Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 280 ... 396 397
tendam

Ik denk eerlijk gezegd dat op de langere beklimmingen Harper beter is dan Vingegaard. Dus als knecht voor de Giro misschien minstens even nuttig.

Wielerfan1987

Ik begrijp dat de waalse klassiekers goed combineren met de Giro (Fuglsang gaat de combi doen) daarom verwacht ik stilletjes Vingegaard in de Giro en dan Harper in de Vuelta.

@kelderfan

Jumbo Visma Academy zal nu eenmaal als nieuw initiatief niet direct alle grote Nederlandse junioren kunnen aantrekken of verleiden voor hen te komen rijden.
Sunweb heeft afgelopen jaren bewezen dat ze veel renners uit hun Devo team laten doorstromen naar de profs dus dat zal op jonge mannen als Leijnse, van Uden en nu dus ook Reinderink wel aantrekkingskracht hebben.
Verder hebben Sunweb en TJV qua talentontwikkeling en teamspirit nagenoeg dezelfde waarden en pijlers.
Dat Reinderink nu voor Sunweb kiest is dus niet direct een zwaktebod van TJV, als ze een paar jaar verder zijn en de nodige renners succesvol bij de profs hebben afgeleverd zullen Nederlandse junioren misschien weer eerder voor TJV dan voor Sunweb kiezen.
Overigens heeft de ploeg misschien niet zelf wel haar pijlen op andere renners gericht zoals bijvoorbeeld de recent door Youri genoemde Darren van Bekkum en niet eens bij Reinderink geïnformeerd.
We zullen het wellicht nooit weten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vingegaard staat op het punt om vader te worden dus die zal nu niet op een hoogtestage gaan. Verder is hij meer een man voor de heuvelklassiekers en Harper voor het echte klimwerk. Dus de keuze lijkt me meer voor de hand liggen dat ze Harper meenemen. Verder zie ik inderdaad De Plus niet meegaan inderdaad.

tdola

'@wielerfan
Luik en agr zijn tijdens de giro, dus dat combineert niet echt lekker....
Kruijswijk, tolhoek, bouwman, foss, hofstede en van Emden lijken me wel zeker voor giro.

Vingegaard normaal idd Waalse klassiekers.

Opties giro voor laatste 2 plekken naar mijn mening.
De plus (zou mooi zijn, lijkt er niet op...), harper (maar dan had ik 'm nu ook op hoogte verwacht, mgl Waalse klassiekers en vuelta ), lindeman, martens , Martin, pfingsten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola we hebben nog geen volledig beeld van wie er op hoogte is... Harper is niet iemand die veel doet op sociale media. Heeft (zover bekend) geen Strava en ook op instagram doet hij niet veel. Dus ik sluit niet uit dat hij daar wel aanwezig is.

Alissica

Over fietsen gesproken: is het gek dat het mij nu pas opvalt dat niet alle teamleden op hetzelfde apparaat fietsen? Nu zijn er een paar jongens die de zwarte ( scheelt grammetjes, yes! ) kiezen en een paar gaan voor celestegroen. Normaal gezien wordt er naar mijn idee veel eensgezinder gekozen door het team. Toch?

Glorious

Zou dit dan de Vuelta selectie zijn:
Roglic
Dumoulin
Kuss
Bennett
Gesink
Vingegaard
Martin
Pfingsten

Of rijden de Tour renners geen Vuelta, weet iemand meer over dit?

Yeez

Denk dat die vuelta aardig klopt! Misschien dat roglic niet gaat als hij de tour wint, maar die anderen zie ik sowieso wel gaan.

Giro lijkt verder wel duidelijk met Kruijswijk, Tolhoek, Harper, Bouwman, Foss, Hofstede, Martens en V Emden.

AWestie

Huh, @alissiamiller kopieert mijn bericht van gisteren? En Vingegaard wordt vader? Nog zo'n jong guppie en nu al aan de kinderen, wat beginnen topsporters daar toch altijd vroeg aan.

madeinstars

Ik denk dat heel veel mensen vroeg aan kinderen beginnen, maar van topsporters krijg je het altijd mee.

Dekker

Ook een akelig sterk team voor Vuelta dan idd.

madeinstars

Zouden ze Bennett, na zijn goede Italiaanse klassiekers misschien niet in de ardennen willen proberen?

T80JZ

Bennet is bovendien de 2e grote ronde in een jaar meestal minder dan de eerste, volgend jaar staan de giro en de OS bij hem centraal en de Vuelta eindigt dit jaar wel heel erg laat in het seizoen, dus ik denk dat hij de Vuelta niet gaat doen. Datzelfde geldt voor Roglic, ik denk dat hij voor de Ardennen klassiekers gaat kiezen. die wilde hij in het voorjaar al graag rijden. Voor Dumoulin zal het afhangen wat hij denkt dat het beste is voor verdere verbetering richting zijn oude topniveau.

madeinstars

Als Roglic de tour wint, zou het me erg verbazen als hij de Vuelta rijdt. Als hij de tour niet wint wordt de kans misschien iets groter. Zeker nu Tom niet meer helemaal vol in de focus voor het klassement gaat lijkt de Vuelta me wel ene heel realistische optie voor hem.

Dumoulin, Kuss, Gesink, Martin lijkt me een mooie basis.

AWestie

Alle renners in de teambus en itt bij DQS ook geen busje die iemand ophaalt voor een hertest. Meld Thijs Zonneveld op Twitter.

Stoempie

Oei dus mss een positieve dqs renner

kelderfan

Oei, Oei Michiel De Rooij
Het schijnt een staflid te betreffen en 2e. x negatief; dus DCQS is ook onderweg naar de start; bron HLN.

kelderfan

'@Sephiroth
Je hebt gelijk, maar Demi Vollering lijkt ook op weg naar TJV.

Blaudzun

Ik vind dit ook heel vroeg. Topsportvrouwen hebben denk ik meer behoefte aan een kind omdat hun partner zoveel dagen van huis is. Een soort bezigheidstherapie dus. Slechte zaak voor de focus van renners. Hopelijk houdt Jonas de zaag scherp.

kelderfan

Mike Teunissen heeft nu ook met een 10e.plek gescoord in rit 2 van T/A.
Goed van Wout om dit te laten lopen in zo'n rit met te vele valpartijen.
Oh, ja, weer jammer dat zij die Jordi Meeus niet hebben gezien. Die gaat naar het sterke Bora.

Laatst gewijzigd
Murcia

Waarschijnlijk wel gezien, ,maar met Dylan, Wout, Mike, David Dekker en Olaf Kooij niet nodig geacht als sprintende versterking voor het team.

Stoempie

Die valpartij vandaag heb ik niet gezien. Vielen de JV boys hard?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee

Murcia

Gesink zijn val werd volgens mij letterlijk gebroken door Roche LOL.

Stoempie

Aaah. Kijk dan zit alles ook mee haha

1 2 ... 280 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.