Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 220 ... 396 397
Rawolf

Tegenwoordig moet je al 2 jaar van tevoren boeken om met zekerheid plek te hebben in de populaire hoogtekamp hotels. Dat is allemaal al lang geregeld ind

aru123

Even heel wat anders ik ben zeer benieuwd wanneer de plus weer in actie komt. Ik hoor helemaal niks over hem...

Stoempie

Ja, tis nogal stilletjes omtrent de Plus. Wil het noodlot niet tarten maar het wordt nog een hele klus om top voorbereid de strijd in Italië te starten.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@ Morgenstern
Ik weet niet waar de hoogtestage voor de Giro is en met Bouwman heb ik geen (media) contact.
Ik heb er niets over gelezen in de media zoals bv interviews in de kranten.
Misschien kun jij het hem vragen want ik heb hem dit jaar nog niet live gezien en gesproken in NL.
De laatste keer dat ik kort met hem gesproken heb was met het EK vorig jaar in Alkmaar.
Het is een leuke, spontane en grappige Achterhoekse jongen (net als Gesink trouwens) die volgens mij als knecht zich altijd volledig inzet voor de kopman/ploeg.
Daarbij kan hij een aardig stukje hard- en tijdrijden en is hij een redelijke klimmer.
Altijd goed voor een grote ronde ondanks dat hij geen uitgesproken talent is.
Ik heb altijd enorme waardering (zwakheid) voor juist de knechten die zich volledig inzetten voor de kopman zonder zelf op de voorgrond te willen treden. Ze zijn en blijven belangrijk voor een ploeg.
En daarom is Bouwman (en daarnaast Gesink en Roglic) één van mijn favorieten geworden bij TJV zoals bv jouw favoriet Taco van de Hoorn die ik overigens een leuke ploeg toewens.

Fanny

Mmm.
De Plus/ Ik weet het niet.
Nog steeds ziekjes ?
Hij zou moeten starten in de TA ( 7/9) die hij echt wel nodig heeft voor de Giro.

peerduell

Is De Plus misschien 'transferziek'?

S. Morgenstern

Want als je bij een ploeg vertrekt verlies je de ambitie om mooie koersen te rijden?

kelderfan

De killer wasps worden nu gevreesd in het peloton en eigenlijk zou ik De Plus daarbij willen zien.
Hij was tenslotte de 1e. TJV-renner die 't liet zien.

Yeez

Ik heb zo mijn ideeën bij de plus, maar ik ga het complotdenken niet teveel aanwakkeren hier...

Rawolf

Ik denk dat de Plus een beetje vaak ziek is, je zou daar het woordje te tussen kunnen zetten.

Yeez

'@rawolf dat is meer de droevige invulling die jij eraan geeft

tendam

De Plus is wel een mysterie inderdaad, op Strava ook helemaal geen trainingen te zien sinds mei (niet dat hij daarvoor zoveel postte, maar in elk geval af en toe). Wel jammer hoor, het zag er vorig jaar zo rooskleurig uit voor de supermarktfusie Jumbo-De Plus.

Stoempie

Zie het als een Plus punt dat je me je zus gunt.

Fanny

'@Rawolf
Ben met je eens dat de Plus vaak ziek is of wordt tijdens de koers. Te is wel een groot woord.
Ik moet het nog zien met de Giro.
Ik laat mij graag verrassen. In ieder geval weinig media nieuws van hem op strava, facebook en instagram.
@Yeez
Ik zou graag van je willen weten welke ideeën dat dan zijn.

goldone123

ben benieuwd of sepp kuss beter is dan george bennet wat denken jullie?

Stoempie

Over 3 weken gezien nog niet denk ik. Mits Bennet nu pijnvrij is.

peerduell

Een uiterst vileine Hugo Camps column in Elsevier (10/08) richting Jumbo Visma en Groenenwegen.Zonder enige vorm van bewijs en uiterst insinuerend.

https://www.elsevierweekblad.nl/opinie/opinie/2020/08/guerrilla-tussen-wielerformaties-niet-nieuw-770627/?&utm_source=elsevierweekblad&utm_medium=nieuwsbrief&utm_campaign=EWO%20-%20augustus%202020&utm_term=EWO%20-%2020200811&utm_content=EW%20Nieuwsbrief%20Oneliner

S. Morgenstern

Hugo Camps heeft waarschijnlijk heimwee naar de goede oude Rabobank tijd, toen het nog heerlijk makkelijk was om in azijn stukjes te spelen met bankiers metaforen.

goldone123

BIJ sepp kuss weet ik het gwn niet gaan we in dauphine zien

Stoempie

Ranzige gast. Steekje los.

kelderfan

Hij geeft wel wat aan. Een beetje te is ook van toepassing.
Ik hoop dat Dylan snel contact zal hebben met toch wel zijn sportvriend Fabio.
Belangrijk is dat Fabio weer helemaal hersteld en dat Dylan dit achter zich kan laten.
Wat Plugge zegt: er moet nu ook snel wat worden gedaan aan de veiligheid en vooral bij het sprinten.
Ik zou zeggen haal 't downhill sprinten uit 't wielrennen en ga strepen zetten langs de boarding, waar renners niet over mogen komen. {maak er een dubbele streep van}

Laatst gewijzigd
Murcia

Camps zou er beter aan doen het aantal flessen wijn te beperken tot een per dag. Dit soort stukjes zijn walgelijk, vol met insuniaties en ook lekker inspelen op de onderbuik. De opmerking over het niet weten wat de oorzaak was van het conflict Post/Raas is zelfs hilarisch. Iedereen weet dat Post de alleenheerser was in het nederlandse wielrennen, totdat uitgerekend Jan Raas zijn voormalig paradepaardje hem met een eigen ploeg uitdaagde. De sneer naar Groenewegen en zijn stijl van sprinten is laag bij de gronds en het trappen van iemand die toch al op de grond ligt. In het kort, Camps mag van mij alles schrijven als columnist maar ik vind dit van een ongelooflijk laag niveau.

Niklas

Hugo Camps neem ik niet serieus. En het lijkt erop dat Elsevier zichzelf niet serieus neemt met zo'n columnist.

Poeksel

Met een uitspraak als "Het is niet nieuw dat Nederlandse wielerformaties er onderling een guerrilla op nahouden. " suggereert hij twee dingen:

1) DQS is Nederlands.
2) Er is ruzie tussen DQS en TJV.

Ik heb niet de indruk dat Camps het wielrennen goed volgt.

Glorious

Vreselijk die Hugo, die zijn eigen frustrerende leven probeert op te vullen met aannames en verzinsels.
En als je goed presteert wekt dat jaloezie op en mensen met een podium kunnen dat dan van zich af schrijven.

1 2 ... 220 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.