Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 224 ... 396 397
FritsvanHoefelen

Die voedingsapp betaalt zich wel uit hรจ?

Fanny

Fantastische overwinning van kopman Bennett ! ๐Ÿ™Œ๐Ÿ˜Š
Het zij hem enorm gegund.
Ook vond ik het een uitstekende teamprestatie door de koers hard te maken voor Bennett.
Met name de knechten Martens en Bouwman reden hard en lang op kop van het peloton.
Van Vingegaard had ik meer verwacht en Tolhoek die ook niet hoefde te knechten werd netjes 11e.

Ook de overwinning van Van Aert was natuurlijk wederom prachtig teamwork !๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜Š
Mooi dat ze voor Van Aert gingen daar hij de komende ritten en TdF als knecht zal rijden voor Roglic, Dumoulin en Kruijswijk.

$kedel

'@goldone123

https://www.wielerflits.nl/nieuws/drie-ribben-verwijderd-bij-george-bennett/

"Als dit werkt, dan opent het veel deuren.โ€

kelderfan

'@S.Morgenstern
Jouw bede is verhoord. Chapeau George Bennett; die zag ik echt niet aankomen. Mathieu blijft balen.
Maar op deze manier winnen is wel heel mooi.
Bij Wout Van Aert raak je er aan gewend; Dylan wordt in deze niet gemist.

kelderfan

'@Fanny
Ik heb helaas na Wout de GP Piemonte gemist; maar jouw bijdrage is prima en ik ben weer helemaal bij.

tendam

Ik weet niet of dit niveau van Bennett per se door die operatie komt... vorig jaar in de Tour reed hij immers ook al zo sterk. Volgens mij was zijn probleem dat hij een volle inspanning niet lang genoeg door kon trekken, dat was vandaag eigenlijk ook het geval (gelukkig wel net lang genoeg).

kelderfan

Ja @tendam
Maar in de Tour de L 'Ain zag je een Bennett die een lange beurt heeft gedaan in de forcing.
@Fanny
George Bennett vertelt, dat juist Harper de forcing voor hem heeft gedaan op 't zwaarste deel.

goldone123

Ik verwacht dus echt dat Roglic redelijk makkelijk te isoleren is iemand zei dit ik dacht van waar haal je dat in eens vandaan xd

kelderfan

'@TijmenCamps
Kun jij een Q&A regelen met de spijtoptanten De Plus en Jansen.
Wat hun beweegt om juist een winnende ploeg te verlaten en waarom.

goldone123

idd wss gaat het om geld daar, geen idee eigelijk

S. Morgenstern

Een hele goede periode met hele goede renners, waarin alles de kant van Jumbo op valt, betekent nog niet dat Jumbo de enige ploeg is waar ze goed bezig zijn. Genoeg ploegen waar renners met zoveel talent ook uitstekend uit de verf zouden komen.

TLJCAMPS

Vandaag ging trouwens ook een gedeelte van de selectie Dwars door het Hageland verkennen.

Ik herkende op foto's en Strava: Timo Roosen, Bert-Jan Lindeman, Pascal Eenkhoorn, Jos van Emden, Pascal Eenkhoorn, Maarten Wynants en Finn Fischer-Black.

Op de (voorlopige) startlijst van de organisatie staan Tom Leezer en Teunissen er nog bij. Van Emden en Fischer-Black dan weer niet. Dan lijkt het me dat Teunissen en Leezer nog niet fit zijn en dus worden vervangen door Van Emden en Fischer-Black.

Wildebert

Begreep uit onbetrouwbare bron, dat toen Bennett via de ploegleiderswagen op de hoogte werd gebracht van de zege van Wout, hij toch weer een steekje voelde. Het zal toch niet weer hรจ, maar hij voelde wat anders. Al kost het me wat ribben uit mijn lijf, winnen wil ik ook. En zo geschiedde. Wat een topdag voor TJV. Congrats!

goldone123

'@wildebert waar haal je dat vandaan?

goldone123

'@wildebert hoop niet dat hij er weer last van heeft

goldone123

of ik begrijp het verkeerd xd

AWestie

Met de huidige relatief matige bezetting voor Lombardije mag je George best opschrijven.

Poeksel

Dank Tijmen. Jammer van Mike.

@AWestie: als kandidaat voor plek 2?

Wildebert

'@Goldone123, geen paniek, bedoelde een steekje van jaloezie op zijn winnende ploegmaten ;)

goldone123

'@wildebert haha dacht ik al ik dacht vraag het maar gwn voor de zekerheid :P

Glorious

Selectie Hageland:

EENKHOORN Pascal
FISHER-BLACK Finn
LINDEMAN Bert-Jan
ROOSEN Timo
VAN DER HOORN Taco
VAN EMDEN Jos
WYNANTS Maarten

Nog geen Teunissen iig.

Jotto-Lumbo

Selectie Hageland.. Jammer dat Teunissen nog niet inzetbaar is, iemand enig idee of hij al aan het trainen is? Verder vind ik het wel een interessante selectie. Nu krijgen Eenkhoorn en Roosen ook de druk als kopman, ben benieuwd hoe ze daar mee om kunnen gaan.

TLJCAMPS

'@Glorious

Dan kloppen mijn ogen gelukkig nog!๐Ÿ˜‰

TLJCAMPS

Mike uploadt ook niet meer op Strava.

Glorious

Zeker weten :)

1 2 ... 224 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.