Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 254 ... 396 397
goldone123

das zeker waar 5 dagen nog we krijgen vast nog een bericht van jumbo visma

goldone123

mensen zeggen al dat ze dat faked minder druk dat zou ze todch niet doen?

Murcia

Het enige wat telt is de berichtgeving van de ploeg zelf, Tot zover hebben we geen reden om aan te nemen dat hij niet zal starten. Overigens heeft Gesink op zijn Instagram Stories al laten zien dat hij nu in Monaco is.

Laatst gewijzigd
peerduell

duidelijke taal @goldone123.helemaal mee eens.

goldone123

mijn taal boeit me niet zo heel veel hoop dat het goed komt met roglic.

Koosr1946

'@Yeez
Je vergeet nog een prestatie, het uitvallen van de 2 kopmannen
Misschien toch overgeconcentreerd......
Ik wacht met spanning af hoe het komt
Jullie allemaal sterkte en hoop dat jullie een leuke tour mogen beleven.
Mijn interesse gaat naar de andere ploegen waar nederlanders bij betrokken zijn

goldone123

poeh is tom dumoulin in eens duits?

Glorious

En we zagen Roglic al fietsen met de ploeg. (Insta Gesink)

Stoempie

Nee, een Fransoos. Zoon van die molenaar weetjewel.

Stoempie

Roglic zal zich niet lekker voelen nu. Maar hij heeft nog een dag of 5. Hem kennende staat hij er gewoon. Geen idee of het genoeg is voor 3 weken, maar we gaan hem vast en zeker zien knallen. Ben ik van overtuigd. En een beetje zand in de ogen van concurrenten strooien hoort er gewoon bij

Laatst gewijzigd
Glorious

'@Koosr1946
Je probeert van alles maar feit blijft dat Jumbo gewoon 1 van de beste ploegen ter wereld is, mocht na Kruiswijk ook Roglic uitvallen, dan hebben we met Dumoulin een renner voor een mooie eindklassering met Kuss en Bennett is supervorm. En wat te denken van Wout van Aert in de Tour :)

Verder heeft Jumbo als 1 van de weinige al een monument te pakken en de meeste overwinningen na de herstart. En dat zonder Groenewegen en Teunissen.

goldone123

5 dagen nog ik hoop dat we binnenkort nieuws er over krijgen.

Yeez

'@koos dat mag ook. Als je andere ploegen beter of leuker vindt dan jv, be my guest. Het is mij alleen een raadsel wat je hier dan steeds op alles van jv komt bashen. Heeft de ploeg je iets misdaan? Waardoor heb je een hekel aan ze? En als je dat hebt, waarom kom je dan in hemelsnaam op een fantopic kijken? Bovendien is het uitvallen van de twee kopmannen geen prestatie, maar pech. Hetzelfde wat buchmann en bernal hadden.

goldone123

roglic kennende komt het wel goed hoop ik/

goldone123

roglic kennende komt het wel goed hoop ik/

horsm

Ik heb wel echt de balen van die val van Roglic. Het zou voor het eerst zijn dat een Nederlands team een Tour start met de absolute favoriet in de gelederen. Wanneer is dat eerder gebeurd? Toen Luxemburger Charlie Gaul in een gecombineerd NL-Luxemburgs landenteam reed?

iMrChris

In het verhaal van instagram staat Roglic ook met zijn hoofd voorop voor 'Will we make it into your dream?'.
Velon Tour the France game, ver wacht dat hij gewoon start.

Rawolf

Omslaan

Boasson en Hagen

Sam Oomen nu officieel bevestigd op de Jumbo-Visma instagram.

kelderfan

Het is mooi dat Sam Oomen voor TJV heeft gekozen. Hij moet Laurens De Plus doen vergeten. Dat zal nog een hele klus worden voor de begeleiding om hem op dat niveau te krijgen.

kelderfan

Zeeman tevreden met fitheid Roglic; dus er goede hoop dat hij 't gaat redden. Go, go Primoz Roglic.

tdola

Bron?

molovin

Staat op de Telegraaf. Hij heeft kennelijk de afgelopen dagen wel voluit kunnen trainen.

tdola

https://www.telegraaf.nl/sport/943768771/primoz-roglic-klaar-voor-tour-start-hij-heeft-voluit-getraind

Zie t nu ook. Dus is serieus goed nieuws.

madeinstars

Zoals al verwacht was dat interview met de vrouw van Roglic al een week geleden ofzo afgenomen. Paniekerig gedoe hier.

1 2 ... 254 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.