'@Murcia
Dan heb ik een taak voor je en denk wel aan de 1,5 m.en ook windrichting. Op die stukken {dat wordt allemaal ingecalculeerd} naast hem lopen.
Want dat lijkt mij geen goede zaak, als je voor de 2e. keer gaat vallen tijdens de plaspauze.
@S.Morgenstern
Sam Oomen is definitief gekomen, dan blijft nog de invulling van de Vlaamse kern. Nu Van Hooydonck is gekomen, is er nog een plek voor een 2e. man voor die plek. Ik denk en hoop, dat Jansen, die nu meegaat naar de TdF, dan toch blijft.
Voor de RVV 2021 met Van Aert, Teunissen, Van Hooydonck, Jansen, Roosen, Eenkhoorn en Wynants.
Of eventueel toch Taco van der Hoorn laten blijven.
Jansen blijft niet. Het is niet dat ze per definitie een renner die weg gaat niet in de tour opstellen. Dat geldt alleen in theorie voor De Plus, omdat hij a) en heel belangrijke rol zou hebben gehad en b) naar de directe concurrent gaat. Dat is wat anders dan een knecht voor het vlakke die volgend jaar naar UAE o.i.d. gaat.
'@madeinstars
Ik denk niet dat z'n laatste uur heeft geslagen, ik zeg wel dat hij het niveau wat hij had in de Dauphiné vermoedelijk niet meer zal hebben. Dat kan nog steeds genoeg zijn om een heel eind mee te komen.
Wat betreft De Plus: die is gewoon niet in vorm. Heeft nog geen koers gereden. Ik snap niet waarom mensen hem dan in de Tourploeg verwachten.
In: Oomen, Leemreize, Dekker, Affini, van Hooydonck
Uit: Lindeman, Martens, van der Hoorn, Leezer, de Plus (nog niet bevestigd), Jansen(nog niet bevestigd) en Wijnants (na Parijs-Roubaix)
Tenzij men nog een plek gaat opvullen met een renner vanuit de opleidingsploeg, mogen we nog een of twee versterkingen verwelkomen denk ik.
'@ Murcia; één renner moet nog aangekondigd worden, maar zou al getekend hebben (n.a.v. publicatie anderhalve week geleden). Daarnaast is er plek voor nog één nieuwe renner. Wanneer die niet gecontracteerd wordt, komt v.d. Hoorn nog in aanmerking voor een verlenging.
serieus goed nieuws dat Roglic in staat is te starten en momenteel dus weer volop belastbaar is.
Man man man wat een onzin redenering weer. geen moeite met 50.000 euro boete, dus er zouden nog wel twee man bijkomen. sjongejongejonge.
Als je even reeel kijkt zie je dat er momenteel 21 renners bevestigd onder contract staan komend seizoen. Tel daarbij de contractverlengingen van Eenkhoorn, Hofstede, Pfingsten Roosen en martin bij op en je zit op 26 man (inclusief de na het voorjaar stoppende wynants). Hier komt dus zeker nog 1 renner bij, maar aangezien wynants stopt naar alle waarschijnlijkheid 2 (tenzij ze halverwege het seizoen iemand vanuit het developmentteam doorschuiven).
Aangezien ze dit jaar redelijk vlot en regelmatig zijn met het bekendmaken verwacht ik niet dat we nog enorm lang Hoeven te wachten op nieuwe bekendmakingen.
Daarnaast bespaard de ploeg ook veel geld door niet te gaan... dus uiteindelijk zal de schade wel meevallen. De ploeg heeft er gewoon voor gekozen om hun personeel wat rust te gunnen (mechaniekers, verzorgers en verdere omkadering). Ik kan dat alleen maar waarderen. Je moet op een gegeven moment mensen ook rust kunnen geven. Goed nieuws verder over Roglic. (het interview met zijn vrouw was wel degelijk gisteren, alleen is zij sinds vorige week niet meer bij de ploeg in de buurt geweest dus had zijn niet alle recente info). Verder gewoon maar afwachten hoe Roglic er werkelijk voor staat, dat zal snel genoeg bekend zijn want heel veel ruimte om je te verstoppen in de eerste week is er niet.
Verder top dat Oomen nu ook officieel is bevestigd, een prima aanwinst die bij TJV weer kan werken richting zijn oude niveau en hopelijk nog een stapje extra kan maken. Nu even een paar dagen rust een toewerken naar 3 weken topwielrennen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.