Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 255 ... 396 397
Stoempie

Paniekerig gedoe?

madeinstars

Toen gister dat interview gepubliceerd werd, dachten er een aantal hier dat Roglic'laatste uurtje had geslagen.

Murcia

Ik had niet anders verwacht, Primoz gaat gewoon goed zijn. Nu is het wel zaak voor hem om slaapmomentjes als in de Dauphine, vallen tijdens een plaspauze op een recht stuk weg niet in de Tour te laten gebeuren.

kelderfan

'@Murcia
Dan heb ik een taak voor je en denk wel aan de 1,5 m.en ook windrichting. Op die stukken {dat wordt allemaal ingecalculeerd} naast hem lopen.
Want dat lijkt mij geen goede zaak, als je voor de 2e. keer gaat vallen tijdens de plaspauze.
@S.Morgenstern
Sam Oomen is definitief gekomen, dan blijft nog de invulling van de Vlaamse kern. Nu Van Hooydonck is gekomen, is er nog een plek voor een 2e. man voor die plek. Ik denk en hoop, dat Jansen, die nu meegaat naar de TdF, dan toch blijft.
Voor de RVV 2021 met Van Aert, Teunissen, Van Hooydonck, Jansen, Roosen, Eenkhoorn en Wynants.
Of eventueel toch Taco van der Hoorn laten blijven.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Jansen blijft niet. Het is niet dat ze per definitie een renner die weg gaat niet in de tour opstellen. Dat geldt alleen in theorie voor De Plus, omdat hij a) en heel belangrijke rol zou hebben gehad en b) naar de directe concurrent gaat. Dat is wat anders dan een knecht voor het vlakke die volgend jaar naar UAE o.i.d. gaat.

Murcia

'@kelderfan, Er zijn een hoop dingen die ik wel zou willen doen maar deze taak laat ik graag aan anderen over. Het is hopelijk wel een wake-up call voor hem geweest want je zult hierdoor maar de Tour missen.

Glorious

He gelukkig van Roglic.
Die wijfen moeten zich ook nergens mee bemoeien..

tendam

'@madeinstars
Ik denk niet dat z'n laatste uur heeft geslagen, ik zeg wel dat hij het niveau wat hij had in de Dauphiné vermoedelijk niet meer zal hebben. Dat kan nog steeds genoeg zijn om een heel eind mee te komen.

Wat betreft De Plus: die is gewoon niet in vorm. Heeft nog geen koers gereden. Ik snap niet waarom mensen hem dan in de Tourploeg verwachten.

Murcia

In: Oomen, Leemreize, Dekker, Affini, van Hooydonck

Uit: Lindeman, Martens, van der Hoorn, Leezer, de Plus (nog niet bevestigd), Jansen(nog niet bevestigd) en Wijnants (na Parijs-Roubaix)

Tenzij men nog een plek gaat opvullen met een renner vanuit de opleidingsploeg, mogen we nog een of twee versterkingen verwelkomen denk ik.

goldone123

ben blij dat er niks aan de hand is wat word wel lastig idd maar ik denk niet dat hij er ver af zit van die form

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Murcia
TJV had met de boete van 50.000,00 geen enkele moeite; dus je zult wel gelijk hebben met een of twee versterkingen.

Witte Trui

'@ Murcia; één renner moet nog aangekondigd worden, maar zou al getekend hebben (n.a.v. publicatie anderhalve week geleden). Daarnaast is er plek voor nog één nieuwe renner. Wanneer die niet gecontracteerd wordt, komt v.d. Hoorn nog in aanmerking voor een verlenging.

serieus goed nieuws dat Roglic in staat is te starten en momenteel dus weer volop belastbaar is.

jvh93

Man man man wat een onzin redenering weer. geen moeite met 50.000 euro boete, dus er zouden nog wel twee man bijkomen. sjongejongejonge.

Als je even reeel kijkt zie je dat er momenteel 21 renners bevestigd onder contract staan komend seizoen. Tel daarbij de contractverlengingen van Eenkhoorn, Hofstede, Pfingsten Roosen en martin bij op en je zit op 26 man (inclusief de na het voorjaar stoppende wynants). Hier komt dus zeker nog 1 renner bij, maar aangezien wynants stopt naar alle waarschijnlijkheid 2 (tenzij ze halverwege het seizoen iemand vanuit het developmentteam doorschuiven).

Aangezien ze dit jaar redelijk vlot en regelmatig zijn met het bekendmaken verwacht ik niet dat we nog enorm lang Hoeven te wachten op nieuwe bekendmakingen.

kelderfan

Man, oh man. Die 50 duizend is dus peanuts. Dan zou ik als UCI die boete maar verhogen naar 100 duizend. Dan bedenkt een ploeg zich wel 2 keer om een verplichte koers niet te rijden.

jvh93

Ik zeg niet dat 50000 euro peanuts is, maar dat het niks te maken heeft met een renner meer of minder komend seizoen. Maar lezen blijkt nog steeds even moeilijk.

kelderfan

'@jvh93
Kennelijk heb jij nog steeds moeite met lezen, want ik reageer op @Murcia. En jij begint met 50.000 en man oh man.
Ik kan die combinatie niet leggen.
Update: de boete is niet zo hoog, maar tussen de 10.000 en 15.000 CHF.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Daarnaast bespaard de ploeg ook veel geld door niet te gaan... dus uiteindelijk zal de schade wel meevallen. De ploeg heeft er gewoon voor gekozen om hun personeel wat rust te gunnen (mechaniekers, verzorgers en verdere omkadering). Ik kan dat alleen maar waarderen. Je moet op een gegeven moment mensen ook rust kunnen geven. Goed nieuws verder over Roglic. (het interview met zijn vrouw was wel degelijk gisteren, alleen is zij sinds vorige week niet meer bij de ploeg in de buurt geweest dus had zijn niet alle recente info). Verder gewoon maar afwachten hoe Roglic er werkelijk voor staat, dat zal snel genoeg bekend zijn want heel veel ruimte om je te verstoppen in de eerste week is er niet.

Verder top dat Oomen nu ook officieel is bevestigd, een prima aanwinst die bij TJV weer kan werken richting zijn oude niveau en hopelijk nog een stapje extra kan maken. Nu even een paar dagen rust een toewerken naar 3 weken topwielrennen.

deharderpeter

Bij Ineos zijn Sivakov en Geoghegan Hart einde contract toch ? 1 van de 2 binen halen zou top zijn voor TJV.

tdola

Dat zou top zijn idd, en vooral ook onmogelijk gezien budget (Kelderman, Philipsen).

Yeez

Sivakov en hart gaan gewoon verlengen lijkt me. bovendien niet haalbaar inderdaad. Nog maximaal 2 namen zouden komen als je het wf artikel moet geloven. Roosen eenkhoorn martin pfingsten en hofstede verlengen plus de 21 die je nu hebt maakt 28

tendam

Ik zou Evenepoel halen, en hem dan laten knechten voor Roglic. Leuk voor de discussies op Wielerflits!

madeinstars

Mij lijken Valgren of Keukelaire wel wat voor de klassiekerploeg.

molovin

'@tendam, en om Wuyts te horen briesen :) Kan die mooi samen met Van Aert voor Roglic knechten in de tour :)

TLJCAMPS

'@deharderpeter

Betaal jij ff?😂

Yeez

Ook valgren lijkt mij geen goedkope jongen. Je moet nu kijken naar de renners die weg moeten (lindeman leezer vd hoorn). Ik zou een type Aime de Gendt/Vermeersch halen en nog een jonge getalenteerde klimmer.

1 2 ... 255 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.