Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 258 ... 396 397
goldone123

idd denk je dat ze verwachten dat kuss gaat aanvallen? zou een goeie set kunnen zijn ben erg benieuwd nog 2 dagen

peerduell

Game, set and match voor Kuss?

goldone123

zekers :P

Rahim Vlasblom
admin

Onzin... Kuss gaat echt niet aanvallen. Dat slaat echt nergens op. Misschien dat hij in de 3e week mee zal gaan als vooruitgeschoven pion maar dat is dan ook alles.

horsm

'@Rahims ook geen prikje om Ineos op kop te dwingen?

SnellePelle

Ik zou de 1e juist een knecht vooruit sturen In een klein groepje. Zo hoeven ze niet te achtervolgen en de knecht blijft voor in het klassement als de groep veel voorsprong pakt. Zolang ze zelf de trui niet pakken hoeven ze de 1e week niet te controleren.
Dat komt dan week 2 en 3 wel.

SnellePelle

*de 1e dagen

tendam

Ik verwacht het ook niet hoor, maar aangezien Ineos waarschijnlijk wat opportunistischer gaat rijden is een renner als Kuss ook bruikbaar om mee te springen, ipv alleen maar gaten dicht te rijden. Dat is voor iedereen leuker, ook voor hemzelf.

Glorious

Olav Kooij naar de hoofdmacht Jumbo. (1 juli 2021)

Laatst gewijzigd
jvh93

Wel pas vanaf 1 juli dus zou dit betekenen dat ze wynants tot 1 juli onder contract houden om vervolgens met Kooij dat 27e plekje op te vullen?

Wel interessant trouwens dat ze komend seizoen dus opeens 3 sprinters (Groenewegen, Dekker en Kooij).

Yeez

Gok dat dekker meer naar de klassiekers gaat. Kooij inderdaad op de plek van wynants, zodat ze 27 renners houden! Wel een erg groot talent, heel benieuwd naar!

Rahim Vlasblom
admin

'@horsm in de eerste week? Nee dat zie ik niet snel gebeuren, misschien alleen als de wedstrijd erom vraagt dat hij meespringt maar niet puur in de aanval. Ze gaan eerst gewoon hun kopmannen beschermen en die heelhuids door die eerste hectische week leiden. Iedereen is dan nog fris en denkt dan nog de Tour te kunnen winnen.

Rahim Vlasblom
admin

Ze hebben wel straks meer echte afmakers... Dekker en Kooy kunnen een wedstrijd gewoon winnen door hun snelheid en dat is wel lekker. Je hebt gewoon meer mogelijkheden. Kijkend nu naar de transfers gaat de ploeg echt weer sterker worden, dit zijn echt hele mooie transfers.

Fanny

Selectie voor de ronde Hongarije is ook bekend (PCS).
Start zaterdag.
Mooi ploegje. Kijken of hier resultaten gehaald kunnen worden voor diverse renners.

61 BOUWMAN Koen
62 FOSS Tobias
63 HOFSTEDE Lennard
64 HARPER Chris
65 LINDEMAN Bert-Jan
66 TOLHOEK Antwan

Laatst gewijzigd
tdola

Dus nu uit:
De plus
Jansen
Leezer
Lindeman
Martens
Vd hoorn
Wijnants na Parijs roubaix

In
Oomen
Leemreize
Affini
Dekker
Van hooydonk
Kooij halverwege seizoen

De laatste leek niet echt in wielerflits artikel naar voren te komen en verbaasd me ook wel, nog jong. Maar misschien 1e halve seizoen gewoon erin komen.
Er komt dus iig nog 1 transfer en evt 2. Ligt eraan of ze met 27 of 28 renners gaan werken.
Ook nog even afwachten of pfingsten verlengt.

Als dekker /van hooydonk vervangers zijn voor jansen /vd hoorn heb je niemand klassiekers meer nodig.
Verwacht iig nog iemand voor in een sprinttrein , mgl nog combi klassieker/hardrijder/sprintaantrekker !?

madeinstars

Er wordt ook wel wat krampachtig gedaan over dat 'controleren' van de koers. Dat heeft Skyneos jaren gedaan door gewoon de eerste 150 km Luke Rowe rustig op kop te laten rijden. Dat kan Jumbo ook prima doen met Tony Martin. De afgelopen jaren heeft duidelijk uitgewezen dat als je de sterkste ploeg in koers bent, de beste manier om de tour te winnen is door te controleren. Niet door gekke dingen te doen als mannetjes vooruit te sturen of wat dan ook.

burdincurutcheta

Als Dekker/Van Hooydonck de vervangers zijn van Jansen/Van der Hoorn dan ga je er in de klassiekers op achteruit waar je net daar versterking nodig hebt. Nog één versterking die minimaal het niveau Jansen haalt lijkt me noodzakelijk. Denk aan jongens als Durbridge, Dillier, Vanmaercke ...

Yeez

Waarom ga je daarmee achteruit? Je hebt v aert teunissen eenkhoorn en roosen? Van hooydonck zit op een goed niveau in de klassiekers (waar jansen ook nog nooit iets van een hoog niveau heeft laten zien) en ook dekker moet daar naartoe kunnen groeien.

madeinstars

Van der Hoorn wordt sowieso wel flink overschat door velen hier. Geweldige renner voor het procontinentale circuit, maar ook niet meer dan dat.

Cyclekiller

'@SnellePelle. TJV moet initiatief tonen. Movistar doet dat vaak. Altijd iemand mee in de kopgroep. Andere teams moeten dan anticiperen. Prima tactiek. TJV heeft er de ploeg voor, lijkt mij.

Yeez

Met zo’n team kun je beter voor totale controle gaan, zoals ineos de laatste 8 jaar 7 keer de tour heeft gewonnen

KJP

'@Yeez
Jansen is voorlopig natuurlijk wel echt gewoon vele malen sterker dan van Hooydonck. Dat had jij voordat er van shirtje geruild werd natuurlijk ook gewoon gevonden. Dekker is een hele leuke belofte, maar zal nog door moeten groeien. Vooralsnog is de klassiekerkern er niet op vooruit gegaan als je naar 2021 kijkt. Maar mocht Dekker doorgroeien dan kan dat op lange termijn natuurlijk wel zo zijn. Ook van Hooydonck kan zich natuurlijk gewoon ontwikkelen nog.

horsm

Het vertrek van Vd Hoorn is nog niet zeker, toch? Op het lijstje van Tdola staan ook 7 vertrekkers en maar 6 inkomens.

@Rahimns, hmm, ok, ik zie Kuss eigenlijk ook niet in de aanval als ik er bij nadenk. Het was meer wishful thinking. Weinig renners rijden zo mooi weg uit een kopgroep en weinigen hebben zo'n stralende manier van winnend over de finish rijden als Kuss. Ik vond zijn overwinningen in Colorado, de Vuelta en de Dauphine echt om door een ringetje te halen.

S. Morgenstern

Eenkhoorn zal waarschijnlijk doorschuiven naar de plek van Jansen. Van Hooydonck en Affini naar die van Eenkhoorn en Van der Hoorn. Zoals ze eigenlijk een renner voor de Ardennen zochten, maar in Vingegaard de kwaliteiten zien om daar uit te groeien tot kopman, kan er ook voor Vlaanderen uitstekend intern een 'opvolger' van Jansen gevonden zijn. De voorjaarskern blijft in ieder geval ook volgend jaar een hele goede groep, waar geen versterking voor nodig is.

Laatst gewijzigd
KJP

Daar ben ik het zeker mee eens hoor. Van Aert is gewoon de beste kopman die je kan wensen, Teunissen een hele goede schaduwkopman die vroeg kan openen, en de jongens daar net achter moeten die twee in ieder geval af kunnen zetten tot in de laatste 50 kilometer. Maar ik vind wel gewoon dat Jansen ook een hele goede was om naast Teunissen nog uitgespeeld te kunnen worden in finales. Dus je levert er op dit moment wel iets op in, want Amund is gewoon een enorm sterke beer.

Vingegaard wel benieuwd naar, lijkt op dit moment voor mij toch nog steeds een stukje power te missen, dus ben erg benieuwd of dat inderdaad gaat komen. De punch lijkt hij in ieder geval wel te hebben, dus als de inhoud daar nog bij komt kan hij wel een leuke rol gaan spelen.

1 2 ... 258 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.