'@Yeez
Je vergeet nog een prestatie, het uitvallen van de 2 kopmannen
Misschien toch overgeconcentreerd......
Ik wacht met spanning af hoe het komt
Jullie allemaal sterkte en hoop dat jullie een leuke tour mogen beleven.
Mijn interesse gaat naar de andere ploegen waar nederlanders bij betrokken zijn
Roglic zal zich niet lekker voelen nu. Maar hij heeft nog een dag of 5. Hem kennende staat hij er gewoon. Geen idee of het genoeg is voor 3 weken, maar we gaan hem vast en zeker zien knallen. Ben ik van overtuigd. En een beetje zand in de ogen van concurrenten strooien hoort er gewoon bij
'@Koosr1946
Je probeert van alles maar feit blijft dat Jumbo gewoon 1 van de beste ploegen ter wereld is, mocht na Kruiswijk ook Roglic uitvallen, dan hebben we met Dumoulin een renner voor een mooie eindklassering met Kuss en Bennett is supervorm. En wat te denken van Wout van Aert in de Tour :)
Verder heeft Jumbo als 1 van de weinige al een monument te pakken en de meeste overwinningen na de herstart. En dat zonder Groenewegen en Teunissen.
'@koos dat mag ook. Als je andere ploegen beter of leuker vindt dan jv, be my guest. Het is mij alleen een raadsel wat je hier dan steeds op alles van jv komt bashen. Heeft de ploeg je iets misdaan? Waardoor heb je een hekel aan ze? En als je dat hebt, waarom kom je dan in hemelsnaam op een fantopic kijken? Bovendien is het uitvallen van de twee kopmannen geen prestatie, maar pech. Hetzelfde wat buchmann en bernal hadden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.