Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 281 ... 396 397
Rawolf

Voor de Vuelta denk ik:

Dumoulin
Bennett
Kuss
Gesink
Martin
Harper
de Plus
Lindeman

Murcia

Dat zou een hele sterke opstelling zijn, Ik hoop dat jouw line-up uitkomt.

Yeez

Ik vrees dat de plus niet meer gaat koersen...

Rawolf

Niet meer als in z'n carrière is voorbij?

Die blessure moet toch een keer opgelost worden, de Vuelta heeft hij nog wel ff voor.

kelderfan

'@Rawolf
Helemaal eens hoor De Plus mag er inmiddels ook wel voor gaan. De Vuelta zou natuurlijk prima kunnen.
Jansen die naar Michelton gaat, doet ook gewoon mee.
Of wil hij zijn trui in de Binck Bank verdedigen.

Rawolf

Ik denk eerder dat Jansen focust op koersjes als Parijs Roubaix

kelderfan

Sorry @Rawolf
Ik bedoelde De Plus en met Jansen probeerde aan te geven dat Jansen gewoon meedoet.
Als De Plus weer ok is, dan kan hij gewoon weer ingezet worden lijkt mij.

Yeez

'@rawolf nee, wel voor dit jaar.

kelderfan

Zo die Sagan flikt 't weer om tegenstrever Van Aert uit balans te brengen. Die gelukkig over weet te blijven.
Chapeau Sagan#

Yeez

Dit is eigenlijk pas na milan-torino de 2de keer dat Wout voor winst gaat en het niet red. Best bizar eigenlijk

kelderfan

Wout is nu terecht 3e. geworden en de heer Sagan is terecht teruggezet. Wout is een toppertje.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wout zal nog wel een boete krijgen voor de middelvinger maar daar zal hij niet al te lang van wakker liggen denk ik...

kelderfan

Van mij had Sagan een dikke middelvinger gekregen. Na Groenewegen wil je dit toch niet meer zien. Terechte beslissing en toch nog een goede dag voor TJV met een 3e. plek in de TdF.
Over de T/A zullen wij het maar niet meer hebben; behalve dat Pascal Eenkhoorn het goed doet.

S. Morgenstern

De uitslag in de T/A laat volgens mij wel zien dat het met de vorm richting de klassiekers goed zit. Ze zitten allemaal in de eerste helft van het peloton op een parcours waar ze weinig te zoeken hebben.

kelderfan

Ik zag trouwens Roglic de sprintvoorbereiding doen voor Wout Van Aert.

Yeez

'@morgenstern als je dat als maatstaaf of indicatie gaat nemen... je weet niet of ze vol rijden of derest laat lopen. Beetje een koe in de kont kijken

Rawolf

Als je nu Cofidis bent kan je naar dat soort dingen gaan kijken als lichtpunten maar de lat is intussen iets hoger geworden dan een 90e plaats

S. Morgenstern

Mij zegt het wel wat. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat ze daar hele andere dingen doen (vol doorrijden na eraf te liggen) dan de anderen die op zo´n dag weten dat ze er in de finale af gaan. Gemiddeld genomen laat iedereen daar lopen zodra aanhaken teveel moeite kost en geeft zo´n uitslag een redelijk beeld van de vorm. Uitzonderingen zullen er vast zijn, maar in grote lijnen is het een prima indicatie.

S. Morgenstern

Ik kijk gewoon naar de selectie die daar rijdt en waarvoor ze er rijden. Prima om vast te zitten in ´Jumbo is nu een topteam, dus moet alles langs die meetlat bekeken worden´, maar dan hoef je je dus ook niet druk te maken om opmerkingen over T/A, want dan is die ronde bij voorbaat een aanfluiting.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Tja morgenstern, je hebt renners zoals de Jumbos die dit gebruiken als trainingskamp die dus vol doorrijden.

Dan aan de andere zijde heb je renners die in dit rondje een doel hebben liggen en daarom deze etappe lekker rustig uitfietsen. De 2e groep ontkennen is een wel heel makkelijke manier...

Sjonge Jonge

'@kelderfan: wie had je van TJV dan korter verwacht in deze etappe?
Een etappe die totaal niet op het lijf geschreven is voor elke renner van TJV die daar deelneemt, derhalve (!) niets om teleurgesteld over te zijn.

Murcia

Hadden mensen serieus gedacht dat ze bij de eerste 40 zouden zitten bij deze aankomst in T-A? Deze ploeg telt niet een klimmer en dit was een finish op een muur. Trouwens blij verrast dat Oomen een nette klassering had, ik verwacht veel van hem bij TJV. Juist in dit soort rondes van een week zou hij als kopman prima kunnen worden ingezet.

S. Morgenstern

Daar kun je volgens mij prima doorheen kijken in zo´n uitslag. Inschatten wanneer de renners ongeveer moesten lossen is niet zo moeilijk. Renners die negen minuten van elkaar binnen komen, zijn niet of vol doorgereden of hebben laten lopen, maar zijn er op andere momenten af gegaan. Beide niet uit luxe. De uitslag laat in het geval van de Jumbo renners zien dat ze er op een prima moment af zijn gereden.

Rawolf

Ik weet wel zeker dat we daar helemaal niet 'doorheen' kunnen kijken

Stoempie

Had Wout gewonnen zonder kopstoot?

1 2 ... 281 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.