Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 221 ... 396 397
S. Morgenstern

Wat onderhuids ongemak zat er al wel tussen de ploegleiding van die ploegen. Althans, uit sommige interviews van Lefevre de laatste anderhalf jaar valt wel te concluderen dat er in ieder geval hem iets irriteert.

Ik betwijfel echter of Camps daar zicht op heeft en het koppelen van dit incident daaraan is sowieso kwalijk.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Kan TJV een rol spelen in de Il Lombardia.
Namens TJV gaan Bennett, Bouwman, Harper, Hofstede, Martens, Tolhoek en Vingegaard.
Alleen Foss ontbreekt in dit rijtje en vooraf wordt met die mannen ook Gran Piemonte gedaan.
Als Bennett zijn form mee neemt uit de Tour de L'Ain, dan wordt 't nog leuk om te volgen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Bennett gaat met zijn huidige vorm altijd een rol spelen, maar voor de winst is hij wegens een gebrek aan explosiviteit niet echt een kanshebber. Moet hij het ook nog doen met weer zo'n c-ploegje. ;)

Laatst gewijzigd
goldone123

hoop dat hij er veilig uitkomt, geen valpartijen etc

goldone123

heb er zo hekel aan.

tendam

Ach ja, vroeger schreef Richard Plugge ook dat soort waardeloze, slecht geïnformeerde columns. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt ;)

Ik gun Bennett wel een mooi resultaat in Lombardije. Die gast was vorig jaar in de Tour en nu ook weer in de vorm van z'n leven, en hij heeft eigenlijk geen uitslagen die daarbij zouden passen.

user26777

"Richard Plugge, directeur van Jumbo-Visma heeft zijn ziel en zaligheid verwed op eindwinst. Hij schuwt ontslagen niet en legt grote druk op ploegleiders en technisch personeel. Er heerst een angstklimaat in de ploeg dat herinnert aan de intimidaties uit de tijd van de Rabobank als wielersponsor."

Dat is nogal een uitspraak/beschuldiging!

Poeksel

Weet iemand of Mike Teunissen al helemaal hersteld is en zaterdag in België rijdt?

goldone123

'@Joaquim Agostinho waar haal je dat vandaan, geloof er overgens helemaal niks van.

user26777

11 augustus 2020 om 12:16

goldone123

nou, druk hebben om iets te hebben hoort er bij ook bij voetbal is dat zo hij overdrijft een beetje lul koek dus.

S. Morgenstern

De tiran Plugge die met zijn druk op Groenewegen mede verantwoordelijk is voor die valpartij is inderdaad nogal een beschuldiging, net als de wieleroorlog die op de achtergrond een rol speelt en het toch al twijfelachtige sprinten waar Groenewegen om bekend zou staan.

Hugo Camps staat niet zonder reden niet bekend om zijn kennis van de dingen die in het hedendaagse wielrennen spelen.

goldone123

heeft hij er werkelijk verstand van of?

goldone123

nvm

goldone123

plugge komt rustig over in interviews als er druk zou zijn zouden de renners niet zo relaxed zijn.

kelderfan

Quote: "Moet hij het ook nog doen met weer zo’n c-ploegje. ;)
C is wel erg mager; als hij Leezer/Van der Hoorn/Lindeman had meegekregen, dan had ik dat ook gezegd;)
Maar voor de winst is weer te veel van het goede. Mathieu wil zich toch een keer tonen. Hij wordt nu een beetje ondergesneeuwd door Wout Van Aert en Evenepoel.

kelderfan

IDL komt met Quote: "Kruijswijk ziet Egan Bernal als de te kloppen man, terwijl Primoz Roglic de beste killer wasp lijkt te zijn. 'Als ik wil dat het team zich voor mij opoffert, zal ik beter moeten zijn dan Primoz. Dat kan ook, daar hebben we de afgelopen maanden uitvoerig over gesproken met elkaar. Het is wederom gebleken dat hij direct na een hoogtestage ontzettend goed rijdt, terwijl Tom Dumoulin en ik wat meer tijd nodig hebben.
Ik heb wel eens gezegd, dat renners wedstrijden nodig voor de koershardheid. Roglic en Van Aert staan er gewoon met alleen training, Kruijswijk geeft 't weergoed aan.

S. Morgenstern

Ja, de kwaliteiten bij zijn ploeggenoten weg zuigende Lindeman is er gelukkig niet bij. Dat moet dan maar de redding zijn!

Nee, ook hier prima knechten. Bennett zal tot aan de finale prima ondersteund kunnen worden en dan hopen dat Vingegaard en Tolhoek hun potentie tonen en hem daar nog wat van dienst kunnen zijn. Hier in tegenstelling tot in Sanremo tenslotte niemand die al meerdere finales in eendagskoersen heeft gereden, maar op zich zou Vingegaard daar de vorm wel voor moeten hem nu.

S. Morgenstern

Mensen hebben je in het verleden regelmatig vertelt dat niet iedereen koersen nodig heeft om er te staan (bijvoorbeeld in de maanden voor de Giro van Roglic). Ondertussen heb je aardig opgepikt dat dat inderdaad zo is.

Yeez

Die column komt een beetje over als koos. Zonder enige kennis van zaken schrijven dat er een schrikbewind is, dat groenewegen al jaren een vuile sprinter is, dat er ontslagen zijn en er druk wordt uitgeoefend... alsof de man een hekel heeft aan rabobank en deze ploeg nog steeds zo beschouwd.

goldone123

ik vond kruijswijk toch wel redelijk goed rijden vgm normaal heeft hij het altijd lastig in dit soort koertjes vgm niet zeker klopt dit of?

kelderfan

Misschien is het Koos wel.
@S.Morgenstern
Dat heb jij verschillende keren geponeerd. Je kunt in dat artikel lezen, dat je er niet zomaar staat. Ook Tom Dumoulin gaf dat duidelijk aan. De 2e. dag had hij 't moeilijk, maar zie de 3e. dag zorgde hij met Bennett voor het verschil.
Kuss is ook zo'n renner, die er niet meteen staat; dus het wordt nu mooi om te zien, dat hij net zover als Bennett is.
Gelukkig is klasbak Van Aert er ook weer bij.

Murcia

Kruijswijk reed gewoon prima afgelopen weekeinde, Hij geeft aan dat er ook bij hem nog wel wat verbetering in zit en misschien zien we dit al deze week. Het enige wat hij gewoon niet meer kan verbeteren is zijn gebrek aan explosiviteit. Bij tempoversnellingen kan hij niet meteen reageren en moet hij stug doordieselen in zijn eigen tempo. Dit is t.o.v. de andere klimmers zijn grootste nadeel.

kelderfan

'@goldone123
Nee want dan heb je Kruijswijk nog niet in volle glorie gezien. Want in de Giro van enige tijd terug reed hij juist zeer aanvallend en kon hij verschillende opponenten uit 't wiel rijden, juist ook op korte steile klimmetjes,
Als hij goed is dan had hij ook meegedaan aan de forcing in de Tour de L'Ain.
Ik denk dat Kruijswijk er staat in de Dauphine.

Laatst gewijzigd
horsm

Ik vond vooral de suggestie dat er sprake is van rivaliteit tussen 2 Nederlandse ploegen potsierlijk.

1 2 ... 221 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.