Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 219 ... 396 397
Yeez

De academy en de vrouwenploeg bijten niet in het budget van de mannenploeg. En volgensmij gaan alleen de 6 klimmers op hoogte na de dauphine. Wout doet het bk tijdrijden en martin heeft geen baat bij een hoogtestage.

Fanny

'@ Morgenstern
Ganna is hier al eerder genoemd. Ondenkbaar dat Ineos zo’n talent laat gaan toch?
Inderdaad door mij, maar je weet het niet zeker gezien je ?

AUB geen Vanmarcke. Oude glorie die slechts een enkele maal nog scoort en verder opvalt door pech en valpartijen.
Zal ook een duur prijkaartje aan hangen. Dan liever een jonge goede renner die misschien net zo duur is.
Jack kan mij ook zeer bekoren maar zal wel kopman willen zijn/worden in de GC koersen.
Lijkt mij inderdaad ook dat er een Sloveen bijkomt. Ik gok op Mezgec
Was Nierman niet de ploegleider in het NK van Slovenië en reed hij niet keihard op kop voor Roglic toen Pogacar weg was.
Had geen enkele intentie om zelf te winnen.
Van de Hoorn laat zich nmm te weinig zien en horen in koersen waar hij voor zichzelf kan rijden.. Ook heeft hij zich niet echt verbeterd in de afgelopen jaren.
Jammer, maar helaas. Kan beter naar bv Belgische Pro Team ploeg gaan. Zoals bv Wanty Gobert.

S. Morgenstern

Nee, dat weten we niet zeker, maar ik zie geen reden voor Ineos om afscheid van hem te willen nemen en geen kans voor Jumbo om daar tegenop te bieden.

goldone123

ik bedoel hoe jumbo visma talenten ontwikkeld is jack haig bij jumbo visma op zn plaats kan zomaar een de plusje worden.

goldone123

zo na de dauphine weer hoogtestage weet niet hoe dat allemaal werkt eerlijk gezegd gaan ze dan weer harder trainen om nog beter te worden?>

Fanny

Misschien wil hij zelf wel weg bij Ineos daar men bij Ineos bijna altijd voor een AK in een GC gaat.
Zou toch kunnen? We zullen het wel gaan zien.
Ineos is trouwens altijd heel laat met het vermelden van verlengingen.

Fanny

De Giroploeg zal toch ook nog wel op hoogtestage gaan met een kleine ploeg of is daar geen geld meer voor?
Kan ook zijn dat de renners dit individueel zelf gaan doen in September.
Benieuwd of Groenewegen met zijn sprintploeg in de Giro nog acteert.
Kan weleens een andere ploeg worden met kopman De Plus als die trouwens weer vol aan het trainen is.
Benieuwd wat zijn eerste wedstrijd wordt.

S. Morgenstern

Ganna zit daar perfect, mede ook met zijn baan ambities. Ik zie voor hem geen voordelen bij Jumbo.

$kedel

'@goldone123

Hard trainen zullen ze daar ook doen, maar dan niet per se op hoogte.
Ze willen vooral op hoogte slapen en verblijven zodat de longen zich aanpassen aan de ijle lucht daar, zodat de zuurstofopname tijdelijk efficienter word

Yeez

Dacht ergens te hebben gelezen dat kwiatkowski, sivakov, ganna & hart al verlengd hadden

Rawolf

Ganna dan praat je wel over rond de 1 miljoen denk ik. Zou natuurlijk wel een geweldige aanwinst zijn maar realistisch is anders.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rawolf geloof niet dat die al op 1 miljoen zit. Wat heeft hij al gewonnen op de weg dan?

jvh93

'@fanny
De geruchten mezgec worden idd wel steeds heftiger, mede doordat hij in het sloveens kampioenschap hard op kop reed voor roglic en tevens zijn reservefiets op de jumbo auto stond. Ik zou zijn komst zeker toejuichen!

Rawolf

Ganna heeft al laten zien bij de beste tijdrijders ter wereld te horen. Na zijn focus op de baan word hij vaste waarde in de Tour de France selectie. Baanprestaties zijn ook niet gratis.

Op basis daarvan gok ik dat

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Begrijp niet waarom er opeens zoveel zorgen is om geld voor trainingskampen... die zijn allang van te voren ingeboekt. Maak je daar maar geen zorgen over. Nieuwe aanwinsten gaan niet ten koste van het budget van dit jaar.

Murcia

Het geschatte salaris van Ganna lijkt mij helemaal niet vreemd, want het is INEOS. De enige ploeg die het zich kan veroorloven om maar liefst 5 renners een salaris van meer dan twee miljoen te bieden. Een miljoen voor Ganna is voor hen dan een koopje.

Laatst gewijzigd
$kedel

Laat onze Nederlandse toppers op de baan het maar niet horen, ik denk wel dat Ganna iets meer heeft laten zien op de weg en zeker goed zal verdienen maar echt niet door zijn rijden op de baan.
Ik zou zelf al niet weten welke discipline hij doet, net als bij de nederlanders overigens.

Mezgec zou heel mooi zijn, en ze hebben bij Michelton geen renners meer die het niveau van Mezgec verdienen of nodig hebben.

kelderfan

Helaas geen Van Vleuten want die is op weg naar Movistar

Drutense liefhebber

'@Kelderfan Ik vind het niet zo heel erg. Met Vos heb je een goed kopvrouw die nog hele mooie resultaten behaald. Daarbij dan een aantal jongere talentvolle rensters als Vollering, Swinkels, Koster, Mackaij en Raaijmakers en dan kun je al een heel mooi eerste seizoen draaien lijkt mij.

Bulcke

Omslaan

Fanny

'@Rahimns
Quote: Begrijp niet waarom er opeens zoveel zorgen is om geld voor trainingskampen… die zijn allang van te voren ingeboekt. Maak je daar maar geen zorgen over.

Zo jij weet veel !
Nou @Rahimns, wanneer en waar zijn die trainingshoogtestages dan voor de TdF en met name Giro ?
TdF zal wel weer in Tignes zijn.

goldone123

jan hirt is ook een goeie als ccc stopt is hij misschien een optie.

S. Morgenstern

Koen zal toch wel weten waar die hoogtestage is?

Rahimns stelt enkel dat de hoogtestages voor dit seizoen al geboekt zijn en dus niet nu nog gepland hoeven te worden. Hij zegt niet dat hij exact weet welke hoogtestages waar en wanneer plaatsvinden. Dat laatste hoeft hij ook helemaal niet te weten om te onderbouwen wat hij stelt.

Laatst gewijzigd
Yeez

De klimmers van de giro gaan tussen hongarije en de giro op hoogte. Tolhoek bouwman en foss starten in hongarije. De plus geen idee. De zes klimmers van de tourploeg gaan tussen dauphine en tour nog naar tignes

Yeez

'@fanny en rahim weet inderdaad veel van de ploeg. Die doet (als één van de weinigen hier) geen of nauwelijks aannames.

1 2 ... 219 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.