Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 267 ... 396 397
tendam

Alsof Kooij daar die ronde gaat winnen. Who cares.

S. Morgenstern

Bouwman was ooit heel lekker bezig in die koers, dus moet alles wat er daar gebeurd op de een of andere manier gerelateerd worden aan zijn jammerlijke afwezigheid.

aru123

Wout van Aert vandaag monsterlijk goed, maar is hij niet te goed? In interviews voorafgaand aan de tour is er door de leiding van JV en wout zelf aangegeven dat het de bedoeling was om direct bij de herstart van de competitie goed te zijn. Nou dat is gelukt met winst in san remo en de strade, maar vervolgens was het plan om dan iets minder te zijn in de dauphine en 1e week tour om in week 2 en 3 te knallen. Vervolgens moest de hoogvorm uit week 2 en 3 worden doorgetrokken naar de klassiekers. Als wout nu nog beter wordt richting eind tour dan.... pfoe wat een renner.

xistnc

Bizar dat de juniorenploeg 5e wordt in de Settimana.

Rawolf

'@xistnc, vebaast mij niks. De WT ploegen die daaronder eindigen dat zijn of pocketklimmers of C-renners. Jumbo heeft daar met een goeie Eenkhoorn, vdHoorn en FFB toch wel een paar motoren die de rest op sleeptouw kunnen nemen.

Fanny

'@Kelderfan
Bouwman had misschien beter hier kunnen rijden dan in Hongarije (voorbereidingskoers voor de Giro).
In de Coppa e Bartali zat in ieder geval een TTT wat hem ligt.
Maarja, coronabubbel hé.
Morgen dus de zware slotrit in Hongarije.
Deze Tour de Hongrie lijkt mij ideaal op het lijf geschreven van Tolhoek omdat er geen ITT in zat met een koninginnenrit van 12,5 km á 5,5%.
Hofsstede op 3 sec en Harper op 9 sec met redelijke kansen voor het AK.
De rest van TJV tw Bouwman, Foss, Lindeman en Tolhoek op slechts 12 sec in een hele grote groep.
Het wordt meteen aanvallen in het begin (direct bergop) voor de kopgroep van de dag die het misschien tot het eind vol kan houden.
Onderweg weer 3x sprint met boniseconden.

Fantastische overwinning van klasbak Roglic na uitstekend teamwerk van de ploeg.
Mooi dat Dumoulin na overleg met Roglic het sein gaf harder voorop te gaan rijden met een sterke Kuss om sommige klassementsrenners te laten lossen.
Knap dat Dumoulin er zelf nog net aan kon blijven hangen.
Die gaat in de derde week pas echt goed zijn.
Goed dat er morgen een relatieve rustige dag is, maar dat is juist oppassen om geen tijd te laten liggen.
Komt dus goed uit dat DQS nog even de gele trui behoudt en dus op kop zal gaan rijden.

Laatst gewijzigd
madeinstars

'@rawolf en sprinters zijn traditioneel ook altijd goed in TTT... zeker zo'n korte.

kelderfan

'@Fanny
Tom Dumoulin had 't knap lastig met de tempoversnelling van Sepp Kuss. Je vergeet ook Wout Van Aert en Tony Martin te noemen. die het voorbereidende werk hebben gedaan. Daarbij mag nog eens gezegd worden, dat Van Aert voor mij een openbaring is. Die wordt met de dag sterker en beter bergop. George Bennett komt terug van een valpartij in de 1e. rit.
En dan neemt Wout 't even over en hoe. Die gaf even zijn visite-kaartje af voor de Vlaamse klassiekers.
Maar al met al heeft 't team 't heel goed gedaan. Ineos liet zich mooi in de kaart kijken. Bernal zal alleen en dan is het wel duidelijk waarom Laurens De Plus door Ineos wordt gehaald.
Maar wat ik jammer vind, is dat Wout Van Aert en Mike Teunissen geen vervanger voor Jansen erbij krijgen. Dat is een gemiste kans voor TJV.

Stoempie

Ja. Het kon minder.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan volgens mij heb je dan een transfer gemist

Laatst gewijzigd
tdola

Over transfers.
5 weg de plus, jansen, lindeman, vd hoorn en leezer.
5 erbij Affini, van hooydonk, oomen, dekker en Leemreize.

Dan martens en wijnants halverwege weg en Kooij halverwege erbij. Lijkt idd nog dev renner erbij in loop 2021.

Klopte t wielerflits artikel niet helemaal.
Zou best graag nog een sprintaantrekker erbij zien (type mezgec ) of sterke klassieker knecht. Maar lijkt er dus niet op.

Super roglic vandaag. Dumoulin op hangen en wurgen maar wel stand gehouden iig. Martin, van aert en kuss zichtbaar superwerk. Martin kon dit mogelijk wel doen omdat eerder jansen wellicht er was. En gesink vast ook werk gedaan. Bennett misschien nog iets herstellen. Hopelijk weekend weer top.

kelderfan

Ja, dat klopt Jansen heeft Martin ontlast en tot nu toe doet Jansen 't goed. Hij zat erbij tot de laatste klim.

Maar wat wil TJV doen in de T/A met deze renners onder aanvoering van Pascal Eenkhoorn met
Martens, Pfingsten, Roosen, Teunissen, Van Emden en Wynants. Teunissen moet weer km's maken voor de Vlaamse klassiekers.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik zou voor de Tirreno dus niet al te veel verwachten... lekker aanvallen maar of zo. Er is geen kopman meer over, de Plus blijkbaar nog niet klaar (denk persoonlijk dat we die dit jaar niet meer gaan zien), Kruijswijk gaat denk ik op hoogte en Dylan is er ook niet. Dus alle smaken zijn op.

Sijbrands

Next

tdola

Als dat de tirreno selectie wordt is het idd niet heel veel voor tjv qua klassement. Idd ontsnapping of ereplaats in de sprint. En de itt kijken voor van emden.

Geen de plus zou toch bijzonder en teleurstellend zijn. Zou de superknecht van kruijswijk in giro moeten zijn......

Laatst gewijzigd
jvh93

Ik weet ook niet wat we van De Plus moeten verwachten, maar aangezien het volledig stil is rondom hem verwacht ik hem dit seizoen ook niet meer. Ik denk dat Harper meegaat naar de Giro met Kruijswijk, Tolhoek, Bouwman, Hofstede en Foss. En dan uiteraard nog 2 mannen erbij (verwacht nog 2 mensen voor het vlakke en/of De Plus + iemand van het vlakke).

Tirreno hoeven we inderdaad niet teveel van te verwachten, maar dat is niet de grootste ramp denk ik zo, het is al met al toch al een heel vreemd jaar/seizoen

assen

Dat we niets van De Plus horen vind ik ook heeeel raar. Vorig jaar de gevierde man, nu blijkbaar ziek en ongeschikt om te rijden in een profpeloton, terwijl ook bekend is dat hij vertrekt naar INEOS. ... Als blijkt dat hij wel gewoon goed genoeg is om te rijden, dan wordt ie genaaid door TJV.

Hopelijk komt Bennett er nog door in de Tour, hij is waat mij betreft de enige die nog niet aan zijn niveua komt. Hopelijk komt het door de valpartij en herstelt ie snel.

tendam

De Plus is echt niet goed genoeg. Ze betalen die gast tonnen aan salaris, als hij kan rijden wordt hij wel opgesteld. Het is wel een vreemd verhaal, temeer omdat niemand weet wat nou eigenlijk het probleem is.

S. Morgenstern

Precies, ze naaien ook zichzelf als ze hem zonder goede reden niet op zouden stellen.

Tirreno wordt duidelijk gebruikt als voorbereiding op de klassiekers. Van der Hoorn is wat dat betreft de meest opvallende afwezige.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Zit Kruijswijk weer op hoogte? Gaat hij nog een koers rijden voor de Giro?

Cycling

Zo te zien kiezen ze ervoor om de klimmers op hoogte stage te sturen voor de Giro ipv wedstrijden te rijden. Het is nu afwachten wie bij deze hoogte stage aanwezig zijn. Waarschijnlijk 4 renners die nu in Hongarije rijden + Kruijswijk en hopelijk De Plus.

kelderfan

'@assen
Bennett is gevallen ja 2x in die etappe; dus net als Sivakov moet hij nog even in de herstelmodus.
Als Van Aert en Kuss dat kunnen opvangen is het geen probleem.
Je zag nu duidelijk het verschil tussen Roglic die met Van Aert {brommer} en Kuss de perfecte lead-out had t.o.v. Miguel Ángel López en Julian Alaphilippe.

S. Morgenstern

Ze zullen oorspronkelijk een hoogtestage met vier renners (De Plus, Tolhoek, Foss en Bouwman) van plan zijn geweest. Ik weet niet of het mogelijk is daar nog renners aan toe te voegen. Misschien dat Kruijswijk zelf op stage gaat.

kelderfan

Van Tankink t/m Roglic is blij met de prestatie van Van Aert in de rit van gisteren, die nu echt bij de klimploeg hoort. Ook Sepp Kuss keek met bewondering naar het beulswerk van Van Aert.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel de Rooij ..Kruijswijk is gewoon aan het trainen nog vanuit Monaco dus nog niet op hoogtestag, heb ook geen idee of hij dat gaat doen. Ik heb in ieder geval begrepen dat de ploeg niet een geplande hoogtestage op het programma heeft staan want daar hebben ze het personeel nu niet voor. Dus als er al renners zijn die iets op hoogte willen gaan doen dan is dat op eigen initiatief.

1 2 ... 267 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.