Fantastische overwinning van kopman Bennett ! 🙌😊
Het zij hem enorm gegund.
Ook vond ik het een uitstekende teamprestatie door de koers hard te maken voor Bennett.
Met name de knechten Martens en Bouwman reden hard en lang op kop van het peloton.
Van Vingegaard had ik meer verwacht en Tolhoek die ook niet hoefde te knechten werd netjes 11e.
Ook de overwinning van Van Aert was natuurlijk wederom prachtig teamwork !👌😊
Mooi dat ze voor Van Aert gingen daar hij de komende ritten en TdF als knecht zal rijden voor Roglic, Dumoulin en Kruijswijk.
Vandaag ging trouwens ook een gedeelte van de selectie Dwars door het Hageland verkennen.
Ik herkende op foto's en Strava: Timo Roosen, Bert-Jan Lindeman, Pascal Eenkhoorn, Jos van Emden, Pascal Eenkhoorn, Maarten Wynants en Finn Fischer-Black.
Op de (voorlopige) startlijst van de organisatie staan Tom Leezer en Teunissen er nog bij. Van Emden en Fischer-Black dan weer niet. Dan lijkt het me dat Teunissen en Leezer nog niet fit zijn en dus worden vervangen door Van Emden en Fischer-Black.
Begreep uit onbetrouwbare bron, dat toen Bennett via de ploegleiderswagen op de hoogte werd gebracht van de zege van Wout, hij toch weer een steekje voelde. Het zal toch niet weer hè, maar hij voelde wat anders. Al kost het me wat ribben uit mijn lijf, winnen wil ik ook. En zo geschiedde. Wat een topdag voor TJV. Congrats!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.