldone123

ik denk dat kruijswijk nog wel beter word ga ik wel van uit geld overgens voor de hele ploeg.

kelderfan

'@goldone123
Ja waarschijnlijk wel. Hij kan er wel voor zorgen, dat de kleppers op hoogtestage kunnen in het vroege voorjaar.
@Yeez
Zo op de Belgische tour. Met de combi Van Hooydonck en Keukelaire zou ik heel goed kunnen leven.
Wat de klimmer betreft heeft Vanhoucke mijn voorkeur.

S. Morgenstern

De kopmannen gaan toch al op hoogtestage in het vroege voorjaar?

goldone123

kunnen ze dat wel betalen? overgens gaan ze niet nog een keer op hoogtestage in half augustus 16e?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ze gaan na de Dauphine weer terug naar Tignes volgens mij

kelderfan

Dat zal wel 't probleem worden als die vrouwenploeg er gaat komen. Dat moet toch ergens vandaan komen.

1 2 ... 218 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.