Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 256 ... 396 397
kelderfan

Leuk TJV is opeens weer armlastig maar @Yeez je hebt gelijk met Gianni Vermeersch, die in tegenstelling tot de ploeg wel heeft gefietst in Bretange en 13e. wordt na jawel Eekhoff.
Die Valgren is zeker een dure jongen; dan lijkt mij Vermeersch een stuk voordeliger en dat is wat Jumbo nastreeft.
@dehardepeter
Gelukkig behoef je niet te betalen, want Tao Geoghegan Hart staat ook op mijn lijstje. Als Ineos een van mijn favo's weghaalt, dan lijkt 't mij een goede en haalbare zet om die Tao halen.

Laatst gewijzigd
Wijon

Nou het is officieel. Super knecht.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200825_95596906

WvA:
''Mijn rol zal dienend zijn. Ik ben goed genoeg bergop om lang mee te gaan en zo in de finales de kopmannen te helpen. In de sprintetappes zal ik de kopmannen uit de gevarenzone moeten houden tijdens de hectische finales. De Tour is zo lang en zo zwaar dat je spaarzaam moet zijn met je krachten''.

TLJCAMPS

In een interview met Sporza na het BK tijdrijden zei die nog dat ie kansen kreeg in sommige "sprint"-ritten

gardeyn

Quote: Leuk TJV is opeens weer armlastig

Als Lawless bij Ineos wordt doorgeselecteerd hebben ze toch ook niet ineens budget om hem te vervangen door Ackermann

tendam

Ineos heeft dat budget wel, dat is een slecht voorbeeld.

S. Morgenstern

Nee, ook Ineos heeft niet het budget om zijn volledige selectie te vullen met kopmannen en heeft ook altijd grote vertrekkers (Wiggins, Porte, Landa, Poels, Froome) staan tegenover de grote aankopen die ze doen.

Rawolf

Van de 5 vertrekkers die je noemt gingen/gaan er 4 weg omdat ze zelf alleen kopman willen zijn in de Tour en geen budgetaire kwestie.

gardeyn

'@rawolf: dat is het punt niet.

Een kleinverdiener kan niet vervangen worden door een grootverdiener, als het budget gelijk blijft. Dus een vervanger van de drie vertrekkers bij Jumbo moet in dezelfde prijsklasse gezocht worden. Of wellicht een talentvolle jongeling die een of twee jaar in z'n carrière wil investeren door met minder genoegen te nemen, maar daarna gaat cashen.

S. Morgenstern

Van de 5 vertrekkers die je noemt gingen/gaan er 4 weg omdat ze zelf alleen kopman willen zijn in de Tour en geen budgetaire kwestie.

Hun vertrek bood ruimte om nieuwe toppers te halen, dat is het budgettaire punt. Het maakt niet uit waarom Froome vertrekt, dat hij vertrekt gaf Ineos vijf miljoen speelruimte voor hun selectie van volgend jaar.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Ik verwacht geen grote verrassing meer.

Wellicht nog een renner van het type Lindeman of Bouwman dat op meerdere terreinen zijn werk kan doen.
Maar ik denk geen uitgesproken klimmer of klassiekerrenner.

Overigens denk ik dat de ploeg het qua versterkingen al met al niet slecht gedaan heeft.

Met Affini, Leemreize en met name Oomen hebben ze toch zeker een aantal renners waar ze de komende jaren mee voort kunnen, de aanwas van een nieuwe 'harde kern' zogezegd.
Mannen die het stokje van de toch al oudere renners als Gesink, Kruijswijk, en meesterknechten als Martin en Wynants e.a. kunnen overnemen.

Laatst gewijzigd
Murcia

Qua klimmers verwacht ik ook geen nieuwe renners. Harper en Foss moeten zich verder doorontwikkelen en Oomen is de vervanger van Laurens. Ik denk nog steeds dat er een renner voor de trein van Groenewegen bijkomt en nog een renner voor de voorjaarskern rondom Wout en Mike.

wieler4live

Ik hoop echt dat Mezgec komt was vandaag ook weer heel erg goed zou een goede man zijn om de sprints aantrekken voor dylan (als die weer op niveau kan komen vooral mentaal.) en kan in de kleinere rondje en lastigere finales zijn eigending doen.

Murcia

Klopt, en een landgenoot voor Roglic is ook nooit weg. Hij zou inderdaad ook perfect voor de sprinttrein zijn en een goede loods voor de kopman (rol Leezer) in de hectische finales van de vlakke etappes in een grote ronde.
Dillier is nog steeds mijn eerste keus voor de klassieker kern.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan de ploeg is niet armlastig, maar alle kopmannen liggen al vast en ook de tweede lijn is verlengd. Voor jansen en de plus zijn van hooydonck en oomen gehaald. Verder lijkt affini mij ook niet de goedkoopste, met het oog op de toekomst. Als al je toppers al vastliggen + de tweede lijn, dan denk ik dat er niet veel geld meer over is voor die laatste plek(jes)

tendam

'@morgenstern
Bij Ineos is het meer een kwestie van of renners er willen rijden. In principe kunnen ze iedereen betalen.

Stoempie

Mezgec zou top zijn. En Ben Hermans natuurlijk. Wat een klasbak.

S. Morgenstern

Ineos geeft ze geen onbeperkt geldpotje zover ik weet, dus volgens mij is daar momenteel geen sprake van. Ze halen ook lang niet ieder talent binnen waar ze achteraan gaan, wat wel zo zou zijn wanneer ze de mogelijkheden hadden om altijd veel meer te bieden dan anderen. Zelfs Ineos met zijn giga budget is genoodzaakt om keuzes te maken en kan bijvoorbeeld niet achter beide Yates broers tegelijk aan.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Komt een man bij de dokter...

ti-raleigh

Zaterdag gelijk gas erop. Jezelf in de wedstrijd fietsen. Er zouden zomaar breukjes kunnen ontstaan. Misschien kan je al wat tijd pakken op Ineoseenheden. Zondag De Gendtachtige heren 10 minuten laten wegfietsen. Hopen dat die het geel willen verdedigen tot in laatste week. Zou mooi scenario zijn, maar of andere ploegen het daar mee eens zijn.

horsm

'@wijon leuk interview met Van Aert. Wat een klasbak, zeg. Ongelofelijk.

WielerFan

Tony Martin verlengt tot 2022.

Bron: Instagram Tony Martin

wieler4live

Mooi nieuws zag het ook net precies zeer belangrijke schakel in grote ronden

jvh93

2 jaar! die had ik niet aan zien komen. Heel erg goed nieuws!

ronnyvangemert

iemand tips om 15 man te kiezen voor mijn tourpool?

Glorious

Mooi voor Tony en Jumbo, heerlijke knecht!

1 2 ... 256 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.