Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 223 ... 396 397
ghostwriter

Ik hoop dat Kruijswijk met de instelling naar de Tour gaat dat hij na de eerste rustdag in elke zware bergetappe in de aanval probeert te gaan. De concurrenten zullen vooral naar Roglic kijken en vervolgens Dumoulin met een schuin oog in de gaten houden waardoor Kruijswijk waarschijnlijk meer ruimte zal krijgen dan verstandig voor zijn concurrenten is. Natuurlijk zal Kruijswijk daar sterk genoeg voor zijn maar als hij daar niet sterk genoeg voor blijkt te zijn zou hij ook niet sterk genoeg zijn geweest om de Tour met een passieve koersstijl te winnen. Daarbij zal Kruijswijk met zulke aanvallen de ploeg steunen doordat ze dan niet op kop hoeven te rijden en Gesink, Bennett en Kuss zich kunnen sparen.

fudd

https://www.ad.nl/wielrennen/eenkhoorn-twee-jaar-langer-verbonden-aan-succesformatie-van-jumbo-visma~a343acee/

kelderfan

Mooi dat is goed nieuws. Die Pascal Eenkhoorn heeft stappen gemaakt in dit aparte seizoen.
Wie volgt?

jvh93

Ik denk dat we nog niet kunnen zeggen of Pascal echt stappen heeft gemaakt. Hij heeft nog amper gekoerst. Maar ik ben wel blij dat ze hem hebben verlengd zoals hij nu zelf bevestigt aan het AD en op zijn twitter (bericht van De Stentor geretweet).

kelderfan

Hij heeft wel al 5 koersen achter de rug. Die gingen toch redelijk goed met als meetpunt de Omloop.

kelderfan

Is Wout Van Aert een kanjer, ja hij is op zo'n klimmetje ook de baas.

Poeksel

Mooi teamwork ook. Roglic en Dumoulin die ontsnapte renners terughaalden en daarna de boel controleerden.

Laatst gewijzigd
Murcia

Wout is schitterend op dreef, maar ik heb ook vandaag weer van de hele ploeg genoten. Een uitroepteken gezet door van Aert maar een overwinning van het team. Gesink als vanouds en schitterend werk van Primoz die zichzelf voor vandaag opofferde door Uran terug te halen en Tom en Steven die nog even de koers in de laatste kilometer controleerden.
Ik bekijk het van dag tot dag maar het is echt genieten op het ogenblik.

tdola

nr 10, gaat lekker zo, weer dominant team gezien vandaag.
Maar net zoals iedereen hoop ik dat TJV niet te vroeg piekt.

Kleine 2 wkn tussen dauphine en tour is goed om even uit te rusten, nog wat op hoogte en dan hopelijk 3 wkn knallen in de tour.

kelderfan

Ja, waarom te vroeg pieken. In de Dauphine moet je er staan. In de geplande hoogtestage kun je nog puntjes op de i zetten. En dan go, go TJV klimtrein.
Vandaag krijgen van de pluimpjes Tony Martin & Robert Gesink; want die hebben berenwerk verricht.
Tom Dumoulin is goed onderweg en ook Kruijswijk zag er goed uit. {Bennett en Roglic is bekend die zijn goed};
alleen Kuss had nog niet veel in de tank, al zijn die bergritten meer op zijn lijf geschreven,

goldone123

wat kuss deed was ook een kort beurtje primoz roglic heeft zich ook ingehouden voor morgen neem ik aan

goldone123

idd hoogtestage nog iets van 3% beter ze weten wat ze doen komt wel goed.

wieler4live

George Bennett! Ook een hele mooie

Murcia

Sodeju! Nu Bennett met een demonstratie van macht.

tendam

Attila Valter was ook goed...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Deze overwinning is Bennett echt gegund.. ben echt heel blij voor hem.

S. Morgenstern

Stannard ook.

deadelaar

Wat een weelde. De kurk mag van de fles vanavond.

Poeksel

What's next, Kruijswijk die een etappe wint?!

mooiman

Ik gun het Bennett ook zeer. Goed voor zijn moraal, heeft toch wat tegenslagen gekend

TLJCAMPS

Bennett prachtig, indrukwekkend en gegund. Het is het altijd nét niet heb ik het idee bij Bennett, maar nu komt het er de afgelopen weken helemaal uit!

@tendam
Als de geruchten kloppen, gaat Valter volgend jaar rijden in het shirt van FDJ.

Rawolf

Wat een bizarre dag, Die wout van Aert joh dat is de beste wielrenner van t moment. Vergelijkbaar met Sagan in zn jonge jaren. Alles wat hij aanraakt veranderd in goud.

George Bennett bewijst mij ook een dienst, had vanmorgen nog een eurotje op m ingezet aan 1/35 (:. Heb piermonte helaas niet kunnen kijken.

Laatst gewijzigd
goldone123

hoe lang duurt het voor dat je hersteld van zon inspanning iemand enige idee dit is een prima inspanning moet je na gaan als hij in top vorm is.

$kedel

Ik heb nog geprobeerd om wat op van Aert in te zetten maar jammer genoeg was die optie er niet bij Toto:(

Ik denk eigenlijk dat Bennet al jaren op of rond dit niveau zit en hij door de operatie voor zijn zijsteken het nu pas echt kan laten zien.

goldone123

'@$kedel zijsteken had hij dat ook tijdens tour de france? hmm dan is dit dus niet zn top vorm hahaha das een beetje eng xd

1 2 ... 223 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.